noekult Skrevet April 29, 2013 Skrevet April 29, 2013 La meg presisere: Det er forskjell på de som kommer lang vei for å se på biler- de spør alltid fornuftige spørsmål før eventuell prisdiskusjon & de som sender mail av typen "kjøpern for 10 000 usett" når prisen var 3x.
scoot Skrevet April 29, 2013 Skrevet April 29, 2013 La meg presisere: Det er forskjell på de som kommer lang vei for å se på biler- de spør alltid fornuftige spørsmål før eventuell prisdiskusjon & de som sender mail av typen "kjøpern for 10 000 usett" når prisen var 3x. Ja, det har du helt rett i. Skambud du sikter til.
wicky124 Skrevet April 29, 2013 Skrevet April 29, 2013 Jeg elsker skambud <3 Er sånn jeg kjøpte e-klassen min
Fredrik 90 Skrevet April 29, 2013 Skrevet April 29, 2013 Jeg har alltid synes det har vært greit å kjøpe og få innbytte hos forhandler jeg, er så lei det annonsestyret, visninger, prutting, folk som ikke dukker opp og svindelforsøk fra utlandet Men så er det jo det at man gjerne vil ha mest mulig for bilen da, og når man har to biler så blir det fristenede å prøve privat salg...igjen De 30 000,- ekstra man får ved privat salg kontra innbytte kan legges ekstra i ny bil potten
316 Skrevet April 29, 2013 Skrevet April 29, 2013 Møtte en Corolla i går med en kråke som satt fast på panseret, antakelig limt fast! Fikk litt bakoversveis.....
noekult Skrevet April 29, 2013 Skrevet April 29, 2013 Har oppdatert annonsen og skrevet det jeg heter, håper folk er fornøyde nå, har aldri skrevet noe annet enn navnet mitt i annonser og syns det var sprøtt at det ble påpekt den ENE gangen jeg faktisk gjorde det
wicky124 Skrevet April 29, 2013 Skrevet April 29, 2013 oe...folk har for lite å klage på...derfor klager dem på alt....
Kjexx Skrevet April 29, 2013 Skrevet April 29, 2013 Kan du ikke skrive at du heter Fredrik a noekult? Så blir dem positivt overasket når dem ringer å finner ut at du ikke heter det..
Saltkjelen Skrevet April 29, 2013 Skrevet April 29, 2013 Har oppdatert annonsen og skrevet det jeg heter, håper folk er fornøyde nå, har aldri skrevet noe annet enn navnet mitt i annonser og syns det var sprøtt at det ble påpekt den ENE gangen jeg faktisk gjorde det Det er kanskje ikke så rart ingen har klaget på det tidligere?
Dirty Skrevet April 29, 2013 Skrevet April 29, 2013 Har oppdatert annonsen og skrevet det jeg heter, håper folk er fornøyde nå, har aldri skrevet noe annet enn navnet mitt i annonser og syns det var sprøtt at det ble påpekt den ENE gangen jeg faktisk gjorde det Det er kanskje ikke så rart ingen har klaget på det tidligere? Haha
noekult Skrevet April 29, 2013 Skrevet April 29, 2013 Kan du ikke skrive at du heter Fredrik a noekult? Så blir dem positivt overasket når dem ringer å finner ut at du ikke heter det.. Har oppdatert annonsen og skrevet det jeg heter, håper folk er fornøyde nå, har aldri skrevet noe annet enn navnet mitt i annonser og syns det var sprøtt at det ble påpekt den ENE gangen jeg faktisk gjorde det Det er kanskje ikke så rart ingen har klaget på det tidligere? Hehehe, smartasses... Smartasses everywhere!
Mattae Skrevet April 29, 2013 Skrevet April 29, 2013 noen andre som er like rotehåve som meg å klart å misste slik fjerjekort? klarer faen ikke finne mitt igjen jævla irriterene når det er sånn 2k på det.. får hørre med hu dama i skranken i morgen tidlig om det er noe håp og ja, kan varmt anbefale sunny dekk for dem som liker at bilen legger seg ut i sladd selv i vær rundkjøring når det er vått trodde nankang var glatte på våt vei jeg. Er flere enn deg det sikkert. Men det er derfor du skal notere deg kundenr/kortnummer du har hos kortleverandøren din. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 i skranken sa dem jeg måtte ta kontakt med fjord1 så sperrer dem kortet og fører pengene tilbake på konto fant en gammel kvittering så. er så garantert at jeg finner kortet når jeg kommer hjem igjen på onsdag
Fredrik 90 Skrevet April 29, 2013 Skrevet April 29, 2013 Kan du ikke skrive at du heter Fredrik a noekult? Så blir dem positivt overasket når dem ringer å finner ut at du ikke heter det.. Hvorfor skal han det, da er han jo tilbake til "start" og kunne bare latt Ola stå Nå står jo det virkelige navnet det, hva er galt med det?
Julianv Skrevet April 29, 2013 Skrevet April 29, 2013 Noen som har skiftet glass på Iphone 4 før? Bare å bestille et sånn repairkit på ebay og gå løs selv? Frøkna jeg holder på med var litt uheldig, og jeg sa jeg kunne fikse det.. Kan bli spennende (Dyrt når jeg ødelegger den.. )
Thundercoil Skrevet April 29, 2013 Skrevet April 29, 2013 Må sikkert ha et sånt lite verktøysett med mini torx e.l. og gjerne pinsett, om det er noen tynne ledninger som skal til/frakobles. Hehehe.
Anbefalte innlegg