Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke vært vitne til noe spesielt her, synes bare enkelte slår for hardt ned på andres meninger og synspunkter til tider :roll: Ikke noe verre enn det....

http://dt.no/nyheter/kjendiser-foler-seg-lurt-av-luksusbilselger-1.7845006

Auto-forum sine krumspring kommer frem i media. Firmaet tvansoppløses, bra nyheter

Jeg bare visste at det ville komme #-o Har luktet kjeltring bedrift lang vei av denne forhandleren der, er det ikke en her inne som var passe misfornøyd etter å ha kikka på en E46 hos disse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh, da er jeg med.. Forstår ikke helt hvorfor du vil ta opp dette emnet nå som bimmers for en gangs skyld er relativt rolig men :wink:

Det er vel en utopi at alle kan være venner her, det beste man kan gjøre er å prøve å være litt ålreit selv. Ikke mye som skal til før ting blir så mye mer koselig! Når man har en litt avslappet tone er det mye enklere å svelge etpar kameler og :)

Hvor kommer dette uttrykket fra forresten? Det å svelge kameler høres ikke veldig behagelig ut!

Om ganske nøyaktig 1 time skal jeg prøvekjøre E38! Jeg gruer meg faktisk litt, disse bilene har alltid stått veldig høyt i kurs hos meg og fallet blir derfor rimelig stort om jeg ikke liker den. [-o<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om ganske nøyaktig 1 time skal jeg prøvekjøre E38! Jeg gruer meg faktisk litt, disse bilene har alltid stått veldig høyt i kurs hos meg og fallet blir derfor rimelig stort om jeg ikke liker den. [-o<

Har selv en drøm om å eie en E38 facelift, helt sikkert en fantastisk bil å kjøre og siste generasjon med det klassiske BMW interiøret(som E39 også har samt E46), førerorientert midtkonsoll og fint design. Like etter slår BMW totalt om på designet som ikke helt faller i smak hos meg.. (E60/E61, E90 osv.)

BMW-750il-V12-E38-interior-view-1024x640.jpg

E65

AC_Schnitzer-ACS7_7Series_E65_2002_1280x960_wallpaper_0a.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel en utopi at alle kan være venner her, det beste man kan gjøre er å prøve å være litt ålreit selv. Ikke mye som skal til før ting blir så mye mer koselig! Når man har en litt avslappet tone er det mye enklere å svelge etpar kameler og :)

Hvor kommer dette uttrykket fra forresten? Det å svelge kameler høres ikke veldig behagelig ut!

Vel talt... og uttrykket vedr. svelging/sluking av kameler kommer faktisk fra bibelen (eller er iallefall brukt i bibelen)... Matteus, kap. 23, vers 24. Høyres tidligere formann, Jan P. Syse, hadde forøvrig en oppskrift på hvordan man sluker kameler: "Vi strigler dem og sluker dem medhårs"... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E38 sies jo å være en av de beste bilene BMW noen sinne har bygget med tanke på teknikk og kvalitet, BMW var virkelig i siget når de konstruerte denne bilen på begynnelsen av 90 tallet. En facelift 750I hadde ikke vært feil å eie, går en slik her byen som er i staselig fin og fin i standen :)

740d er også rå, verdens raskeste diesel sedan da den kom på markedet 8) Hvis vi ser bort ifra E39 Alpina D10 :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E38 sies jo å være en av de beste bilene BMW noen sinne har bygget med tanke på teknikk og kvalitet, BMW var virkelig i siget når de konstruerte denne bilen på begynnelsen av 90 tallet. En facelift 750I hadde ikke vært feil å eie, går en slik her byen som er i staselig fin og fin i standen :)

750 er nok artig å eie, men ulempen med V12 er vedlikehold, si man skal bytte plugger, istedefor 6 plugger så er det altså dobbelt så mange, luftfilterx2 osv. Alt bare ganges med to.. 740i er nok bedre sånn sett, men det er jo karslig med V12 allikevel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E38 sies jo å være en av de beste bilene BMW noen sinne har bygget med tanke på teknikk og kvalitet, BMW var virkelig i siget når de konstruerte denne bilen på begynnelsen av 90 tallet. En facelift 750I hadde ikke vært feil å eie, går en slik her byen som er i staselig fin og fin i standen :)

750 er nok artig å eie, men ulempen med V12 er vedlikehold, si man skal bytte plugger, istedefor 6 plugger så er det altså dobbelt så mange, luftfilterx2 osv. Alt bare ganges med to.. 740i er nok bedre sånn sett, men det er jo karslig med V12 allikevel!

Ja man skal absolutt ha råd til det, disse er jo blitt billige nå men er ett godt eksempel på biler man kommet til å bruke masse penger på å vedlikeholde. Men ja! V12 er veldig karslig å kjøre rundt med, man er jo liksom litt konge på veien. Men på sett og vis så gjorde det ikke noe at BMW gikk over til V8 i 750I på E65, V12 var fortsatt alternativ i form av 760I for de som ville ha det. Er også varslet at nye 7-serie som er under utvikling beholder V12ern som motor i toppmodellen, samme med nye S klasse som er rett rundt hjørnet. Så neida, V12ern er ikke død slik mange har spådd de siste åra 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker ikke helt den utviklingen med at man ikke skal kunne få ytret sin mening og frustrasjon her uten å bli "angrepet" :?
OM DU HAR SÅNNE MENINGER FREDRIK KAN DU HOLDE DE FOR DEG SELV!

Helt talentløst: Folk som kjøre sånn bil nytter det bare ikke å høre på, altså..... :roll:

Men helt seriøst: Er enkelte virkelig så vant til lignende usaklige angrep at de ikke så ironien i flonoens innlegg? :?

Genial måte å illustrere problemet på: 12 poeng til mannen fra Bergen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg e frå voss :)

Ok, da burde jeg kanskje skrevet "mannen i Bergen". :?

Men, jeg skal ikke vike tilbake for å innrømme at jeg har gjort en stor bommert, så jeg oversender derfor mine dypeste beklagelser. Tror jeg slenger på to poeng ekstra for å vise at jeg mener alvor: Så, 14 poeng til mannen fra Voss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...