Robkill Skrevet April 4, 2013 Skrevet April 4, 2013 heihei!!! ro ned egga dine a lizzom!!! jeg er loco del croko gængsta lizzom! haha idag er jeg i kranglehumør med alle i hele verden...makan til idioter "hva mener du med at dere ikke rekker fra vestby til larvik på under 2timer"... Burde da gå fint det
wicky124 Skrevet April 4, 2013 Skrevet April 4, 2013 heihei!!! ro ned egga dine a lizzom!!! jeg er loco del croko gængsta lizzom! haha idag er jeg i kranglehumør med alle i hele verden...makan til idioter "hva mener du med at dere ikke rekker fra vestby til larvik på under 2timer"... Burde da gå fint det ja om man stod i vestby ja... Men når man må sende en lastebil fra oslo opp til vestby, lempe den full av sprit også kjøre til larvik så har man tapt...
Der Barockengel Skrevet April 4, 2013 Skrevet April 4, 2013 Jeg leste overskriften feil første gang. Ble litt glad da jeg skjønte det ikke stod "contraception" likevel.
Robkill Skrevet April 4, 2013 Skrevet April 4, 2013 heihei!!! ro ned egga dine a lizzom!!! jeg er loco del croko gængsta lizzom! haha idag er jeg i kranglehumør med alle i hele verden...makan til idioter "hva mener du med at dere ikke rekker fra vestby til larvik på under 2timer"... Burde da gå fint det ja om man stod i vestby ja... Men når man må sende en lastebil fra oslo opp til vestby, lempe den full av sprit også kjøre til larvik så har man tapt... Oslo - Vestby - Larvik blir verre ja
Tzunami Skrevet April 4, 2013 Skrevet April 4, 2013 En ting jeg misliker sterkt er folk som sier opp til Sandefjord, ned til Lillehammer, opp til vestby osv, blir jo helt feil! iallefall fra Oslo-ish Sent from my toaster using Tapatalk 2
Robkill Skrevet April 4, 2013 Skrevet April 4, 2013 En ting jeg misliker sterkt er folk som sier opp til Sandefjord, ned til Lillehammer, opp til vestby osv, blir jo helt feil! iallefall fra Oslo-ishSent from my toaster using Tapatalk 2 Opp er nordover og ned er sørover... enkelt og greit
Tzunami Skrevet April 4, 2013 Skrevet April 4, 2013 Thx mate Men er visst folk som ikke ser slikt Greit nok at jeg bruker "et par" feil, det kan være ganske mye rart Sent from my toaster using Tapatalk 2
316 Skrevet April 4, 2013 Skrevet April 4, 2013 Helvettes forbanna drit.. Har titta på en e87 120d de siste dagene og har styra litt med delfinans, men selvom inntekten er bra og de faste månedlige utgiftene er tilnærmet null krever banken uansett kausjonist.. Hvor vanskelig skal det være? Ler Har du ikke egenkapital, så er livet sånn. Har egenkapital, men får se. Er ingen krise Har aldri hørt om noen med fast bra inntekt og egenkapital som ikke får lån uten kausjonist.
M|Fjeld Skrevet April 4, 2013 Skrevet April 4, 2013 Er alderen som spiller inn her, når jeg passerer 22 om noen måneder får jeg ta opp lån uten kausjonist, så legger det dødt og sparer enda mer frem til da
Stenbakken Skrevet April 4, 2013 Skrevet April 4, 2013 Da var AE ringene montert! Herlig og få det på bilen igjen ^^
Evenol Skrevet April 4, 2013 Skrevet April 4, 2013 Er alderen som spiller inn her, når jeg passerer 22 om noen måneder får jeg ta opp lån uten kausjonist, så legger det dødt og sparer enda mer frem til da Rart. Jeg tok opp lån på 100.000,- som 18-åring uten kausjonist. Hadde også bare deltidsjobb.
Fredrik Skrevet April 4, 2013 Skrevet April 4, 2013 En ting jeg misliker sterkt er folk som sier opp til Sandefjord, ned til Lillehammer, opp til vestby osv, blir jo helt feil! iallefall fra Oslo-ishSent from my toaster using Tapatalk 2 Enda mer interessant er det om man bor i eller på et sted. Normalt refererer preposisjonen "i" til en by og "på" et sted, men man sier stadig f.eks jeg bor "på Lillehammer", "på Tynset", "på Voss"... eller har dette endret seg nå? Her i Danmark bor jeg forøvrig "i Jylland", men når jeg er i Norge bor jeg "på Jylland"...
Anbefalte innlegg