Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg hadde ei i Australia (australsk sådan) men det ble for lang avstand... :P Jeg nådde grensa mi :D

Mye pent å glo på der nede, ikke minst er de ekstremt hyggelige og lett å komme i kontakt med. ;)

men ja, det blir vel definisjonen på "Long distance relationship".

Skrevet
Jeg hooket opp med ei fra Sunndalsøra... 7 timers kjøring... Stemmer kjemien, så finnes det få grenser for hvor mye en er villig til å strekke seg for å få ting til å fungere :)

Sant nok og jeg endte opp i Danmark mer eller mindre på grunn av en deilig dame... :)

Måtte ikke lenger en til naboen, før jeg fant dama i mitt liv :lol:

Skrevet
Noen som har musikktips? Helst noe fresht!

Sjanger? For alt jeg vet liker du Bieber!

Justin Bieber har aldri vært fresh ;)

Liker rap, men av den gamle typen og ikke for mye rot i musikken, klare enkle beats. Ikke erik og kriss for å si det slik. Synes gamlegjengen i rap er bra, slik som Tungtvann/Joddski, Apollo, Klovner og Karpe. Liker også mye house/electro, følger med på mye Afrojack, Tiesto og så videre.

Gammeldags rock and roll er også en klar favoritt, går mye i AC/DC, Rory Gallagher, Dio o.l..

Hard rock til tider er også knall, hører en del på In Flames, men kan også høre på roligere type musikk som Tracy Chapman og Dire Straits eller bare Cornelis Vreeswijk.

Altså bredt spekter :D Hører på det meste! Alle forslag mottas med takk!

Skrevet

Jeg var heldig ;) Men foretrekker nordiske blondiner. Husker godt tanken som slo meg etter en tur i USA og over året i australia at vi er fordømt heldige med utseende på damerne ;D

Skrevet
Jeg var heldig ;) Men foretrekker nordiske blondiner. Husker godt tanken som slo meg etter en tur i USA og over året i australia at vi er fordømt heldige med utseende på damerne ;D

Hehehe... og siden damene i Norden er fine må jo nesten gutta være like fine... :mrgreen:

Det er imidlertid mye fint å se på i andre verdensdeler også, men kanskje ikke så gjennomført som i Norden. Jeg bytter ikke for å si det sånn... :)

Skrevet
Noen som har musikktips? Helst noe fresht!

Sjanger? For alt jeg vet liker du Bieber!

Justin Bieber har aldri vært fresh ;)

Liker rap, men av den gamle typen og ikke for mye rot i musikken, klare enkle beats. Ikke erik og kriss for å si det slik. Synes gamlegjengen i rap er bra, slik som Tungtvann/Joddski, Apollo, Klovner og Karpe. Liker også mye house/electro, følger med på mye Afrojack, Tiesto og så videre.

Gammeldags rock and roll er også en klar favoritt, går mye i AC/DC, Rory Gallagher, Dio o.l..

Hard rock til tider er også knall, hører en del på In Flames, men kan også høre på roligere type musikk som Tracy Chapman og Dire Straits eller bare Cornelis Vreeswijk.

Altså bredt spekter :D Hører på det meste! Alle forslag mottas med takk!

Da har vi mye av samme musikksmak da :) Ikkje dumt. Jeg hørte også på Warreng G albuma i går kveld. Helt konge ;) Men hva jeg hører på selv om dagen er...

Rap: Berner - The white album (nytt men ikke superduper, men enkle beats og helt grei lytt).

Trance: Rett og slett Above & Beyond med Trance Around the World. Får jeg det meste av ny musikk servert i en 2 timers episode hver uke. Fint å gjøre husvasken med det dundrende i anlegget.

Rolig: Josh Rouse. Eneste jeg kom på i farta ;)

@Fredrik: Jess ;) Skal ikke motsi deg der du! hehe

Skrevet

Måtte ikke lenger en til naboen, før jeg fant dama i mitt liv :lol:

Samme her, vi vokste opp omtrent 300 meter fra hverandre og gikk i samme klasse på barneskolen :D Vi hadde andre forhold på hver vår kant før vi av en eller annen grunn endte opp sammen :wink:

Skrevet

Så et par i 70 åra på Narvesen, gubben må ha vært virkelig glad i kjerringa si. Hu spurte om å få låne ti kroner. Det kan du bare drite i sa gubben. Du har ikke gjort et arbeidstak de siste tjue åra. Trodde først han tulla men det var ramme alvor.

Skrevet
Så et par i 70 åra på Narvesen, gubben må ha vært virkelig glad i kjerringa si. Hu spurte om å få låne ti kroner. Det kan du bare drite i sa gubben. Du har ikke gjort et arbeidstak de siste tjue åra. Trodde først han tulla men det var ramme alvor.

:lol:

Gamle, furtne par er alltid super underholdning :D

Skrevet
showplate.se produserer skiltholdere. Kjøpte selv derfra, god kvalitet, men en noe stiv pris.

Okey. Må være mulig å få tak i Norge. Ser jo alle forhandlerskiltholderne som finnes.

Skulle jo tro det, men jeg måtte i alle fall ty til showplate da jeg skulle ha skiltplater med skrift på. Lette en god stund, men fant ingen norske.

Skrevet

Skaar: Kanskje de bare finnes for bedriftskunder (og da er de som regel godt gjemt på internett).

De må finnes, må sjekke litt rundt, men først er det nok andre varer som må på plass :)

Et kult hus til salgs... ditt for rundt 12 millioner kroner... :)

http://homealonehome.coldwellbanker.com/

Haha, nice find! En film jeg digget før jeg fikk hår på tissen ^^

Skrevet

Haha, nice find! En film jeg digget før jeg fikk hår på tissen ^^

Hehehe... vi har hatt smått i to omganger her i huset og filmen har nå blitt en juletradisjon hos oss. Jeg har sikkert sett filmen minst 10-12 ganger... :lol:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...