Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Hva er målene på disse da? Ser ut som du har alt for lavt innpress...

In deed it does.. 18x8 ET20, og det skal gå med 16x7 originalt. Men nei..

Er ET 42 som er standard på E46,

Ja, de står ca midt under bilen. Og disse skal bygge 35,7mm mer ut. Og det stemmer altså såå ikke..

Det der så jo helt rart ut? Sikker på at de er ET20?

Jeg har E46 selv, og kjører 8,5x17 ET13. Ligger perfekt ca 1 cm utenfor hjulbuene.

Har dog litt strekk, 205/40 og subber ikke.. :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

yey skaffa meg nye bakfelger i 9.5 et25 nu :D bli digg med alle 4 hjul som er hele og strøkne, og mer kaant bak.

er strata dekk samme som nankang? er bare skeptisk til hvordan greiene strekker seg. tenkte klemme på 235/35R19 på 9.5" felgene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg byttet coil igår, den staven/hetta som er under coilen og går ned over tennpluggene var en halvannen cm kortere på den som fulgte med nye coilen. Jeg valgte av mangel på kunnskap om slikt å bruke den gamle staven. Men hva skjer om jeg bruker den nye som er kortere? Når den ikke ned eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen nyere BMW-er i Europa har sensor i dekkene. Er vel ABS-modulen som måler dette.

Ringte Bavaria, de sa man måtte ha sensor. Og det var forskjellige ventiler til ymse felger :x

Men etter litt google søk fant jeg følgende delenr fra USA som skal funke: 36106790054

Blir dog ikke billig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er jo at det suger så inni hælvette å gå på skole...

haha den holdninga der endrer seg når du passerer 25!

Jeg savner dog å gå på VGS :(

Og husk en ting. Du vil ALDRI være rundt så mange jevnalderende babes igjen! Grip sjansen(e) :lol:

Jeg savner å gå på BI. Herreguuud så mange damer over alt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er jo at det suger så inni hælvette å gå på skole...

haha den holdninga der endrer seg når du passerer 25!

Jeg savner dog å gå på VGS :(

Hvor gammel er du Xavi0n? :o

Jeg kan i allefall røpe at jeg har jobbet noen år, og er nå tilbake som student. Herregud det er jo dritfint, øl i hverdagen, studentkro, sykepleiere! Kanon det da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er jo at det suger så inni hælvette å gå på skole...

haha den holdninga der endrer seg når du passerer 25!

Jeg savner dog å gå på VGS :(

Og husk en ting. Du vil ALDRI være rundt så mange jevnalderende babes igjen! Grip sjansen(e) :lol:

Jeg savner å gå på BI. Herreguuud så mange damer over alt...

haha i min tide var det ingen babes... alle gikk med joggebukse og hettegenser uten sminke... Og jeg er nå gift med kid..så har det jeg trenger <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har savnet bimmers!

Vert på jobb nå? :-P

Jepp :) Vært vest for Scottland/Hebridene og fisket kolmule. Snartur til Killybegs i Nord-Irland og leverte 400tonn til konsum, og nå på tur til Vedde på Sunnmøre for å levere de siste 500tonn til fabrikk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fisk i tanken er penger i banken :-D hehe, hjem på fri etterpå da?

Stemmer det ;)

Da er det vel snart fri nå da Jørgen? :)

Ja, ila neste uke :) Men kommer vel hjem i morgen tidlig tenker jeg.. Så da blir det vel forefallende arbeid og vedlikehold om bord :)

.......så står det vel en E30 i garasjen som lyster på å komme ut, samt få på felger osv ;) R6`n skal få service og ny farge, og bruks-61`n må vel få seg ne vask og sommerhjul :) (Om snøen er borte da -.- )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...