Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Takker for svar! Høres bra ut. Det som er med denne bilen, er at heftelsen er lik kjøpesummen.

Så jeg må på en måte få overført egenandelen til selgers bank, i tillegg til lånesummen fra vår bank. Så det kan bli interresant. Spørs om jeg må

Overføre egenandel til selgers bank, eller til vår bank, som igjen overfører hele summen til selgers bank for å slette pant/gjeld. Så er det jo å få alt dette til mens vi står der og ser på bilen, skriver kontrakt osv. Blir mye styr som må skje samtidig. Så tar det jo gjerne en dag eller to før de mottar pengene fra oss.

Evt kan dere møtes i banken og gjøre dealen der. Har jeg gjort etpar ganger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes et par i Norge, det er en "italiensk m3" eller noe lignende. Vanlig E30 (ikke m3) i modellbil er VELDIG sjeldent, ikke sett det før. Nå kommer det snart en lang wikipediaforklaring fra Fredrik! ;)

320is det :)

325is tror jeg rett og slett bare var en amerikansk 325i!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes et par i Norge, det er en "italiensk m3" eller noe lignende. Vanlig E30 (ikke m3) i modellbil er VELDIG sjeldent, ikke sett det før. Nå kommer det snart en lang wikipediaforklaring fra Fredrik! ;)

320is det :)

325is tror jeg rett og slett bare var en amerikansk 325i!

325IS ble vel også i Sør-Afrika levert med en m20b27 på 210hk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sør Afrika hadde ihvertfall 333i, hadde de 325is også?

Ja, men en annen 325is enn andre land som også hadde 325is. Sør-Afrikas 325is var et svar på M3, siden de aldri fikk den modellen. Mens andre land med 325is, var bare en høyt utstyrt 325i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikker på det 316? Alri hørt eller sett noe om den.

Ikke jeg heller. Etter et kjapt søk på Google i denne forbindelsen fant jeg ut følgende "spesialmodeller" for Sør Afrikass marked:

1984–1986 333i - 3.3 L M30 I6, 197 hp (145 kW) - South Africa

1989–1991 325iS - 2.7 L M20B27 I6, 197 hp (145 kW) - South Africa

1991–1992 325iS - 2.7 L M20B27 I6, 210 hp (155 kW) - South Africa

Andre spesialmodeller av E30 er jo som nevnt 320is som var for det italienske og portugisiske markedet, og 316s for Hellas og Jugoslavia. Hva "s"-en i 316 stod for vet jeg ikke men den hadde bare 74hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, den var nevnt i to innlegg over ditt. :)

Ser det nå... Herregud. Får skylde på at jeg er trøtt og har feber. Tok påskeferie i natt klokken 06.00 og sto opp igjen ved 9 tiden... Prøver å snu døgnet etter å ha jobbet natt! :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...