Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Da må du i så tilfelle være en av de første som opplever det. Flaks kan vel det kalles :) De samme historiene går igjen og igjen om at de ikke klarer å levere varer på måneder. Utrolig at de i det hele tatt klarer å holde hjulene i gang når det finnes langt kjappere firmaer som koed, GS osv. Orker ikke å ta risikoen med å bestille noe der i fra. Ikke er de spesielt rimelige eller har noe større utvalg enn koed eller GS, så hvorfor velge scheidemann?

Det er helt riktig, hvorfor velge Schmiedmann, jeg tar rett og slett ikke sjansen. Det gjør jeg heller ikke hos GS, bestiller minst mulig derfra, får feil hver eneste gang jeg bestiller.. De leverer raskt, ligger ok i pris, men dessverre er det alltid noe feil som kommer i posten nå siste gang har jeg bare latt være å bry meg og lagt delen i skuffen. Koed sender meg beskjed så fort noe er uklart og vi ordner det sammen, raske nok og ikke minst billigst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endte opp på fortauet en gang med mopeden fordi jeg så på rompa til ei jente som gikk forbi. Men det var en veldig fin rumpe så var nesten verdt det.

Sent from a galaxy far far away

Mener å ha lest en plass at bortimot 25% av alle små ulykker (kjøre borti rumpa på bilen foran etc.) som skjer i byer hvor menn har skylden, er fordi vi ser oss etter ei jenter.

Synes det høres voldsomt mye ut. Men kan nesten tro på det, har hatt noen nesterulykker pga. ei digg jente som går forbi :D

nærmer oss ei farlig årstid nå ja :lol:

må vell få solbriller på bilen snart :D

ang bimme deler, er mest fornøyd med koed her. leverer ganske raskt, men kan leve med det da dem er myye billigere enn alle andre på så og si alt.

schmiedmann har jeg ikke prøvd(tørd eller hatt behov)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøve teoriprøva om under 12 timer, litt nervøs, men siste gangene jeg har tatt den på nettet har jeg stått med nede i 39 som minste og 44 som beste. Wish me luck!

Stryker jeg, skal jeg ete min egen sko. :lol::applause:

Neida, men er kjedelig å vente to uker ekstra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøve teoriprøva om under 12 timer, litt nervøs, men siste gangene jeg har tatt den på nettet har jeg stått med nede i 39 som minste og 44 som beste. Wish me luck!

Stryker jeg, skal jeg ete min egen sko. :lol::applause:

Neida, men er kjedelig å vente to uker ekstra.

Tenkte å ta teoriprøven til bil i neste uke.. Har lest litt i boken og tatt 20++ tester på nettet. Håper på det går greit, noe spesielt man bør huske på egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøve teoriprøva om under 12 timer, litt nervøs, men siste gangene jeg har tatt den på nettet har jeg stått med nede i 39 som minste og 44 som beste. Wish me luck!

Stryker jeg, skal jeg ete min egen sko. :lol::applause:

Neida, men er kjedelig å vente to uker ekstra.

Tenkte å ta teoriprøven til bil i neste uke.. Har lest litt i boken og tatt 20++ tester på nettet. Håper på det går greit, noe spesielt man bør huske på egentlig?

Husk på skilt, vikeplikt og førstehjelpsting, f.eks. Hvis du har bestått alle gangene er du nokså trygg, husker jeg tok den mange ganger på nettet og fikk 5 feil der inne. Hadde ikke noen feil de siste gangene jeg tok den på nettet. Men så brukte jeg bare 12 minutter der inne. Denne gangen blir det nok litt mer! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøve teoriprøva om under 12 timer, litt nervøs, men siste gangene jeg har tatt den på nettet har jeg stått med nede i 39 som minste og 44 som beste. Wish me luck!

Stryker jeg, skal jeg ete min egen sko. :lol::applause:

Neida, men er kjedelig å vente to uker ekstra.

Tenkte å ta teoriprøven til bil i neste uke.. Har lest litt i boken og tatt 20++ tester på nettet. Håper på det går greit, noe spesielt man bør huske på egentlig?

Det svaret som er rett er ofte der hvor man opptrer mest forsiktig

Sent from a galaxy far far away

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøve teoriprøva om under 12 timer, litt nervøs, men siste gangene jeg har tatt den på nettet har jeg stått med nede i 39 som minste og 44 som beste. Wish me luck!

Stryker jeg, skal jeg ete min egen sko. :lol::applause:

Neida, men er kjedelig å vente to uker ekstra.

Tenkte å ta teoriprøven til bil i neste uke.. Har lest litt i boken og tatt 20++ tester på nettet. Håper på det går greit, noe spesielt man bør huske på egentlig?

Det svaret som er rett er ofte der hvor man opptrer mest forsiktig

Sent from a galaxy far far away

Skal prøve å ha det i hodet om en liten time.

Sent from a galaxy very close

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...