Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

skulle gjerne hatt båt, båtplass henger og hengelappen, men men, har ihvertfall båtlappen :P lol

Bra du har båtlappen! Vi har per dags dato båt, en Askeladden 635 Freestyle. Det er en stor og åpen skjærgårdsjeep og flott til turer ute i skjærgården. Det er også lite vedlikehold som kreves, noe som passer ypperlig til oss. MEN de siste årene har det vært igrunn kun jeg som har brukt båten og min mor og far som er eier har ikke brukt den og derfor blir den muligens lagt ut til salgs snart. Det er veldig synd for min del, men forståelsen er der. Det positive i dette er at jeg skal få låne rentefritt det vi får for båten og bruke til eiendom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skulle gjerne hatt båt, båtplass henger og hengelappen, men men, har ihvertfall båtlappen :P lol

Bra du har båtlappen! Vi har per dags dato båt, en Askeladden 635 Freestyle. Det er en stor og åpen skjærgårdsjeep og flott til turer ute i skjærgården. Det er også lite vedlikehold som kreves, noe som passer ypperlig til oss. MEN de siste årene har det vært igrunn kun jeg som har brukt båten og min mor og far som er eier har ikke brukt den og derfor blir den muligens lagt ut til salgs snart. Det er veldig synd for min del, men forståelsen er der. Det positive i dette er at jeg skal få låne rentefritt det vi får for båten og bruke til eiendom :)

sweet! Elsker båter og spesielt vannscootere... skulle ønske de var litt rimeligere, så hadde jeg lett kjøpt en! men båt skal det nok bli en vakker dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har respekt for The Boss (Bruce Springsteen) og hans musikk, men jeg forstår ikke hvorfor amerikansk "arbeiderrock" (sosialrealistisk heartland rock) er så populært i Norge når det nesten ikke finnes tradisjonelle arbeidere igjen i landet. Forstår folk hva Springsteen synger om?... :?

Uansett så liker folk musikken selv om ikke teksten nødvendigvis appellerer til deres egen livsstil.

Ellers så er det nok mange som liker musikken pga det "musikalske" og ikke teksten og budskapet.

Jeg for min del synes Bruce Springsteen er "helt grei P4 musikk" :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra du har båtlappen! Vi har per dags dato båt, en Askeladden 635 Freestyle. Det er en stor og åpen skjærgårdsjeep og flott til turer ute i skjærgården. Det er også lite vedlikehold som kreves, noe som passer ypperlig til oss. MEN de siste årene har det vært igrunn kun jeg som har brukt båten og min mor og far som er eier har ikke brukt den og derfor blir den muligens lagt ut til salgs snart. Det er veldig synd for min del, men forståelsen er der. Det positive i dette er at jeg skal få låne rentefritt det vi får for båten og bruke til eiendom :)

Jeg hadde selv hatt Askeladden, en fin 565 Wasper med 150 hester Mercury Optimax og en Z7 med 2,8 liters Mercruiser diesel (skjønner ikke hvorfor jeg kjøpte den). Har i dag ikke båt og det lider jeg under, ingenting er som å komme på sjøen en flott sommer dag og bare nyte den friske lufta og naturen. Med nytt hus, to biler og mye jobbing så har det rett og slett ikke blitt tid og økonomisk forsvarlig å ha båt for meg de to siste sommerene. Men som båtmann så blir det nok båt igjen, vi er så heldige å ha to båtplasser i familien og nok av vinterlagringsplass så ett par bekymringer slipper jeg :wink:

Også når tiden og pengene kommer så er valget, Nidelv 610 Sport eller E24 635 CSI :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med disse for CRXen...?

http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... 20type%20r

Har også ringt på denne...

http://www.finn.no/finn/realestate/lett ... e=31574476

...gå og sjekke ut i morgen :) Ligger bokstavelig talt 3 min. fra meg med bil og har gjerde foran som gjør at bilen står trygt :)

Gleder meg, tror dette med CRX banebil blir dritbra :D

CRX'n er vel ikke 5-bolt? Passer dårlig med Integra-hjul da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CRX'n er vel ikke 5-bolt? Passer dårlig med Integra-hjul da.

Stemmer. Er en grunn til at jeg alltid sjekker med andre før jeg kjøper bilting :P:lol: *idiot*

Edit: Ble anbefalt å ha lavest mulig vekt på felgene, samt 15" i størrelse, og disse er de med lavest vekt til bilen min... Kosei K1... Tror virkelig at bilen blir transformert med så mye lettere felger!

DSC02406.jpg

DSC02416.jpg

Hva syns dere? Ser ikke så kule ut, men det er kanskje ikke meningen med bil for banekjøring heller... Heller mot bestilling, men leser om dekk som passer bilen først...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi uavfjæret vekt er veldig viktig for bilens kjøreegenskaper.

Mener jeg har hørt at man kan gange 1kg uavfjæret vekt med 4 for å få vektreduksjonens effekt på bilen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...