Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Årets første bryggetur. Sjekker at alt fungerer før 316 og Clerion kommer på besøk for å fiske litt. :-)

[ Bilde ]

Bilde av hele?

Har bare satt en 4-takters 5 HK på en flytebrygge. Med bord, parasoll og stoler blir det en trivelig tur. :-)

uta6ahyq.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kodelås på håndbrekk har jeg ALDRI sett, tror ikke det slo helt i gjennom for å si det slik. :lol:

Virker jo klønete. Pluss at man må nesten ha hodelys tilgjenglig hver gang man skal låse opp sikkert...

Vært ute en liten tur i BMWen. Tok en dusj og tenkte at jeg bare MÅTTE ta meg en tur. Det var så verdt det :) :) Smiler enda. Masse oppmerksomhet i dag og - perfekt, sløv lørdag der alle er i godt humør pga. været endelig begynner å bli ordentlig bra.

Det beste er de som låser blikket på bilen i det man passerer, man kjører forbi og ser i bakspeilet og de driver fortsatt å ser på :D Alt fra unge menn til veldig gamle menn :lol:

Kjørte i sentrum i går natt, gikk en guttegjeng på 5-6 stk. over fotgjengerfeltet og en av dem pekte på bilen med hodet og resten låste blikket på bilen og gikk saktere over fotgjengerfeltet mens han ene så på meg og smilte og jeg bare Awww yiss :)

Beste 19.000 kr. jeg har brukt på en bil, ever :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Årets første bryggetur. Sjekker at alt fungerer før 316 og Clerion kommer på besøk for å fiske litt. :-)

[ Bilde ]

Absolutt ikke kjipt å sitte på jobb når du legger ut slike bilder. :stupid:

Du på jobb og? Blæh..

[ Bilde ]

Det er fler av oss :? vært på jobb siden 09.00 og begynner vel å se slutten nå tror jeg. Månedlig vedlikehold av serverparken. Blir ofte 12-15 timers økter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...