Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Denne diskusjonen om e61 utstyr er like spennende som den "hvilke dekk kan jeg ha på min e61" som kjexx hadde noen sider lenger bak. Alle var da imot dette og anbefalte han å bruke google og finne frem løsning selv....

Dobbeltmoral?

Nå må du gi deg. Det er stor forskjell på å kjøpe DEKK, og kjøpe bil. Det er ikke lite enkelt å google det jeg lurer på, når jeg ikke en gang vet hva jeg lurer på. Noen ganger misliker jeg den bitterheten din, du er hele tiden ute etter å ta noen. Synes du skal legge fra deg det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei men akkurat det spørsmålet om "hvilken femmer" har blitt tatt opp her flere ganger, uten at noen reagerer på det..men så er bitterheten ute når noen spør om dekk... E60/E61 har egen tråd her på forumet...så går an å legge spørsmål der også :)

Jeg er ikke bitter eller ute etter noen, jeg nevnte ingen spesifikke profiler eller personer, og har derfor ikke vært ute etter å ta noen. Derfor lurer jeg på HVA jeg skal legge ifra meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei men akkurat det spørsmålet om "hvilken femmer" har blitt tatt opp her flere ganger, uten at noen reagerer på det..men så er bitterheten ute når noen spør om dekk... E60/E61 har egen tråd her på forumet...så går an å legge spørsmål der også :)

Jeg er ikke bitter eller ute etter noen, jeg nevnte ingen spesifikke profiler eller personer, og har derfor ikke vært ute etter å ta noen. Derfor lurer jeg på HVA jeg skal legge ifra meg...

Har ikke noe i mot deg jeg, og det vet du. Det virker bare som du bærer en generell bitterhet som du ofte kjører ut i gjennom forumet hvis noen gjør ting du ikke liker! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja den bakerste har fetere hjul og M sport (uoriginal), min er nyere og har større motor 8) Men var jo artig at parkerte bak min :P

Felger har mye å si ja, men med hus og styr så har jeg rett og slett ikke råd til denslags. Er blitt for gammel til sånt føler jeg :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er født i 1990 og er for gammel til å ha feite hjul?? :lol:

Ja, jeg setter mer og mer pris på kjørekomfort enn hva jeg gjorde før :) Men for all del, om det blir til at E90en blir beholdt litt til fremover så kommer det nok på plass noe skikkelige hjul. Men vet ikke om jeg gidder å kjøpe det når jeg sitter litt på gjerdet ang bilbytte :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 18x9.5" med 255 bak, det gjør at jeg beeeer om at veiene nedover europa er rimelig frie for telehiv :oops:

Fredrik!

Det var noe jeg skulle svare på, men jeg husker ikke spørsmålet :wink:

Kan det ha vært spørsmål om hvor jeg kjøpte ramme til å ha rundt spiller i E46'en, såkalt adapterplate? Isåfall handla jeg på ebay, men passformen er mildt sagt.. Fraværende. Må handle meg ny adapter når jeg kommer hjem, orker ikke å ha flere mm glippe på ene sida :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er født i 1990 og er for gammel til å ha feite hjul?? :lol:

Fredrik'ene eldes nok raskere enn oss andre.. :lol:

Sitat Fredrik90;

Jobba på Bavaria for en del år siden nå og da fikk jeg låne en Z4 2,0 liter en hel langhelg.

(Hørtes bare ut som du var 40 år elns..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er født i 1990 og er for gammel til å ha feite hjul?? :lol:

Ja, jeg setter mer og mer pris på kjørekomfort enn hva jeg gjorde før :) Men for all del, om det blir til at E90en blir beholdt litt til fremover så kommer det nok på plass noe skikkelige hjul. Men vet ikke om jeg gidder å kjøpe det når jeg sitter litt på gjerdet ang bilbytte :?

Er E90 så dårlig at man ikke kan putte på litt større hjul uten at den blir apekatt og kjøre ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heter også Fredrik, jeg kjører som regel på originale dimensjoner. Felga på BMWn skal byttes ut med originale BMW felger med riktig bredde. Mercedesen har taxifjører med tilhørende høyde og original dim :) Liker dårlig senka biler og liker best originalt utseende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...