Mattae Skrevet April 9, 2013 Skrevet April 9, 2013 Må du av med endeleddet får å montere senk da? Holdt med å ta av kyllingbeina på min. Men er vell kanskje anerledes på e39
scoot Skrevet April 9, 2013 Skrevet April 9, 2013 Må du av med endeleddet får å montere senk da? Holdt med å ta av kyllingbeina på min. Men er vell kanskje anerledes på e39 Ifølge de DIYne jeg har sett vil det gjøre jobben mye enklere i allefall.
///FredriK.S Skrevet April 9, 2013 Skrevet April 9, 2013 Jeg pleier alltid å ta av endeleddene ja, mye lettere få å vippet ut fjærbeinet etterpå Sett folk som ikke gjør det også, blir litt mer knot. Så personlig, så liker jeg best å skru av endeleddene
Mattae Skrevet April 9, 2013 Skrevet April 9, 2013 Litt stress å få ut demperen fra skjermen. Men gikk fint da jeg ikke gjorde det alene. Ser for meg det er vanskelog da.
Thundercoil Skrevet April 9, 2013 Skrevet April 9, 2013 Noen som vet om 2002 E46 coupe har cd-veksleren i bagasjerom eller handskerom (originalt, med Harman Kardon og sub)?
Thundercoil Skrevet April 9, 2013 Skrevet April 9, 2013 Oki. Takk for svar! Kjedelig på langtur. Har sikkert 100 cder i bilen, som ofte blir raskt bladd igjennom, så da blir det litt stopping på vei hjem. Haha. På tide å oppgradere til USB?! Tror det var kassettspiller på nye bilen. Kan forøvrig rippe CDene og lage en stor mp3 CD, dersom CD-veksler støtter det.
awt Skrevet April 9, 2013 Skrevet April 9, 2013 e61 har jeg ikke så mye kontroll på når det gjelder slikt. Min hadde aux og USB fra fabrikk, så har ikke hatt behov for å sette meg inn i det. Ser ikke bortifra at CD-spilleren støtter mp3-cd-er.
Thundercoil Skrevet April 9, 2013 Skrevet April 9, 2013 Leste på et engelsk forum, at man kunne montere en lik CD veksler produsert etter september 2005, for å få mp3-støtte men hvis de koster litt, kan jeg likegreit putte i 2-din fra alpine eller noe.
awt Skrevet April 9, 2013 Skrevet April 9, 2013 Ja, går fint det, men ville heller koblet til en aux-ledning inn på CD-veksler-kontakten og fått aux heller.
Kjexx Skrevet April 9, 2013 Skrevet April 9, 2013 Noen som vet om jeg kan spille av DVD film i dasjen på e61? Prøvde å sette inn men det skjedde ikke noe. Står hvertfall dette.. S698A AREA-CODE 2 Area-Code 2 for DVD
Thundercoil Skrevet April 9, 2013 Skrevet April 9, 2013 God ide! Er det klipp og lim, eller tenker du på et spesielt kit?
Anbefalte innlegg