Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

De innleggene deres er alt for seriøse for tulletråden. ;-)

Fy faen så fyllesjuk jeg har vært i dag, det har jeg ikke vært på lenge. Trodde hodet skulle eksplodere. Bedre ble det ikke da jeg høvla over kjærringa i bakrus, kan ikke si at økt blodtrykk ved orgasme gjorde det bedre for skallebanken. Godt at man er i gang med dag 2 på fylla.

Fått mye fisk på isfiske da... 29-30 røyer. :-)

Var det ett bedre innlegg for rulletråden?

:applause::applause::applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Er på hytta, hvis jeg må på legevakta er svigers de nærmeste som kan frakte meg...

De kom faktisk opp på hytta i formiddag, sånn dagsbesøk. Jeg både så og følte meg helt for jævlig. Prøvde å virke nogenlunde anstendig, men måtte bak hytteveggen for å spy litt. Heldigvis satt dem på isen (isfiske) og fikk ikke med seg at jeg ropte på elgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De innleggene deres er alt for seriøse for tulletråden. ;-)

Fy faen så fyllesjuk jeg har vært i dag, det har jeg ikke vært på lenge. Trodde hodet skulle eksplodere. Bedre ble det ikke da jeg høvla over kjærringa i bakrus, kan ikke si at økt blodtrykk ved orgasme gjorde det bedre for skallebanken. Godt at man er i gang med dag 2 på fylla.

Fått mye fisk på isfiske da... 29-30 røyer. :-)

Var det ett bedre innlegg for rulletråden?

Hehe, thats the spirit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Er på hytta, hvis jeg må på legevakta er svigers de nærmeste som kan frakte meg...

De kom faktisk opp på hytta i formiddag, sånn dagsbesøk. Jeg både så og følte meg helt for jævlig. Prøvde å virke nogenlunde anstendig, men måtte bak hytteveggen for å spy litt. Heldigvis satt dem på isen (isfiske) og fikk ikke med seg at jeg ropte på elgen.

Hadde vært moro om du faktisk klarte å kalle på en elg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utfordringen er at Porsche trenger en større produksjon av motorer og komponenter for å få en fornuftig økonomi i prosjektet og her kommer Alfa Romeo inn i bildet.

Jeg tror at det er på komponentsiden at Alfa Romeo evt. vil få relasjoner til Porsche... og Audi. Porsche må utvide produksjonen av bestemte komponentert for å få economy of scale i relasjon til egne modeller, mens Audi kan levere det som trengs av plattformer til nye Alfa Romeo modeller.Synergieffekten i denne sammenhengen vil utvilsomt være ganske formidabel. Et annet poeng er at Alfa Romeo´s merkenavn kan strekkes betydelig lenger enn Porsches. Ergo kan Alfa Romeo i tillegg til rene premium biler/sportsbiler også ha små og effektive bensin/dieselmodeller på programmet (ikke helt ulikt Audi)... :)

Vi skal heller ikke utelukke deling av plattformer fullstendig. Hvis SUV-trenden fortsetter og Porsche lanserer et mindre alternativ til Cayenne, kan dette danne utgangspunkt for en biltype Alfa vil trenge.

Og siden den nåværende Alfa-ledelsen har pekt på ønsket om å ha bakhjuldrevne modeller i framtiden, vil Porsche kunne være en ideell samarbeidspartner. Dette vil også kunne hjelpe Porsche om Porsche selv ønsker å lansere en modell som kan konkurrere med de dyrere 3-seriene. En slik modell kan dele platform med en kommende Alfetta-arvtager., og dermed sikre den nødvendige economy of scale. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes e39 er noe av det peneste bmw har laget.. Enig?

Helt enig! De har mye flotte design, men e39 er noe av det peneste de har laget! :)

Sent from my toaster using Tapatalk 2

ENig! ;) Vel og merke med M-sport, 3 delte hjul og riktig senk (ikkje overdrevent stancework med hjulene 90 grader rett ut..) orginal preface e39 foreksempel, er skikkelig trist og utdatert utseendemessig syns eg.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes e39 er noe av det peneste bmw har laget.. Enig?

Helt enig! De har mye flotte design, men e39 er noe av det peneste de har laget! :)

Sent from my toaster using Tapatalk 2

e39 ser ut som en e38 som er litt trykt inn foran og bak (dog fortsatt ne pen bil menne)

e38 er noe av det peneste bmw har lagd synes jeg :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...