Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Målet er ikke å være en dust som skal ta fra dere gleden med bimmers, jeg valgte å stenge den da vi har "kupp" tråden som er relativt lik og at vi har tulletråden. Jeg åpner den gjerne jeg men da vil jeg gjerne at det utformes noen enkle "kjøreregler" som for eks at man ikke skal bumpe sine egne finn annonser jevnlig. Som et eksempel vel å merke.

Ok, så en tråd der åpningsinnlegget understreker at det ikke skal bumpes egne annonser, ikke latterliggjøre dårlig språkbruk, ikke rakke ned på annonsører - kort sagt man kan diskutere men ikke komme med usaklig kritikk - så vil en slik tråd være akseptabel for moderatorpanelet? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har folk begynt å legge om til sommergummi eller?

Vurderer sterkt å legge om til onsdagen. Skal kjøre en fjellovergang og er det is på veg ned fra det fjellet, så er jeg mer eller mindre fucked. Ser det ligger på -2 om natten og 5-6 grader om dagen og sol, men man vet jo aldri hvilke vei dette vil slå.

Skal, skal ikke :-k

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke likt, bakbremsene er større, å diffen er større, å stikkakslingene er større, å mellomaksling er større, men frembremser er lik..

Trenger ikke å bygge om drivverk for å få dette godkjent :) Men bakbremsene må selvfølgelig byttes

Ifølge han yksøyr her på BT så må e ha 328 driverk. Å siden e ikke får tak i dokumentasjon på at 320 driverk holder på 328 så må dette byttes før e kan besøke dem å godkjenne. Har snakka med han mye om dette, å han kan gi etter når jeg kommer med et dokument på at det tåler momentet osv. Vet at Lasse ellingsen her har fått godkjent sin 520 med 2,8 uten å røre driverket, men det hjalp ikke. Så det er kanskje hans saksbehandler jeg burde hatt ? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...

Ok, så en tråd der åpningsinnlegget understreker at det ikke skal bumpes egne annonser, ikke latterliggjøre dårlig språkbruk, ikke rakke ned på annonsører - kort sagt man kan diskutere men ikke komme med usaklig kritikk - så vil en slik tråd være akseptabel for moderatorpanelet? :)

I grunn ja, men betyr ikke at man skal ha mange tråder som går på nesten det samme. En autodb.no tråd vil jeg for eks se på som unødvendig når vi nå har denne finn.no tråden.

Det skulle ikke vært behov for å ha slike retningslinjer, men det trengs tydeligvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ute og cruisa litt sammen med en annen E39 i dag. Samme bil som jeg dro på BMWCCN treff sammen med i fjor. Da kjørt jeg E28'n. Jeg følte at det var minst like feige lag i dag :P

[ Bilde ]

Hva heter han som eier den der M5'n? Har kjørt den en del tidligere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk melding på bilen i dag. "increase battery discharge". Betyr det at batteriet ikke i beste tilstand og burde man skifte det ut?

Kjørte på lading, og er rimelig lite igjen! Men vet ikke om det er nok å lade det opp igjen, eller om det synger på siste vers?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifølge han yksøyr her på BT så må e ha 328 driverk. Å siden e ikke får tak i dokumentasjon på at 320 driverk holder på 328 så må dette byttes før e kan besøke dem å godkjenne. Har snakka med han mye om dette, å han kan gi etter når jeg kommer med et dokument på at det tåler momentet osv. Vet at Lasse ellingsen her har fått godkjent sin 520 med 2,8 uten å røre driverket, men det hjalp ikke. Så det er kanskje hans saksbehandler jeg burde hatt ? :D

Rart, ved litt sunn fornuft skjønner man at et 320 drivverk holder til det lille ekstra 328en produserer.. Og hva har bt med dette å gjøre? Om du ryker en girkasse eller mellomaksel fordi du har "underdimensjonert" drivverk er jo det ett fett for dem eller ikke? :P I min e30 v8 søknad blir drivverket forholdt originalt bortsett fra en mellomaksel fra e36 328 og det gikk greit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke likt, bakbremsene er større, å diffen er større, å stikkakslingene er større, å mellomaksling er større, men frembremser er lik..

Ifølge realoem så er bremseskive bak på 1995 modell 320i og 328i de samme. 280x10 34216855158

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har tips angående takluke som ikke fungerer på E36?

Har elektrisk takluke, men det skjer ingenting når jeg trykker på knappen. Alt annet i bilen fungerer. Har sjekket at alle kontaktene til selve taklukemotoren sitter, men finner ingen åpenbare feil. Tips ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...