Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg er for gammel og smart til slosskamper, men jeg ville definitivt ha et innført sympatisk medlemsgebyr... :wink:

Den støtter jeg fullt ut :) Med ett medlemsgebyr så hadde vi utelukket en god del tullebrukere som kun er ute etter å slå ihjel tiden og lage kvalm. Mange faste brukere hadde nok med dette forsvunnet men forumet hadde nok blitt vesentlig mer seriøst og ordentlig, heller det :)

Jeg synes ikke det å få bort tullebrukere er noen god grunn for å innføre et medlemsbebyr.

Hvis tullebrukere er et problem, bør man luke bort (=utestenge) tullebrukere, ikke forlange at alle skal betale for at tullebrukerne kanskje blir borte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde vi var peeps, wicky :|

Du er homey <3 Du blir æresmedlemsmoderator :P

Hva med meg da? :o Du har til og med fått en "turbowhistler" av meg en gang i tiden :mrgreen:

ahahahahha faen sant!!! Den må jeg finne og montere på s-klassen...da sklier jeg vel rett inn i lillestrømgjengen :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva ville dere ha gjort med denne summen???

http://www.ta.no/nyheter/grenland/article6639338.ece

Kjøpt bimmers og redusert ett antall medlem.

Hehehe... been there and almost done that... for tre-fire år siden, men Gunnar selger ikke for småpenger (250K +). Du kan sikkert tenke deg hva som ville ha skjedd hvis jeg ble eier/administrator... :P

Med 102mill på konto hadde jeg glatt betalt 1mill for forumet og da hadde DU blitt utestengt! 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva som dere to legger denne feiden bak dere å slutter og diskutere det i tulletråden. Kan dere ikke bare ta dere en god gammel slosskamp å se hvem som er sterkest?

(jeg holder med wicky :D:D:D )

Jeg har bola med barnestol-løfting i det siste, samt bytta hårvoks så jeg er loco del croco for tiden :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke vært feil med et lite medlemsgebyr nei, det hadde jeg gladelig betalt. Kanskje vi kunne blitt kvitt en del av spammerene/troll. :)

har meldt meg inn i merceklubben, 450kr i året.... Men de har en god del rabatter ute og går på masse steder så er verdt det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at hvis man innførte et gebyr hær så hadde nok opptil 50% funnet seg et annet forum

Hvis det er det som må til så er jeg for dette, ikke mye vits i å prøve å drive ett forum fullt av nisser og troll. Med all den tid, penger og innsats Gunnar har lagt i dette forumet så synes jeg bi skylder man såpass at vi oppfører oss og holder forumet hans nogn lunde seriøst, hvilket ikke går med slike holdninger som du har....

Jeg synes ikke det å få bort tullebrukere er noen god grunn for å innføre et medlemsbebyr.

Hvis tullebrukere er et problem, bør man luke bort (=utestenge) tullebrukere, ikke forlange at alle skal betale for at tullebrukerne kanskje blir borte.

Problemet er jo at de som stenges ute bare dukker oppigjen under nytt nick og konto, som ett flerhodet troll. Vi har jo en tidligere utestengt bruker (nevner ikke navn men mange vet hvem det er) som har dukket oppigjen med ny konto flere ganger, nå mistenker jeg at han er her igjen men han ligger svært lavt denne gang....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med 102mill på konto hadde jeg glatt betalt 1mill for forumet og da hadde DU blitt utestengt! 8)

Gunnar hadde sikkert kasta hele Bimmers på bålet enn å selge det til deg :mrgreen: (ikke vondt men, bare fleip :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gebyr? På internet? Har jeg dårlig tro på..

Vil nok funke bedre om folk innfinner seg med at på the www fins det mange hyggelige, og ca like mange uhyggelige. Det har vært sånn like lenge som internet har funtes, og det kommer til å være sånn videre, så chill og slutt å bry deg om hva folk du ikke kjenner sier..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at hvis man innførte et gebyr hær så hadde nok opptil 50% funnet seg et annet forum

Hvis det er det som må til så er jeg for dette, ikke mye vits i å prøve å drive ett forum fullt av nisser og troll. Med all den tid, penger og innsats Gunnar har lagt i dette forumet så synes jeg bi skylder man såpass at vi oppfører oss og holder forumet hans nogn lunde seriøst, hvilket ikke går med slike holdninger som du har....

Jeg synes ikke det å få bort tullebrukere er noen god grunn for å innføre et medlemsbebyr.

Hvis tullebrukere er et problem, bør man luke bort (=utestenge) tullebrukere, ikke forlange at alle skal betale for at tullebrukerne kanskje blir borte.

Problemet er jo at de som stenges ute bare dukker oppigjen under nytt nick og konto, som ett flerhodet troll. Vi har jo en tidligere utestengt bruker (nevner ikke navn men mange vet hvem det er) som har dukket oppigjen med ny konto flere ganger, nå mistenker jeg at han er her igjen men han ligger svært lavt denne gang....

Løsningen er ikke betaling, men flere moderatorer som kan følge med. er for så slik situasjonen er nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er jo at de som stenges ute bare dukker oppigjen under nytt nick og konto, som ett flerhodet troll. Vi har jo en tidligere utestengt bruker (nevner ikke navn men mange vet hvem det er) som har dukket oppigjen med ny konto flere ganger, nå mistenker jeg at han er her igjen men han ligger svært lavt denne gang....

Ligger lavt i terrenget kan tyde på at han har skjønt poenget: Ergo, utkastelse hjelper.

En ting som minst like ille som tullebukker på gratisforum, er tullebukker på betalingsforum:

Som:

Jeg er betalende medlem, så jeg forlanger å få svar på hvilke planer administrator har for å oppgradere forumprogramvaren. Straks!

Eller:

Nå har jeg nettopp betalt kontingenten, og da finner jeg meg ikke i at bildeserveren var nede akkurat da jeg skulle laste opp bilder fra nachspielet i forrige uke som jeg skulle sende på PM til kompisen.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om man måtte betale 100 kr for og registrere seg så hadde nok de fleste troll ikke gidda og tatt bryderiet..

Men samtidig hadde det blitt vanskeligere for folk som er her en sjelden gang og trenger hjelp, er ikke sikkert det er like interesant for dem og betale når dem skal bruke det en el 2 ganger i året.

Men noe burde vertfall gjøres med allt tullet som oppstår fra tid til annen. :)

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...