Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

La meg presisere: Det er forskjell på de som kommer lang vei for å se på biler- de spør alltid fornuftige spørsmål før eventuell prisdiskusjon & de som sender mail av typen "kjøpern for 10 000 usett" når prisen var 3x.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La meg presisere: Det er forskjell på de som kommer lang vei for å se på biler- de spør alltid fornuftige spørsmål før eventuell prisdiskusjon & de som sender mail av typen "kjøpern for 10 000 usett" når prisen var 3x.

:lol: Ja, det har du helt rett i. Skambud du sikter til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid synes det har vært greit å kjøpe og få innbytte hos forhandler jeg, er så lei det annonsestyret, visninger, prutting, folk som ikke dukker opp og svindelforsøk fra utlandet #-o Men så er det jo det at man gjerne vil ha mest mulig for bilen da, og når man har to biler så blir det fristenede å prøve privat salg...igjen :roll: De 30 000,- ekstra man får ved privat salg kontra innbytte kan legges ekstra i ny bil potten :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har oppdatert annonsen og skrevet det jeg heter, håper folk er fornøyde nå, har aldri skrevet noe annet enn navnet mitt i annonser og syns det var sprøtt at det ble påpekt den ENE gangen jeg faktisk gjorde det :)

Det er kanskje ikke så rart ingen har klaget på det tidligere? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har oppdatert annonsen og skrevet det jeg heter, håper folk er fornøyde nå, har aldri skrevet noe annet enn navnet mitt i annonser og syns det var sprøtt at det ble påpekt den ENE gangen jeg faktisk gjorde det :)

Det er kanskje ikke så rart ingen har klaget på det tidligere? ;)

Haha :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke skrive at du heter Fredrik a noekult? Så blir dem positivt overasket når dem ringer å finner ut at du ikke heter det.. :lol:
Har oppdatert annonsen og skrevet det jeg heter, håper folk er fornøyde nå, har aldri skrevet noe annet enn navnet mitt i annonser og syns det var sprøtt at det ble påpekt den ENE gangen jeg faktisk gjorde det :)

Det er kanskje ikke så rart ingen har klaget på det tidligere? ;)

Hehehe, smartasses... Smartasses everywhere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen andre som er like rotehåve som meg å klart å misste slik fjerjekort? klarer faen ikke finne mitt igjen :P jævla irriterene når det er sånn 2k på det.. får hørre med hu dama i skranken i morgen tidlig om det er noe håp :P

og ja, kan varmt anbefale sunny dekk for dem som liker at bilen legger seg ut i sladd selv i vær rundkjøring når det er vått :lol: trodde nankang var glatte på våt vei jeg.

Er flere enn deg det sikkert. Men det er derfor du skal notere deg kundenr/kortnummer du har hos kortleverandøren din.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

i skranken sa dem jeg måtte ta kontakt med fjord1 så sperrer dem kortet og fører pengene tilbake på konto :P fant en gammel kvittering så.

er så garantert at jeg finner kortet når jeg kommer hjem igjen på onsdag :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke skrive at du heter Fredrik a noekult? Så blir dem positivt overasket når dem ringer å finner ut at du ikke heter det.. :lol:

Hvorfor skal han det, da er han jo tilbake til "start" og kunne bare latt Ola stå :roll: Nå står jo det virkelige navnet det, hva er galt med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har skiftet glass på Iphone 4 før? Bare å bestille et sånn repairkit på ebay og gå løs selv? :P

Frøkna jeg holder på med var litt uheldig, og jeg sa jeg kunne fikse det.. :lol: Kan bli spennende (Dyrt når jeg ødelegger den.. )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...