Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Noen som har en film å anbefale?

Lucky number slevin.

Takk, laster ned nå! :D

Er på netflix om du har det.

Skal du ha en bra film som du kan se med ei jinte, anbefaler jeg "de urørlige"! ;)

franske filmen? sett mange ganger haha digger når han sier han skal kjøre maseratien, og på slutten når han barberer han,,, og alle forsøkene på å hooke opp med hun rødtoppen/brunetta i huset. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, det er det. Men det er ikke tøft før det er bensin og sekser! :D

Det har du helt rett i, derfor så vurderer jeg selv sterkt bensin i neste bil :) De siste års bensinseksere fra BMW er fabelaktige motorer, høy ytelse og lavt forbruk. Eneste er at de blir for kultiverte og stille i lydbilde, iallfall F10 523I som jeg kjørte

Så om en firer høres bedre ut og bilen går bedre, vil du fortsatt ha en sekser kun for at det er en sekser? Eller tenker du fornuft fremfor penispumpe?

Men jeg synes ikke en firer høres bra ut, langt i fra. Også kommer det jo veldig ann på bil og modell, sjelden en firer er raskere enn sekser varianten :) Når det kommer til BMW og sekser så har det noe med feelingen jeg får med en BMW når den har den velkjente sekserlyden, det er for meg prikken over Ien. Det er det entusiasten og perfeksjonisten i meg som gjør dette, er ikke BMW for meg før det er rekkesekser og aller helst bensin. Derfor var det med en viss spenning jeg kjøpte E90en, så langt så er jeg fornøyd og klarer å leve med dieselbiten. Hjelper jo at jeg har en herlig syngende M50 i E34en da... :wink:

Mulig vi er forskjellige, men håper ikke det overrasker deg å høre meg si dette inne på ett BMW forum :P

520D, eller sekser bensin... Slik er det for meg i hvert fall...

Bensin, uten tvil :) Man får 523I og noen 525I LCI til under 300 000,- har jeg sett, 523I er f eks en veldig fin bil som man kan få i dette prisleiet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...