Jordfræsar Skrevet Mai 4, 2011 Skrevet Mai 4, 2011 Var innom Møller i dag og så på Audi. Jeg kjenner jeg blir irritert over at det ikke var flere nye biler med fjernbetjening på rattet som på de fleste BMWr jeg har sett. Splitter ny A3 cab, lekker som fy men uten betjening på rattet. Way to go! Folk er kanskje uenige, men jeg vil aldri handle en nyere bil uten!
-Roger- Skrevet Mai 4, 2011 Skrevet Mai 4, 2011 Audi er etter min mening ikke like god å kjøre, kvalitetsfølelse osv som en bmw heller. Hvertfall hvis man sammenligner min mor og de sin a6 mot min e61... Men jeg liker automatkassen i audien bedre!
fish Skrevet Mai 4, 2011 Skrevet Mai 4, 2011 Vet dessverre ikke hva sofaen koster, prøver å få sjefen til å ta inn en til utstilling. Nøytal sofa som man "pimper" opp med riktig tilbehør. @-Roger- Det kan stemme det. Det var 3 -4 medlemmer av Møbelringen som meldte seg ut og dannet Møblér. Vi leier logo/navn. Var vel tiltenkt noe felles innkjøp og markedsføring tror jeg men det ble ikke noe av det. Så det kan stemme at du har sett logoen en annen plass. Bergen?
knut_olestad Skrevet Mai 4, 2011 Skrevet Mai 4, 2011 Fikk denne mailen nå, ikke engang google translate klarer gjøre en så elendig jobb med oversettelse..: FIRMAET PARTNER BEHØVDE Kjære firmaet partner, Behage tilgivelse meg staver , norsk er ikke meg omgangsspråk. Når du svar du ville bli en bedre svar inne Engelske. JEG er Herr. Hagen ex - arbeider for SACOMBANK VIETNAM ), en firmaet partner og meg selv har en veldig pengebeløp anvendelig for investeringen hensikt og din erfaring og firmaet vennskap er krevde å lage den en hell. Det er en meget betydelig for du å sette seg i forbindelse med meg igjennom Email: leccong93@yahoo.com.vn med det fulgte beskjed : Din Navnet Telephone/Fax: Firmaet erfaring (profesjon): Alder: E-mail address: Med dette beskjed JEG kanne skaffe du med flere detaljene og dokumenter angående meg selv , denne transaksjon og hvor vi ville foreta fremgangsmåten med det samme. Etterforske inne din land med du representerer oss ville være verdsatt hvis din firmaet idéene er fint , vennligst anfør din firmaet idéene inne din svar , hvis du ikke gjør det ha alle , du ville bli rådet opp på hvor å gå om den under fremgangsmåte. Det er en betydelig det du oppbevare innholdet av posten å du selv det man har krav på det veldig beløpet involvert og det fakta at denne transaksjon er ikke nød unødvendig oppmerksomheten. Mange takk. hensyn, Mr. Chinh -- Esta mensagem foi verificada pelo sistema de antivirus e acredita-se estar livre de perigo.
noekult Skrevet Mai 4, 2011 Skrevet Mai 4, 2011 Fish: Hva heter produsenten/varen? Kunne tenkt meg en møbelavdeling i nettbutikken etterhvert. Kjenner ei som selger møbler gjennom nett, så sofa bør være mulig!
fish Skrevet Mai 4, 2011 Skrevet Mai 4, 2011 Burde la seg gjøre å ha den i nettbutikken. Selge slikt kun på bestilling. Uten at jeg skal si det sikkert nevnte sjefen at vi måtte kjøpe minimum en container, dvs 6-7 grupper. Jeg synes det høres litt rart ut, kanskje hun sa det bare for å slippe maset mitt. Eneste jeg vet om opphav er denne siden; www.popinterior.se
[space] Skrevet Mai 4, 2011 Skrevet Mai 4, 2011 Uansett om sofaer selges på tilbud, som annonsevarer, så er det minimum 7 ukers leveringstid, nesten uansett leverandør, så regner med butikkene kun har én utstillingsmodell, og bestiller opp fra fabrikk ved salg.
///FredriK.S Skrevet Mai 4, 2011 Skrevet Mai 4, 2011 Så på Fast Five i dag, råbra film. Åjaggu så var det en BMW 2002 med i filen å
noekult Skrevet Mai 4, 2011 Skrevet Mai 4, 2011 Burde la seg gjøre å ha den i nettbutikken. Selge slikt kun på bestilling. Uten at jeg skal si det sikkert nevnte sjefen at vi måtte kjøpe minimum en container, dvs 6-7 grupper. Jeg synes det høres litt rart ut, kanskje hun sa det bare for å slippe maset mitt.Eneste jeg vet om opphav er denne siden; http://www.popinterior.se Fett, tusen takk Hadde passet med kjøleskap som ser ut en verktøyskasse.
Yngvejos Skrevet Mai 4, 2011 Skrevet Mai 4, 2011 http://www.popinterior.se/bilder/detaljer/gp5.jpg Den går rett inn i hjemmekinoen i kjellern For en ungkar som meg, går den rett inn i stua.
wicky124 Skrevet Mai 4, 2011 Skrevet Mai 4, 2011 10 years. Trillions of dollars. Thousands of soldiers dead. State of the art technology. The US finally found Bin Laden. In his house...
powerfulglenn Skrevet Mai 4, 2011 Skrevet Mai 4, 2011 Så på Fast Five i dag, råbra film. Åjaggu så var det en BMW 2002 med i filen å Så bra ! Jeg Jobbet :/ men jeg må få sett filmen
Anbefalte innlegg