Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Turbo-6er eller?

Den er N/A, kvikk og supergod! :D

Hva slags bil er dette da? Siden det ikke finnes en F30 uten turbo, med V6, eller en 330i så vidt jeg vet ihvertfall?

Usikker, følte ikke turbodraget, men... Er nok F30 med turbo 6'er likevel, da? 3 liter bensin, iallfall! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestilt Spacere på Ebay. På Shipment details får jeg meldingen "Attempted Delivery - Item being held, addressee being notified". Det var 29/04, og har enda ikke hørt noe. Noen som har vert borti det samme, eller vet hva man må gjøre? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turbo-6er eller?

Hva slags bil er dette da? Siden det ikke finnes en F30 uten turbo, med V6, eller en 330i så vidt jeg vet ihvertfall?

Usikker, følte ikke turbodraget, men... Er nok F30 med turbo 6'er likevel, da? 3 liter bensin, iallfall! :)

Sikkert en 335i da, og interessant å høre at det har blitt så bra at men kan tro den er selvpustende. BMW hadde jo også dette dom forutsetning for å begynne for alvor med bensinturbo. Merker ikke mye til dette i 320i heller for øvrig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres mer riktig ut. Sjekket motoriseringene da 328i kom ut og da var det bare 335i som hadde rekkesekser igjen (og ingen NA).

Fikk jo ikke helt riktige data av kjørelæren, da, bare at det var 3 liter. 328 er vel også 4'er? Føltes passe sprek, men ikke M3..

Må irettesette meg selv, da jeg åpnet panseret. Dette er en 328Xi, TwinTurbo rekke4'er.. Fin bil, og alt er bra i dag! ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...