Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

heihei!!! ro ned egga dine a lizzom!!! jeg er loco del croko gængsta lizzom!

haha idag er jeg i kranglehumør med alle i hele verden...makan til idioter "hva mener du med at dere ikke rekker fra vestby til larvik på under 2timer"...

Burde da gå fint det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heihei!!! ro ned egga dine a lizzom!!! jeg er loco del croko gængsta lizzom!

haha idag er jeg i kranglehumør med alle i hele verden...makan til idioter "hva mener du med at dere ikke rekker fra vestby til larvik på under 2timer"...

Burde da gå fint det :P

ja om man stod i vestby ja... Men når man må sende en lastebil fra oslo opp til vestby, lempe den full av sprit også kjøre til larvik så har man tapt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heihei!!! ro ned egga dine a lizzom!!! jeg er loco del croko gængsta lizzom!

haha idag er jeg i kranglehumør med alle i hele verden...makan til idioter "hva mener du med at dere ikke rekker fra vestby til larvik på under 2timer"...

Burde da gå fint det :P

ja om man stod i vestby ja... Men når man må sende en lastebil fra oslo opp til vestby, lempe den full av sprit også kjøre til larvik så har man tapt...

Oslo - Vestby - Larvik blir verre ja :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting jeg misliker sterkt er folk som sier opp til Sandefjord, ned til Lillehammer, opp til vestby osv, blir jo helt feil! :P iallefall fra Oslo-ish

Sent from my toaster using Tapatalk 2

Opp er nordover og ned er sørover... enkelt og greit 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helvettes forbanna drit.. Har titta på en e87 120d de siste dagene og har styra litt med delfinans, men selvom inntekten er bra og de faste månedlige utgiftene er tilnærmet null krever banken uansett kausjonist.. :( Hvor vanskelig skal det være?

Ler :lol:

Har du ikke egenkapital, så er livet sånn.

Har egenkapital, men får se. Er ingen krise

Har aldri hørt om noen med fast bra inntekt og egenkapital som ikke får lån uten kausjonist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er alderen som spiller inn her, når jeg passerer 22 om noen måneder får jeg ta opp lån uten kausjonist, så legger det dødt og sparer enda mer frem til da :)

Rart. Jeg tok opp lån på 100.000,- som 18-åring uten kausjonist. Hadde også bare deltidsjobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting jeg misliker sterkt er folk som sier opp til Sandefjord, ned til Lillehammer, opp til vestby osv, blir jo helt feil! :P iallefall fra Oslo-ish

Sent from my toaster using Tapatalk 2

Enda mer interessant er det om man bor i eller på et sted. Normalt refererer preposisjonen "i" til en by og "på" et sted, men man sier stadig f.eks jeg bor "på Lillehammer", "på Tynset", "på Voss"... eller har dette endret seg nå? Her i Danmark bor jeg forøvrig "i Jylland", men når jeg er i Norge bor jeg "på Jylland"... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...