Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Systemet i Norge er tragisk. Nok en gang fikk jeg beskjed om at jeg IKKE trengte å endre på skattekortet, til tross for å ha gått i solid minus. Hva som er feil, det kan de ikke svare meg på, og påstanden min om at man måtte være utdannet økonom for å forstå en dritt av det hele var vel ikke dama i kassa helt uenig i, tror jeg. Ja ja, nå har jeg bedt arbeidsgiver trekke meg 1500,- resten av året, EKSTRA i måneden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minus 21500.- :cry:

Det er takka følte jeg betalte nok skatt i fjor men

Ja, ikke sant. Welcome to the club! Vi får trøste oss med at nå får vi nok se flere mil med firefeltsmotorvei, massevis av sykehjemsplasser og nyoppussende skoler. For det er vel det skattepengene går til, er det ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare kjekkere å ha penger til gode. Skatten i kroner og øre blir den samme uansett( faktisk bedre butikk å betale restskatt)

Med en slik tankegang, så "lønner" det seg å jobbe overtid i desember kontra de andre månedene også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare kjekkere å ha penger til gode. Skatten i kroner og øre blir den samme uansett( faktisk bedre butikk å betale restskatt)

Med en slik tankegang, så "lønner" det seg å jobbe overtid i desember kontra de andre månedene også..

Ja... Hadde man bare følt seg trygg på at man fikk igjen, så... Nå har jeg økt skattetrekket resten av året med 1500,- i måneden. Det er 13500, så hvis jeg må betale neste år, da er det noe alvorlig galt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...