Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Godt mulig det, men det virker som om selgeren er relativt ung. Nå kan det naturligvis være andre årsaker til at han ikke har hatt mulighet for å svare, men da kunne han kanskje ha ventet med å legge ut annonsen også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått tilsammen 5 mailer fra denne karen nå, lange mailer om hvor fjern jeg er og hvor dust det er å skrive mail. Ikke ett eneste ord om hvordan bilen er.

Jeg vet ikke med dere, men jeg liker en kombinasjon. En mail først for å få de grunnleggende fakta om hvordan bilen er skriftlig. Er jeg fornøyd ringer jeg.. Er jeg tvilende ser jeg ann saken og gjentar prosessen med andre selgere.

Hva med å takke høflig for diagnosen, men si at du ønsker å høre med andre selgere for å få en second opinion om du virkelig er så håpløs?

Ellers synes jeg det er godt gjort å få 5 lange meldinger fra selger uten å gjøre stort for å få det. Hadde det enda vært meldinger med info om bilen du hadde fått.

Jeg har jo svart høflig på hver mail da. Jeg har egentlig bare forsøkt å få lov til å kjøpe bilen :lol:

Etter litt googling ser jeg at han er bruktbilselger, han er sikkert bare lei av å selge biler.. Litt teit å selge biler privat når man har bilsjappe men jeg velger å overse det :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skriver mail til selgere dersom jeg ikke er sikker på om jeg skal kjøpe varen, for å få ytterligere informasjon om produktet, å vise interesse. Dette er helt normalt mellom bedrifter, Mail er den nye måten å forespørre personer på. Allikevel finnes det noen som kun ønsker telefon, og det luker jo ut de som er i tvil og får handelen effektivt i havn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal man si til slik grill og nyrer da?(PlastiDip, rives av på et blunk om man vil). Saken er den at chromen er svært slitt av steinsprut, prøvde å polere opp uten å lykkes. Derfor var det morsomt å prøve plastidip for første gang :)

Hadde ikke mer igjen, men skulle tatt chromen rundt lykteglassene og..

399633_10152803913340341_1735770852_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmhmm.. Jeg er så gammel at jeg mener bilen burde få beholde chrome og hvite lykter :wink:

!!! Endelig! Dieselvraket mitt har hatt låst dør på pass-side foran siden før jul nå, i går låste den seg plutselig opp sammen med de andre dørene! Har begynt å bytte doorlock actuator nå, tipper det blir digg hvis jeg får det til. I mellomtida står den med pass-sida inntil garasjen til naboen. Skjer ikke at jeg låser den igjen nå ihvertfall :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig i at Chrome gjør seg, kommer jeg over noen blanke fine nyrer så er det jo greit nok, men nyrene som sitter på er svært slitte! Grillrammene er også forferdelig slitte. Heldigvis river jeg av alt sammen på et par minutter :)

De gule lyktene forblir :) Det er litt annerledes enn alle andre E24r som ruller rundt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt at det reimhjulet er en kjent feil, jeg kan bøye litt på det om jeg tar litt i, men er jo gummi, så skal sikkert være sånn ?

Hvis ikke du er unormalt sterk så skal det ikke være sånn :P

Skal være så og si 100% tight.

Typisk hvis den er fucked er om det kommer klakkelyd når du slår på den med reima demontert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...