Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Ja wicky, det er så enkelt som det :P folk prøver å gjøre ting for å skille seg ut, men med en gang man gjør noe som fellesskapet godtar og synes er tøft, ja, da er det mange andre som har det også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvorfor absolutt skal holde ting hemmelig... "jeg har fått meg nye felger men nekter å si det til noen" "jeg skal meg bil men nekter å si det" "jeg skal lakke bilen men nekter å si fargen"..

Er folk redde for at noen skal stjele fargen på bilen din? Er folk redde for at noen skal kjøpe seg like felger??

Det har nok noe med at ikke alle gidder å gå ut med ting som ikke er helt sikkert ennå, blir bare så dumt hvis det ikke blir noe av :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei du #håmse!! Ikke kall meg frøken a!! Raapppoorterer deg til modderator lizzom!

Tilbake til ontopic:

Forstår at folk vil holde ting hemmelig etc...men har du først sagt "ÅÅÅÅÅ JEG HAR KJØPT NYE FELGER!" så burde man også informere om dette.. Skal man holde sånt hemmelig, ikke skrik ut til alle at du har kjøpt deg noe..

(til de av dere som måtte huske så lagde jeg tråd om sjuern min før jeg kjøpte den...der gikk det 14 siden før det ble lagt ut ett bilde... men etter kun 3 sider ble det konstatert HVILKEN bil jeg hadde kjøpt...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig med gjertrud her, det blir fort sært når alt skal hypes, og lekes luremus rundt. Virker jo ofte mere som en dramaserie, enn en prosjekttråd :D

-

Omsider etter mye om, og men fått kjørt felgene igjennom biltilsynet, og fått 225/45/17 - 245/40/17 forged double spoke m3 felger innskrevet i vognkortet :), dette i kombinasjon med bilstein 60/40 fra før av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

neida...sant nok... Men de som har kjøpt inn ting etc og sånt...hvorfor skjule det? jaja.. :)

Det er nok for å skape spenning og oppmerksomhet rundt seg selv, litt sånn egotripp og selvopptatt tankegang faktisk :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter på jobben og gjør noe superduper ikkehemmelig, så det er bare å spørre meg om noen lurer ;)

Gjerne spørre på PM også? Slik at alle andre som lurer også må spørre? :lol:

Ja, ikkehemmelig er ikke det samme som offentlig vettu ;) her må du spørre på pm om du vil vite ;):P

Men.... pssssst.... om du vil vite det, så er jeg på bimmers.no ;) hyssssjj :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...