Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Er en russeknuta ja ;)

La en L på en Mercedes i går :P

Hehe,husker når jeg årøvde det på tryvann,fikk en lang prat etterpå,måtte stå skolerett og oppgi leg...Vart skræmt da ja :lol:

Skrevet
Det der er jo ikke Porsche, det er jo mere Audi med den lille fisen av en motor hehe

Noen ganger er verden ikke helt hva man tror den er... :wink:

Porsche 944 kom med tre forskjellige motorstørrelser relatert til slagvolum (alle som rekkefirere). Den første varianten fra 1982 hadde et slagvolum på 2479 cm3. Variant nummer to fra 1988 hadde et slagvolum på 2681 cm3. Variant nummer tre (også fra 1988) hadde et slagvolum på hele 2990 cm3. Antall hestekrefter varierte fra 163 til 250 HK (inkl. div. turbomodeller).

Porsche 924 kom med to forskjellige motorstørrelser relatert til slagvolum (begge som rekkefirere). Den første varianten fra 1976 hadde et slagvolum på 1984 cm3. Den andre varianten fra 1985 hadde et slagvolum på 2479 cm3. Denne motoren var en lett effektredusert 944 motor. Antall hestekrefter varierte fra 125 til 245 HK (inkl. div. turbomodeller).

Skrevet
Er en russeknuta ja ;)

Å sette en L på en hvem som helst bil? Eller Politibil?

Siden du sa merce, en vanlig merce eller politimerce?

Skrevet
Er en russeknuta ja ;)

Å sette en L på en hvem som helst bil? Eller Politibil?

Siden du sa merce, en vanlig merce eller politimerce?

Må være en politibil ;)

Skrevet

Hehe,da jeg var yngre var det en greie å tagge ned en politibli..

Riktignok ingen russeknute da,bare ungdom med litt aparte sans for stil og samfunn.. :P

Skrevet
spørsmål.... Noen som har link på hvor man kan søke etter arrangerte roadtrips i usa? fra norge til usa, rundtur også hjem igjen? :)

Denne ramlet jeg plutselig over...

http://www.route66usa.info/Default.aspx

På "verdt å vite" siden forteller dem at flere velger å ta turen med bil.

Skrevet

Huff...

Trur noen har hatt en "vårmønstring" i P-huset i byen i dag. Et lass med BMWer kom ut i stad. Den ene større idiot enn den andre. Prøver å legge den sidelengs ut rundtkjøringa og ventilflyt på nesten samtlige.

Greit nok at det er mye pen lyd fra rekkesekser, men er vel lov å ha litt vett i byen når det er fulle folk over alt halv ett på natta...

Er slik oppførsel som får folk til å forhåndsdømme BMW eiere.

Skrevet
spørsmål.... Noen som har link på hvor man kan søke etter arrangerte roadtrips i usa? fra norge til usa, rundtur også hjem igjen? :)

Denne ramlet jeg plutselig over...

http://www.route66usa.info/Default.aspx

På "verdt å vite" siden forteller dem at flere velger å ta turen med bil.

Jeg har tatt den turen med bil. Ligger bilder i signaturen min.

Skrevet
Hehe,da jeg var yngre var det en greie å tagge ned en politibli..

Riktignok ingen russeknute da,bare ungdom med litt aparte sans for stil og samfunn.. :P

Må folk vokse opp,, går utifra du har vikst ifra denslags..:)

Skrevet
Noen som har musikktips? Helst noe fresht!

Sjanger? For alt jeg vet liker du Bieber!

Justin Bieber har aldri vært fresh ;)

Liker rap, men av den gamle typen og ikke for mye rot i musikken, klare enkle beats. Ikke erik og kriss for å si det slik. Synes gamlegjengen i rap er bra, slik som Tungtvann/Joddski, Apollo, Klovner og Karpe. Liker også mye house/electro, følger med på mye Afrojack, Tiesto og så videre.

Gammeldags rock and roll er også en klar favoritt, går mye i AC/DC, Rory Gallagher, Dio o.l..

Hard rock til tider er også knall, hører en del på In Flames, men kan også høre på roligere type musikk som Tracy Chapman og Dire Straits eller bare Cornelis Vreeswijk.

Altså bredt spekter :D Hører på det meste! Alle forslag mottas med takk!

Allsidig kar altså,, 2 tips: Avenged sevenfold og buck cherry.. Står i min cd-veksler vertfall;)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...