Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Igår hadde jeg en meget positiv opplevelse med politiet. Kjørte fra lillestrøm og skulle til metro senteret.. Kom på avkjøringa og ble vinka inn... tenkte jaja rutinekontroll blabla... Neida.. De så at jeg kjørte stv og regna med at jeg hadde barn i bilen... De skulle ta beltekontroll samt kontroll av bilstol og om alt satt forsvarlig i bilen. De sjekket beltet til ungen, anbefalte å kjøpe en beltesamler til barnet, holde barne bakovervendt inntill 4år, påpekte at det er viktig å ikke ha masse store klær på barnet i bilstol... sjekket at rolloen var igjen/gardin bak satt skikkelig så ting ikke fløy frem...

Alt i alt, godt fornøyd over at de faktisk bruker tid og ressurser på noe fornuftig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kan vi like.. ;) Veldig godt tiltak, hadde ikke gjort noe med flere slike kontroller.

Føler politiet her i Bergen bruker mer tid på å fange oss som kjører i 95 i 80-sonen enn å ta feks tyver, voldtektsmenn og annet snusk.. Kun penger som står i fokus her, ikke folks sikkerhet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thx ;) bare time igjen nå, så er det inn ;) kom på at jeg har sota ruter foran og us blink, men får spille dum om de kommenterer det :P

Sent from my toaster using Tapatalk 2

Satse på de er i godt humør i dag vel? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter og ser litt på action cam om dagen, og vil ha noe og gå ut ifra.

Trenger ikke det råeste, og blir brukt til og sette på bil, slalåm for det aller meste. Jeg skal ha GoPro.

står mellom hero 2 og hero 3 (white,silver,black)

Er det verdt for meg og kjøpe hero 3 white kontra hero2?

Eller hero 2 kontra Hero 3 black.

I hovedsak så er det kun for og teste litt i starten, og for og kunne filme i 1080 30fps og 720 60fps noe begge gjør.

Noen forslag fra dere der ute? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kan vi like.. ;) Veldig godt tiltak, hadde ikke gjort noe med flere slike kontroller.

Føler politiet her i Bergen bruker mer tid på å fange oss som kjører i 95 i 80-sonen enn å ta feks tyver, voldtektsmenn og annet snusk.. Kun penger som står i fokus her, ikke folks sikkerhet..

Helt enig! Hjalp også på at de var i godt humør, og hilsa på babyen og var generelt hyggelige og at de ga tips på hvor man kan skaffe de og de tingene... Anbefalte meg å kjøpe underlag/setebeskytter til basen og stolen siden jeg sikkert ikke likte å ødelegge de fine skinnsetene i bilen :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kan vi like.. ;) Veldig godt tiltak, hadde ikke gjort noe med flere slike kontroller.

Føler politiet her i Bergen bruker mer tid på å fange oss som kjører i 95 i 80-sonen enn å ta feks tyver, voldtektsmenn og annet snusk.. Kun penger som står i fokus her, ikke folks sikkerhet..

Helt enig! Hjalp også på at de var i godt humør, og hilsa på babyen og var generelt hyggelige og at de ga tips på hvor man kan skaffe de og de tingene... Anbefalte meg å kjøpe underlag/setebeskytter til basen og stolen siden jeg sikkert ikke likte å ødelegge de fine skinnsetene i bilen :lol:

Haha ikke gale å møte på blide politifolk.. ;) Jeg møter alltid de sure jeg som stopper meg "tilfeldig".. Liker visst ikke unge menn i BMW'er :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal (som noen vet) være med på modball racet i sommer (http://www.modball.com).. I den anledning tenkte vi å lage reisebrev/youtube video... Hvilket kamera skal man gå for? Hvor stort minnekort trenger man for å filme en dag? (regner med å føre over til pc etter endt kjøring) Hvor burde kamera plasseres? Har ikke lyst til å bruke flere tusen kr på no fancy nancy kamera... Men regner med gopro er "det eneste valget"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kan vi like.. ;) Veldig godt tiltak, hadde ikke gjort noe med flere slike kontroller.

Føler politiet her i Bergen bruker mer tid på å fange oss som kjører i 95 i 80-sonen enn å ta feks tyver, voldtektsmenn og annet snusk.. Kun penger som står i fokus her, ikke folks sikkerhet..

Helt enig! Hjalp også på at de var i godt humør, og hilsa på babyen og var generelt hyggelige og at de ga tips på hvor man kan skaffe de og de tingene... Anbefalte meg å kjøpe underlag/setebeskytter til basen og stolen siden jeg sikkert ikke likte å ødelegge de fine skinnsetene i bilen :lol:

Haha ikke gale å møte på blide politifolk.. ;) Jeg møter alltid de sure jeg som stopper meg "tilfeldig".. Liker visst ikke unge menn i BMW'er :roll:

hehe den var jeg ett offer for før as... Men ble ikke stoppet så mye i E65 min.. Enda ikke blitt stoppet i verken s-klassen eller e-klassen... kan iallefall ikke huske det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde sliten E30 Touring. Ble stoppet 5+ ganger ila. ett år på Kjelsås (kompis bodde der så besøkte ofte). Han ble ikke stoppet en eneste gang på 3+ år, kjørte selv en nedrusta hvit Almera :P

Brunt menneske vs hvitt, it matters :P

Evt hater politiet gamle BMWer ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde sliten E30 Touring. Ble stoppet 5+ ganger ila. ett år på Kjelsås (kompis bodde der så besøkte ofte). Han ble ikke stoppet en eneste gang på 3+ år, kjørte selv en nedrusta hvit Almera :P

Brunt menneske vs hvitt, it matters :P

Evt hater politiet gamle BMWer ;p

De hater gamle BMWer, kompis i e30 ble stoppa hele tiden. Så er nok like mye bil som hudfarve som er problemet her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...