Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

E28'n fikk noe oppmerksomhet første tiden, men etterhvert så visste jo stort sett alle hvem det var og hvor lite futt det var i bilen :P Har dog "kjørt aktivt" sammen med f.eks. corvette som prøvde å dra fra når jeg kom bak.. Jeg hang på merkelig bra..

Kult med gamle biler, er bare synd at min gamle bil er treig som et vondt år.. E39'en er treigere, men siden den er så komfortabel så kan jeg leve med det. Senker man en e28 80mm i front og putter på lavprofil 17" så er vel komfort en ting som hører til fortiden :P

Du skulle prøvd min 518, haha, jeg får lyst til å gråte av og til når jeg virkelig trenger litt aks men speedoen ikke vil røre på seg (snakker om 100+, helt dau i den farta der)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der er Opel Zafira som ble lansert i fjor :)

Detter er internett, jeg tok ikke om det var ironi eller ei? :)

Men det er ihvertfall en BMW i skjul, er jo det kjente skjulemønsteret til BMW også. Det har jo lenge vært snakk om BMW med FWD. Men de er på feil spor der ihvertfall, men det er kanskje for å utvide sin målgruppe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der er Opel Zafira som ble lansert i fjor :)

Detter er internett, jeg tok ikke om det var ironi eller ei? :)

Men det er ihvertfall en BMW i skjul, er jo det kjente skjulemønsteret til BMW også. Det har jo lenge vært snakk om BMW med FWD. Men de er på feil spor der ihvertfall, men det er kanskje for å utvide sin målgruppe?

Vist det der er noe di satser stort på nå då må jeg absolutt si jeg blir litt skuffet :P det der er på ingen måte bmw...

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skøyv pent side om side med en chippa 320d med E24n ut av et lyskryss på Marienlyst for en stund tilbake.. Jeg er så pus på clutchen så ble en veldig rolig start for min del i forhold til han som spant mange meter :P Var nok det korte turtallsregisteret med tilhørende giring som tok mye av skylden for at jeg fint skøyv ifra.

En Mazda Mx-5 lå å cruisa med cabben nede en fredagskveld, kameraten gav meg tomler og applaus.. Det resulterte i masse lek og hastigheter tett innpå 200 :P

En Plymouth Baracuda som ønsket å parkere både broren min sin E28 528i og meg i min bil på E6 engang.. Cudaen sleit med å få E28n til å miste taket :)

Ellers så er det igrunn ikke så veldig mye mer som har vært i år mens jeg har kjørt :P Politiet stoppa meg jo 16. Mai av ingen grunn :P

Har også litt av følelsen at folk forventer at en E24 skal sparke så voldsomt :P De er både "langbeinte" og trege i starten, M3er av nyere dato, amerikanere med store motorer, Honda V-tec og E28er prøver som oftest også å hevde seg.

Disse gamle BMWene tror jeg sitter tett innpå generasjonen før meg, biler som ikke hvermansen hadde penger til og var det morsomste en kunne kjøpe. Det er mye av grunnen til at de begynner å få så mye oppmerksomhet uansett hvor man befinner seg. Skal prøve å filme på Aker Brygge en Lørdagskveld en gang mens bilen min står parkert på tomgang.. Flokker seg med folk rundt med en eneste gang :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snedig det der hvordan det er med E28 og E24. Virker som at de som er litt oppi åra setter pris på å se slike biler etter veien. :) Hvis du kjører E30 derimot... Da blir man uglesett av de fleste! Har vel status som ungdoms-/herjebil enda!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snedig det der hvordan det er med E28 og E24. Virker som at de som er litt oppi åra setter pris på å se slike biler etter veien. :) Hvis du kjører E30 derimot... Da blir man uglesett av de fleste! Har vel status som ungdoms-/herjebil enda!

Det stemmer... Fikk ingen positiv ooppmerksomhet i E30 Touringen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snedig dette! Når jeg hadde Mercedes S210, så tok jeg en tur innom sentrum, og kjørte forbi eldrehjemmet. Satt noen ute, så jeg nikket pent til dem, og kjørte rolig videre. De nikket fint tilbake og fortsatte hva enn de dreiv på med. Etter det dro jeg hjem å byttet til E30n, kjørte samme ruta og nikket fint til de samme folka. Fikk bare sure blikk tilbake... :P Nesten litt irriterende.. :P

Regner med Wicky kommer med en klok kommentar om E30 nå.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en liten duell med E34en og en Volvo V60 D2 her for litt siden, han kom opp på siden og jeg regnet med at nå blir gamla frakjørt av en familiebil :? Men ikke pokker, når vi kom greit over norske motorveihestigheter så begynte Volvon å sige bakover og var ett par tre fire billengder bak når jeg ga meg på 200 km/t og begynte å bremse, da tok tok han meg igjen :wink: Hang godt på nye X3 2,0d nedover i Danmark også, hadde ikke trodd det :P

Også var det jo litt kult da, når vi kjørte i kolonne til Cars & Coffee i Tønsberg når jeg lå bak E36 M3ene og de ikke klatre å riste av seg E90en 8) Var jo 3,0 litere da men likevel M3 liksom, også dieselpurka mi :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en liten duell med E34en og en Volvo V60 D2 her for litt siden, han kom opp på siden og jeg regnet med at nå blir gamla frakjørt av en familiebil :? Men ikke pokker, når vi kom greit over norske motorveihestigheter så begynte Volvon å sige bakover og var ett par tre fire billengder bak når jeg ga meg på 200 km/t og begynte å bremse, da tok tok han meg igjen :wink: Hang godt på nye X3 2,0d nedover i Danmark også, hadde ikke trodd det :P

Også var det jo litt kult da, når vi kjørte i kolonne til Cars & Coffee i Tønsberg når jeg lå bak E36 M3ene og de ikke klatre å riste av seg E90en 8) Var jo 3,0 litere da men likevel M3 liksom, også dieselpurka mi :lol:

Hmm.. Vi var 2 stk 1-serie som lå fremst i kolonna fra Telemark til Vestfold på E18. Du hadde ikke sjangs mot oss. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...