Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Ja, det kan du si.. Fløy helikopter rett over hustaket her nå, men er visst ikke så mye de kan gjøre..

Vet du om det er noen du kjenner da?

Skal vel et mirakel til for å overleve noe slikt dessverre :(

Har fått vite hvem det er, og jeg vet av han og har snakket med han noen ganger på fest, men kjente han ikke noe godt nei.

Tankene går til familien da han etterlater seg 3 små barn og en kone som forøvrig har opplevd det samme før, bare at da var det motorsykkel, og ikke tråsykkel. Kan ikke forestille meg hvor forferdelig hun må ha det nå! :cry:

usikker på hva du mente med det siste der...at hun har opplevd dette før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off, får frysninger. Stakkars familie og venner :(

Tenker samtidig på alle syklister som er langs veier med 80sone, gjerne med gang og sykkelvei ved siden av.. 2-3stk i bredden, og ligger slik selv om det kommer bil... Er jo en risikosport det mange driver med..!

Syklister trenger VIRKELIG opplæring i å sykle på veien. De er tross alt myke trafikanter UTEN mulighet for å beskytte seg selv (slik som bilføreren!)

Oslo politiet har starta en kampanje nå..:De bøtelegger syklister som sykler over fotgjengerfelt, sykler på rødt, sykler uten hjelm.. Sykler i bilfelt når det er sykkelfelt der... Håper syklistene lærer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns dette russe greine bare burde vært avsluttett, de gjør bare verre og verre ting for hvert år.. Dem har helt mista sikta på hva poenget er ..

Noe som hadde vært veldig synd for dem som faktisk oppfører seg..

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2

Det er det en professor har funnet ut også...at russen blir verre for hvert år... Han har til og med en doktorgrad i russe-liv.... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått vite hvem det er, og jeg vet av han og har snakket med han noen ganger på fest, men kjente han ikke noe godt nei.

Tankene går til familien da han etterlater seg 3 små barn og en kone som forøvrig har opplevd det samme før, bare at da var det motorsykkel, og ikke tråsykkel. Kan ikke forestille meg hvor forferdelig hun må ha det nå! :cry:

usikker på hva du mente med det siste der...at hun har opplevd dette før?

Hun hadde en kjæreste for, tja.. 10-12 år siden som døde da han veltet med motorsykkel. Så ble hun sammen med, har 3 unger, og skulle gifte seg i sommer med vedkommende som omkom i går kveld.

Hun var ikke gift noen av gangene, men kan vel si at hun er enke for andre gang nå da.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaa. Kamikaze syklister er det nok av. I fjor holdt jeg på å få to i siden på bilen pga de ikke tenkte på vikeplikten. De holdt vertfall ikke fartsgrensen i bunn av pakken hvor jeg kom..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holdte på å rygge ned en sykkeldust på Søndag. Kjørte langs en vei som gikk parallellt med ringveien på Smestad i Oslo. Kjørte rolig og pent bortover, så ingen syklister. Jeg stopper rolig og behersket og begynner å rygge for å snu. Svingte derfor med rompa inn på en byggeplass. Så ser jeg det kommer en syklist mot siden av bilen, jeg rygger videre i den tro at han kommer til å passere forran. Jeg fortsetter å rygge og syklisten kjører rett på i 'joggefart' på hengerfestet mitt og skriker høylytt.. Jeg stopper, han stabler seg på beina og kommer helt rød i trynet, river opp passasjerdøra og bruker kjeft :P Jeg rygga mot et anleggsgjerde, plassen mellom bilen og gjerdet var vel en meter da han bestemte seg får å klemme seg imellom. Forran bilen derimot var det vel 10 meter :P

Det var ingen andre personer å se og ingen andre biler, jeg så ikke syklisten før jeg sto på tvers av min kjørebane og valgte å fortsette å rygge og jeg mente han fint kunne bytte kurs..

Han skreik og fablet om vikeplikt når man rygger osv osv. Som om han skulle stå på krava.. Dette hadde ikke skjedd på østkanten av byn, det er jeg helt sikker på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blæ, lite å finne på!

Har sommerferie, en måned igjen til oppkjøring igjen og det regner. Sykkelen min funker heller ikke (hjullager foran må byttes) så kommer meg ikke ut hjemmefra.

Mye tid med pc, trommesett og å lure på hva jeg skal gjøre. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blæ, lite å finne på!

Har sommerferie, en måned igjen til oppkjøring igjen og det regner. Sykkelen min funker heller ikke (hjullager foran må byttes) så kommer meg ikke ut hjemmefra.

Mye tid med pc, trommesett og å lure på hva jeg skal gjøre. :P

Du får bytte hjullager på sykkelen da vell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blæ, lite å finne på!

Har sommerferie, en måned igjen til oppkjøring igjen og det regner. Sykkelen min funker heller ikke (hjullager foran må byttes) så kommer meg ikke ut hjemmefra.

Mye tid med pc, trommesett og å lure på hva jeg skal gjøre. :P

Du får bytte hjullager på sykkelen da vell.

Får pokker ikke av hjulet, sitter som støpt... #-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...