Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

En av de beste følelsene som finnes på denne planet er når man finner en pengeseddel i en gammel bukse, jakke etc. :) I dag "fant" jeg nærmere 30k på en konto som jeg altid overser :D Sykeste jeg har opplevd! Da blir det nye felger gitt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Be han fjerne alle setetrekk greiene...ser ikke bra ut på bilder....

Prøv å fortell han det du a. Han er ikke særlig sta, lover!

Noen som trenger treningsmotivasjon?

Søk opp noen vids av CT Fletcher, faen for en type!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Be han fjerne alle setetrekk greiene...ser ikke bra ut på bilder....

Prøv å fortell han det du a. Han er ikke særlig sta, lover!

Noen som trenger treningsmotivasjon?

Søk opp noen vids av CT Fletcher, faen for en type!

Skal ringe på annonsen og be han legge ut bilder uten trekk så jeg får sett eventuelle skader på interiøret :lol::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig der (faktisk!) Om jeg skulle hatt en bil av det kaliberet hadde jeg også valgt M5... Prøvd w212 AMG og E60 M5 og må dessverre si at bimmern er mere råskinn... Merca er for avansert og teknisk og (føles raskere) men bimmern gir det lille ekstra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UX registrert svart E-klasse med gromme felger? Wicky, var du i pilestredet istad? :D

That was me :) Mangler senk og spacere... :(

Det var blikkfang skal jeg si deg.. Vet ikke om du så meg, men sto å glana rett forran deg da du svingte ut mot trikkeskinnene, du glapp rattet eller noe slikt rundt det fortaushjørnet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe sant... så plutselig at fortauskanten PLUTSELIG var nærmere enn antatt og ville ikke ripe opp felga mer enn det de allerede var :P så stemmer bra at jeg plutselig stressa med rattet :P Nei satt i tlf og prata så så ikke deg... du får kaste en stein på bilen next time så ser jeg deg:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...