Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må du av med endeleddet får å montere senk da? Holdt med å ta av kyllingbeina på min. Men er vell kanskje anerledes på e39

Skrevet
Må du av med endeleddet får å montere senk da? Holdt med å ta av kyllingbeina på min. Men er vell kanskje anerledes på e39

Ifølge de DIYne jeg har sett vil det gjøre jobben mye enklere i allefall.

Skrevet

Jeg pleier alltid å ta av endeleddene ja, mye lettere få å vippet ut fjærbeinet etterpå ;)

Sett folk som ikke gjør det også, blir litt mer knot.

Så personlig, så liker jeg best å skru av endeleddene :)

Skrevet

Litt stress å få ut demperen fra skjermen. Men gikk fint da jeg ikke gjorde det alene. Ser for meg det er vanskelog da.

Skrevet

Oki. Takk for svar!

Kjedelig på langtur. Har sikkert 100 cder i bilen, som ofte blir raskt bladd igjennom, så da blir det litt stopping på vei hjem. Haha.

På tide å oppgradere til USB?! :) Tror det var kassettspiller på nye bilen.

Kan forøvrig rippe CDene og lage en stor mp3 CD, dersom CD-veksler støtter det.

Skrevet

e61 har jeg ikke så mye kontroll på når det gjelder slikt. Min hadde aux og USB fra fabrikk, så har ikke hatt behov for å sette meg inn i det.

Ser ikke bortifra at CD-spilleren støtter mp3-cd-er.

Skrevet

Leste på et engelsk forum, at man kunne montere en lik CD veksler produsert etter september 2005, for å få mp3-støtte :D men hvis de koster litt, kan jeg likegreit putte i 2-din fra alpine eller noe.

Skrevet

Ja, går fint det, men ville heller koblet til en aux-ledning inn på CD-veksler-kontakten og fått aux heller.

Skrevet

Noen som vet om jeg kan spille av DVD film i dasjen på e61? Prøvde å sette inn men det skjedde ikke noe.

Står hvertfall dette..

S698A AREA-CODE 2 Area-Code 2 for DVD

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...