Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

OK, jeg tar bilde av min og legger det ut. Svigerfar har Kärscher høytrykksspyler, han har kommentert at slangen på min Nilfisk er bedre enn hans på Kärscher..

Vet at Nilfisk og Stihl er identiske, muligens at Stihl er noe rimeligere. Begge to kommer godt ut i test. Bare å søke litt på nettet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker kun denne. Vasker bilen på jobb, og denne gjør susen.

Karcher 995 HDS. Herlig maskin!

[ Bilde ]

Dog, litt dyr kanskje. Så det lå en brukt en på finn til 20 000,-...

Vi har en slik om bord... Sånn ca nr "har ikke antallet"... De ramler i stykker før man får slått på steamen. Vet ikke hvor mange ganger jeg har overhalt den med å bytte stempler og tetninger, men det er MANGE..!!! Men, når den funker, så funker den greit.

Har en Nilfisk 115 hjemme. Liten og helt OK til mitt bruk. Har ikke brukt den så mye enda, men virker OK. Kjenner meg dog ikke igjen i beksriveslen av slange som fish sier. Min er også mere plastikkaktig.. Men, Bilextra skulle ikke føre Nilfisk lengre, så fikk den til under halv pris. Kostet vel bortimot 2000kr egentlig med det utstyret som var med (skumlegger og munnstykke i vinkel for underspyling), men fikk den til 800kr.. Så uansett ikke all verden om den raser avgårde i søppla..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker kun denne. Vasker bilen på jobb, og denne gjør susen.

Karcher 995 HDS. Herlig maskin!

[ Bilde ]

Dog, litt dyr kanskje. Så det lå en brukt en på finn til 20 000,-...

Vi har en slik om bord... Sånn ca nr "har ikke antallet"... De ramler i stykker før man får slått på steamen. Vet ikke hvor mange ganger jeg har overhalt den med å bytte stempler og tetninger, men det er MANGE..!!! Men, når den funker, så funker den greit.

Ja, det er sant. Lekker litt vann her og der, nå etter 1 år uten noe form for "overhaling". Har byttet bittelitt på den, men ikke altfor mye. Er vel på tide med en ny en og på jobben. Når VERKSTEDET har en stor Nilfisk med varmtvann, burde jeg som klargjører og få en sånn. Haha. Men som sagt, kruttegod NÅR den er som den skal. Elsker det at du kan justere trykket. Det er gull verdt. At det ikke er max trykk hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, grepet på skaftet sprekker.. Og lekker... Varmt vann... Sint Jørgen :lol:

Vi har forresten en modell eller to større enn den du viser her tror jeg.. Kostet i alle fall over 30k.. Da forventer man liksom at de skal holde en stund.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, grepet på skaftet sprekker.. Og lekker... Varmt vann... Sint Jørgen :lol:

Vi har forresten en modell eller to større enn den du viser her tror jeg.. Kostet i alle fall over 30k.. Da forventer man liksom at de skal holde en stund.. :)

Neste gang handler dere Kränzle høytrykksvasker på jobben ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ute på jobb nå, har lugget i ro på hjemkaien til båten inatt. Nå Nett dro vi ifra kaien,da sto det jaggu meg den deilige dama å veifta med tidenes pupper til oss :D fin avskjed det dagen derpå ! :)

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en slik pitteliten Nilfiskspyler, og slangen på den er også håpløs. Den baller seg bare sammen til en stor floke med en gang, og slangen er håpløs kort i utgangspunktet. Må flytte spyleren en to-tre ganger når jeg vasker bil. Det blir fort drygt når det blir spyling hver gang etter et par runder med avfettning, skum og håndvask.. Er det mulig å kjøpe lenger og bedre slanger tro? :P

Noen her som følger med Formel 1 som kunne fortalt meg hvordan Raikkonen ligger ann? Sitter på jobb, og får ikke sett det! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg rydder ut av leiligheten nå (flytter til uka).

Om noen er interessert i noen årganger med Autofil, kan de plukkes opp her på St.Hanshagen. Hvis ikke ryker de nok i papirinnsamlingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...