Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
e46 går bra så vidt jeg vet. kommer an på bredden.

men hvilke 17" er det da? er mest på jakt etter 18, kaaaanskje 19 (tviler) tenk om jeg hadde hatt råd til Performace 313-hjula. da hadde bilen blitt glad!

Næ-næ-næ-næ-næ *mobber* :D

Skrevet
":7ye8n3xb]Hehe, hadde vært strøkent det. Gjerne like de GS selger (hypertrack) som er gunmetal i senter, med polert kant. Hadde passet perfekt.

Kleemann Mercedesfelger hadde også vært lekkert. Om jeg får solgt de 2 felgsettene jeg har liggende til BMW skal jeg se hva jeg gjør. Har lagt de ut med byttetilbud også.

Alt kan se bedre ut med store hjul og senk, men det blir rett og slett aldri noen kul bil :)

Har ikke denne familiecontaineren din noe comfort å ta vare på?

Skrevet

Hvordan er reglene med alkohol offentlig? Vet det ikke er lov, men kan de si noe på om jeg f.eks. har tapet brun tape rundt boksen så ingen ser at det er øl? Eller er det også forbudt?

Skal å spille fotball og chille i finværet med en gjeng, og lurer på om noen kalde hadde vært digg :D

Skrevet
Hvordan er reglene med alkohol offentlig? Vet det ikke er lov, men kan de si noe på om jeg f.eks. har tapet brun tape rundt boksen så ingen ser at det er øl? Eller er det også forbudt?

Skal å spille fotball og chille i finværet med en gjeng, og lurer på om noen kalde hadde vært digg :D

Får jo f. eks. neoprentrekk til å holde flasker kalde, og tviler på at noen sjekker innholdet med mindre du begynner å oppføre deg som en småfull tulling.

Skrevet

Tatt noen kalde mange ganger ute i Trondheim på marinen og slikt uten problem :D Krangla en gang med purken da jeg sto 5 meter utenfor gamle rock city med et ølglass som jeg nekta og helle ut... er jo tross alt øl :D

Skrevet

I Oslo er det "lov" å drikke i parken så lenge en ikke er sjenerende for andre.

Hvem tror Stoltenberg egentlig han er?

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/arti ... d=10093431

Ifølge Dagbladet bekrefter flere kilder at Kongen selv ønsket å overrekke Krigskorset med sverd til krigsheltene på den nye veterandagen.

Dette skal ikke statsminister Jens Stoltenberg ha gått med på. Han ønsket heller ikke at Kongen skulle være til stede under markeringen, skriver avisen.

Skrevet
":1688td03]I Oslo er det "lov" å drikke i parken så lenge en ikke er sjenerende for andre.

Hvem tror Stoltenberg egentlig han er?

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/arti ... d=10093431

Ifølge Dagbladet bekrefter flere kilder at Kongen selv ønsket å overrekke Krigskorset med sverd til krigsheltene på den nye veterandagen.

Dette skal ikke statsminister Jens Stoltenberg ha gått med på. Han ønsket heller ikke at Kongen skulle være til stede under markeringen, skriver avisen.

Jeg tror det hele er en misforståelse (at det faktisk var enighet mellom Harald The King og Jensern) og som mye annet oppblåst som F av norsk media.

Nå sitter jeg og skriver søknad til Mercedes-Benz, hihihihi. Føler meg litt sviker :lol:

Skrevet

Den gamle e38'en til kongen har jo vært til salgs et par ganger de siste åra. Ikke noen dum bil det heller :)

Når det kommer til biler er jeg mer fan av den svenske kongefamilien. :)

Skrevet

Wicky: PR-medarbeider vikariatet på ett år ja. Tviler på at jeg får den etter alle avslagene (må være noe feil med meg), men prøver man ikke så vinner man ikke!

hao: Litt, ja :lol:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...