wicky124 Skrevet April 3, 2013 Skrevet April 3, 2013 Ingen med flere barn som gjør at Julian må skaffe seg stasjonsvogn...
M|Fjeld Skrevet April 3, 2013 Skrevet April 3, 2013 Helvettes forbanna drit.. Har titta på en e87 120d de siste dagene og har styra litt med delfinans, men selvom inntekten er bra og de faste månedlige utgiftene er tilnærmet null krever banken uansett kausjonist.. Hvor vanskelig skal det være? De har vel lest trådene dine her på forumet Dog krever de sikkert god inntekt siste ÅRET...og du har vel ikke hatt det om jeg kan huske? Dnb krever arbeidskontrakt og/eller lønnslipper. Har hatt fast arbeid i 6mnd nå, så skorter ikke på det heller. Men legger saken død en liten stund, begynner i ny jobb til uka med 3x lønn av det jeg har idag, hjelper sikkert på når jeg søker
-Roger- Skrevet April 3, 2013 Skrevet April 3, 2013 Er glad jeg har lagt tepper i baksetet før jeg monterte barnestolene...
wicky124 Skrevet April 3, 2013 Skrevet April 3, 2013 Er glad jeg har lagt tepper i baksetet før jeg monterte barnestolene...[ Bilde ] haha så søtt Tror jeg må gjøre det samme...og impregnere setene etterhvert...
sv90 Skrevet April 3, 2013 Skrevet April 3, 2013 Hahaha... Kulan ned nå, gutta.. Har dere aldri sett en jente før? noen ting må man jo holde kortene tett til brystet på en av de er kjerringer
Fredrik 90 Skrevet April 3, 2013 Skrevet April 3, 2013 Jeg husker da jeg og søstra mi var små så hadde fattern ett teppe i baksete i tilfelle vi skulle grise til noe Dette var før allmenheten hadde råd til skinnseter...
-Roger- Skrevet April 3, 2013 Skrevet April 3, 2013 Jeg har også stoffseter.. Eller sånn stoff/alcantara m-sport interiør
Kvasi Skrevet April 3, 2013 Skrevet April 3, 2013 Dnb krever arbeidskontrakt og/eller lønnslipper. Har hatt fast arbeid i 6mnd nå, så skorter ikke på det heller. Men legger saken død en liten stund, begynner i ny jobb til uka med 3x lønn av det jeg har idag, hjelper sikkert på når jeg søker Pleier å være lett å få lån med pant i bil hos disse finansieringsselskapene, men de opererer jo også med seriøse renter vanligvis..
M|Fjeld Skrevet April 3, 2013 Skrevet April 3, 2013 Skal dra til lokalkontoret på fredag om jeg rekker, mye lettere å forhandle face to face vanligvis
Der Barockengel Skrevet April 3, 2013 Skrevet April 3, 2013 Låneinstitusjonene liker helst å låne ut til noen som har hatt samme adresse og samme arbeidsgiver en stund. Dette kan være mer interessant enn størrelsen på inntekten.
Mattae Skrevet April 3, 2013 Skrevet April 3, 2013 fjerna justeringsklossen bak og hjelpefjøra på coiloversene foran i dag begynt å bli ganske bra høyde no men fy i satan kor stivt det ble uten hjelpefjøra dabber jo langs veien
Sandersen Skrevet April 3, 2013 Skrevet April 3, 2013 https://beta.indabamusic.com/opportunit ... rt=hottest satt pris på om dere hadde vota om dere liker, konkurranse
Nytern Skrevet April 3, 2013 Skrevet April 3, 2013 Denne tåkelystråden altså.. Den gjør noe med meg. Jeg tror ordet jeg leter etter er profound. Tråden har en profound effekt på meg
Anbefalte innlegg