Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

:lol:

Tviler på sen kremen ville gjort susen, kanskje jeg må investere i sykkelbukse.. :P

Nei, får satse på det går seg til etter hvert :P

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2

Får litt vondt i rompo viss da er lengesida forrige sykkeltur. Føler seg litt anal voldtatt i noken dager ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol:

Tviler på sen kremen ville gjort susen, kanskje jeg må investere i sykkelbukse.. :P

Nei, får satse på det går seg til etter hvert :P

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2

Får litt vondt i rompo viss da er lengesida forrige sykkeltur. Føler seg litt anal voldtatt i noken dager ;)

Hehe, ja var første turen i år :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykt trist å kjøre "langt" i det regnværet her... Godt man har Red Bull og radio Norge!

Kjørte lenger enn deg... Oslo-Drammen-Skedsmokorset-Fredrikstad-Lillestrøm idag... tilbrakt 5 timer i bilen helt alene... i pissregn og kø...Artig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kastet meg i 518i'en min og freste av gårde med en gang jeg kom hjem, men måtte stoppe noen 100 meter borti veien for å skrape ruta ;)

Min første alene-i-bilen opplevelse var i en 1994 Honda Accord med ett reservehjul.. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol:

Tviler på sen kremen ville gjort susen, kanskje jeg må investere i sykkelbukse.. :P

Nei, får satse på det går seg til etter hvert :P

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2

Får litt vondt i rompo viss da er lengesida forrige sykkeltur. Føler seg litt anal voldtatt i noken dager ;)

Var det jeg visste...syklister er g a y s.... :lol::lol::lol::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...