Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Her er bilde av subframe disasteren jeg hadde på min 318

[ Bilde ]

det sykeste er att den ble eu ok slik også :shock:

E e sikkert dum, eller så e D mandag...

Kor dere ser det er noe gale her ?

Sliter litt med en ulyd selv på min orginalt 320 e36, lyden kom etter b28 maskinen kom inn samt etter litt kjøring i vinter.

En en dunkelyd når det er litt ujevn vei osv..

Traversinnfestninga har store skader, har jo blitt helt disformert.

Få bilen på bukk, og få noen kyndige til å sjekke foringene, umulig å spekulere på slikt over nettet. Det kan være alt fra at du har glemt å stramme noen bolter på mellomakslingen, til en av foringene, til at hele traversen er på veg til å skille seg fra bilen. Det blir som å spørre hvor langt ett tau er, eneste måten å diagnosere slikt på er om man får sjekka den fysisk.

Edit: Fant ett bilde som kanskje bedre viser hvor galt det kan gå:

zc6rpewaupceg7bl7pkj.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjelder visst å låse bilen sin...

Har ikke brukt nettbrettet mitt siden tidlig i høst/vinter.. Siden samsungen min er til reperasjon kunne jeg trenge nettbrettet siden det har android, men kan ikke finne det.. Jeg var sikker på at det har liggi i bilen, men har sjekka både hjemme og på hybelen for sikkerhetsskyld.. ingenting.. Surt jeg ikke har noe tracking greie på den heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, ja!

Har dette liggende fra en gammel Lada:

237625.jpg

Siden jeg skal ha turbotrykksmåler i tds-vraket vurderer jeg å hive inn oljetrykk, kanskje temp og voltmeter og :D

Hadde jo vært ekstremt kult å faktisk kunne ta i bruk russisk(e) instrumenter, men jeg må vel helst ha sensor som matcher :lol:

Ja, og forresten.. Til den som måtte mene at Lada suger balle.. Har bilen din oljetrykkmåler fra fabrikk? :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...