Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Tror ikke det er meningen at jeg skal kjøpe noen flere felger i mitt liv jeg. Først ble jeg svindlet av en idiot i fjor, nå ser det ut til at Nor Lines har ROTET BORT FELGENE MINE!!!!!!

Roter ikke bort slikt.. Tipper de er stjelt.!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regnet med det kom en slik kommentar.. :)

Såklart forstår jeg at det ikke er anbefalt.. Men virker det så virker det. Dette har pågått her oppe siden tidenes morgen og de gangene vi ødelegger en bolt eller mutter er det på grunn av at noen treffer skjevt på og ikke merker det før de trekker til.. :)

Så den dagen noen mister hjulet, mister kontrollern og kolliderer og omkommer, da kan dere vurdere om dere skal gjøre det på andre måter?

Klart det kan gå fine lenge, men det kommer alltid en dag der det ikke går så bra.

Man stoler jo på at verkstedet gjør jobben skikkelig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i HELVETE går det aldri an å komme inn til legen når man får time...

Slet selv med dette en god stund, tok fort 20 min i telefon og minst 1 uke før jeg fikk legetime og alltid 30-45 min venting. :(

Løsningen var enkel.

Skift lege!

Bestiller nå legetime pr sms og får alltid time samme dag.

Presis også :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

man skal ikke smøre hjulbolter, er fy fy det. Sauser dere inn topp boltene med gugge når dere bytter tppkn ? Bortsett fra arp fett, men da følger det jo med instrukser på moment osv. På lastebilverksted har de ikke lov å bruke stoff på boltene..

over til en annensak, trenger gode filmtips, reiser på sjøen onsdag, å da er det kjekt å ha litt filmer å se på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turbo-6er eller?

Den er N/A, kvikk og supergod! :D

Oi, trodde de hadde kvitta seg helt med NA jeg... Da har du seal of approval fra meg hvertfall, gromt som F :)

man skal ikke smøre hjulbolter, er fy fy det. Sauser dere inn topp boltene med gugge når dere bytter tppkn ? Bortsett fra arp fett, men da følger det jo med instrukser på moment osv. På lastebilverksted har de ikke lov å bruke stoff på boltene..

over til en annensak, trenger gode filmtips, reiser på sjøen onsdag, å da er det kjekt å ha litt filmer å se på :D

Paranorman (barnslig zombiefilm- elsker det!)

Jack Reacher

Seven Psychopaths

Cloud Atlas

Django Unchained

De jeg har sett i det siste, bra filmer alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turbo-6er eller?

Den er N/A, kvikk og supergod! :D

Oi, trodde de hadde kvitta seg helt med NA jeg... Da har du seal of approval fra meg hvertfall, gromt som F :)

Ja, var fin skolebil! ;) Føltes ikke som snurrbo! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...