Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Ser å leie garasjeplass er en del dyrere enn å leie f eks båtplass ja :roll:

Nei? :P Her ute er det en god del dyrere med båtplass.

Sist jeg hadde båt så betalte jeg 3500 i året ved en Kommunal båthavn, ellers så har jeg benyttet meg av båtplassene i familien som har vært gratis :mrgreen:

Ikke galt! Her ute er det lange ventelister (87 i kø sist jeg sjekka) for å få kjøpe båtplass. Leie er en mulighet, men det er dyrt fordi de som eier plassene så gjerne vil tjene penger.

Men heldigvis eier vi en plass både her og i Grebbestad :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=41370251

Dette var bra bildedokumentasjon i en annonse fra en forhandler :) Forhandlere og særlig merkeforhandlere har det med å kun nøye seg med 4-5 standardbilder når de legger ut biler på finn. Gjerne i tillegg til en lang tekst som kun promoterer Forhandleren og ikke ett komma om bilen :roll:

Har lagt merke til det der. Men det var en merkelig sedan de hadde tatt bilde av :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredrik 90,

Det var en fin pris da. Selv her, oppe i skogen, koster det mere enn som så for en båtplass.

Er imidlertid velsignet med flytekai inkludert i hagen, så den eneste bekymringen er å holde kaiet flytende. ;)

Vedr. båtdiskusjonen tidligere er det nå et veldig bra marked for å kjøpe brukte båter. Markedet har blitt mettet av billigbåter som bl.a SeaStar og Benetau. Den nevnte Scand'en har skjelden vært et bedre kjøp. :)

Ja jeg synes ikke det har vært så galt, er litt ventelister her i byen også men tror ikke det er så aller værst. Her på Sørlandet har alle båt og har alltid hatt det så det er MYE båtplasser som går i arv osv, som tidligere nevnt så har vi bare i vår familie to båtplasser til disposisjon som min bestefar fikk tak i.

Ja nå er det kjøpers marked på båter, får riktig så mye bra båt for pengene. Med bla en rente som ser ut til å legge stabilt fremover så er det fare for at markedet kan ta seg opp igjen så det er ikke dumt å hive seg rundt å handle båt nå. På den ene siden så har man biler som frister å kjøpe og på den andre siden så er det båter som frister, særlig når som det går mot sommer :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Garasjeplassen jeg besitter i en fellesgarasje på Oslo Øst betaler jeg 350,- per måned for! :) Dessverre har den en lei tendens til å være litt fuktig gjennom vinteren..

Det høres ut som en mer fornuftig pris ja, er utrolig hva ett par tre fuktfjernere fra Biltema kan gjøre :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Garasjeplassen jeg besitter i en fellesgarasje på Oslo Øst betaler jeg 350,- per måned for! :) Dessverre har den en lei tendens til å være litt fuktig gjennom vinteren..

Satan... Det var ekstremt billig. Holdt på å si at du kan godt la meg overta den etter at du er ferdig, men har jo bare gamle biler som ruster lett, kan ikke være sunt over lengden :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/arti ... d=10109898

Å herregud, at det er mulig :shock::evil:

Går det ikke ann å la den mannen få fred, det er 70 år siden krigen, han var ung og dum og har nå vært død i 5 år [-X NRK driter bra på draget om de tar Derrick reprisene av sendingen, det er jo meldt om at disse reprisene er uhyre populære. Han var en sann Norgesvenn så jeg synes vi skylder han såpass :)

Både Paven og Hamsun var tilhengere av Hitler uten at noen sa noe, men Derrick skal "tas" [-X

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10109898

Å herregud, at det er mulig :shock::evil:

Går det ikke ann å la den mannen få fred, det er 70 år siden krigen, han var ung og dum og har nå vært død i 5 år [-X NRK driter bra på draget om de tar Derrick reprisene av sendingen, det er jo meldt om at disse reprisene er uhyre populære. Han var en sann Norgesvenn så jeg synes vi skylder han såpass :)

Både Paven og Hamsun var tilhengere av Hitler uten at noen sa noe, men Derrick skal "tas" [-X

Er bare media som ønsker det slik. De elsker å tro at alt de skriver er hva vi ønsker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Battlestar Galactica

Breaking Bad

Dexter

Doctor Who

Eureka

Falling Skies

Game of thrones

Homeland

House of cards

Heroes

IT Crowd

Lilyhammer

Revolution

Sons of Anarchy

Stargate Universe

Suits

The Walking Dead

The Wire

True Blood

V 2009

Weeds

Glemte Banshee og Strike Back :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredrik 90,

Det var en fin pris da. Selv her, oppe i skogen, koster det mere enn som så for en båtplass.

Er imidlertid velsignet med flytekai inkludert i hagen, så den eneste bekymringen er å holde kaiet flytende. ;)

Vedr. båtdiskusjonen tidligere er det nå et veldig bra marked for å kjøpe brukte båter. Markedet har blitt mettet av billigbåter som bl.a SeaStar og Benetau. Den nevnte Scand'en har skjelden vært et bedre kjøp. :)

Min båtplass koster 30 000kr, men det er penger jeg får igjen når jeg selger den.. (Bare og si at man ikke vil ha den så kjøper "bryggelaget" den tilbake)

Om styret finner ut at de hever prisen til for eksempel 35 000kr så hadde jeg fått igjen 35 000kr. Min far betalte for eksempel 15 000kr for plassen sin når han kjøpte, men alle plassene er verdt det samme i dag!

Ellers så koster det en årskontigent på 1400kr og denne har man mulighet til å jobbe dugnad for (100kr timen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...