Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Her har jeg Nordsjøen som nærmeste nabo, og det er fortsatt rundt 25 grader. :)

Hmmm... vi var en kort tur på stranden som ligger et par kilometer hjemmefra (samt ca. 65 meter lavere), men det var en temmelig kjølig opplevelse. Det er pålandsvind fra øst her nede... kanskje det er årsaken?... :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En vandrende solreflektor? :)

Nei egentelig ikke, har tatt litt solarium tidligere i vår også blir jeg ikke så fort brent så jeg trodde faktisk det skulle gå bra :roll:

Har du tatt solarium!=!= ææææææ :P:mrgreen:

Hehehe :lol: Ja jeg må jo holde på fargen når årstidene ikke tillater penvær...kan ikke gå sommeren i møte helt bleik :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En vandrende solreflektor? :)

Nei egentelig ikke, har tatt litt solarium tidligere i vår også blir jeg ikke så fort brent så jeg trodde faktisk det skulle gå bra :roll:

Har du tatt solarium!=!= ææææææ :P:mrgreen:

Hehehe :lol: Ja jeg må jo holde på fargen når årstidene ikke tillater penvær...kan ikke gå sommeren i møte helt bleik :wink:

Ja ser den faktisk :P En veninne sa i dag at hun hadde klart å få 2. grads forbrenning i trynet. Så rart sa jeg, når du tar sol 2-3 ganger i uka, MINST [-X

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ser den faktisk :P En veninne sa i dag at hun hadde klart å få 2. grads forbrenning i trynet. Så rart sa jeg, når du tar sol 2-3 ganger i uka, MINST [-X

Like vakkert når polettfolket ser ut som inntørka druer i en alder av 40! way to go.

synes det er teit.. men mye der ute som er teit også :P hva betyr ``Polettfolket`` :P?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ser den faktisk :P En veninne sa i dag at hun hadde klart å få 2. grads forbrenning i trynet. Så rart sa jeg, når du tar sol 2-3 ganger i uka, MINST [-X

Like vakkert når polettfolket ser ut som inntørka druer i en alder av 40! way to go.

synes det er teit.. men mye der ute som er teit også :P hva betyr ``Polettfolket`` :P?

Man putta poletter på solariumet (før hvertfall). ;) Ja mye som er teit. Kan ikke nekte på det! F.eks MGP.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...