Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Føler med deg nytern!

Sitter hjemme nå med Influensa... eller ''system shutdown'' som jeg kaller det

Nyser, hoster, tett i hodet, tett i nesa, rennende nese, vondt i hodet og kropp, kaldsvetting og feber.. blææææ!

..............og koed.no er nede...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler med deg nytern!

Sitter hjemme nå med Influensa... eller ''system shutdown'' som jeg kaller det

Nyser, hoster, tett i hodet, tett i nesa, rennende nese, vondt i hodet og kropp, kaldsvetting og feber.. blææææ!

..............og koed.no er nede...

Koed er nede ja, men vi er ikke syke oppe i nord. Vært varmt her en stund, og er det kaldt så får man tåle det også :P

Men ser ikke ut som det blir bestilling av deler i dag tho..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en kundebil på bukken i dag, en 1995 Toyota Carina som var kjørt helt nøyaktig 38140km. Blir knapt 200 mil pr år, og det så i grunn ut som det aldri har vært et menneske inni den ever..

Hadde man bare hatt Toyotafetish.. :P

Fekk inn ein kundebil til ei eldre dame, bilen var ein 1978 Ford Fiesta, som var gått ca 40000.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler med deg nytern!

Sitter hjemme nå med Influensa... eller ''system shutdown'' som jeg kaller det

Nyser, hoster, tett i hodet, tett i nesa, rennende nese, vondt i hodet og kropp, kaldsvetting og feber.. blææææ!

..............og koed.no er nede...

Koed er nede ja, men vi er ikke syke oppe i nord. Vært varmt her en stund, og er det kaldt så får man tåle det også :P

Men ser ikke ut som det blir bestilling av deler i dag tho..

den dagen jeg ikke skulle på koed for å ''bare se'' så er de nede, jaja får håper de kommer opp før helga er omme :P

(skjønte ikke delen med at ''vi oppi nord er ikke syke/varme/kulde) haha :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en kundebil på bukken i dag, en 1995 Toyota Carina som var kjørt helt nøyaktig 38140km. Blir knapt 200 mil pr år, og det så i grunn ut som det aldri har vært et menneske inni den ever..

Hadde man bare hatt Toyotafetish.. :P

Fekk inn ein kundebil til ei eldre dame, bilen var ein 1978 Ford Fiesta, som var gått ca 40000.

Pft, da var det jo kjørt dritlangt i forhold til Toyotaen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bihulebetennelse, apocillin og flom!

Not particularly great news for the particularly great European journey? :(

Not exactly :(

Onsdagen våkna jeg med en haug feber og monsterdrøvel, funderte på om jeg virkelig burde dra på tur i såpass redusert tilstand og sjekka ostlendingen.no; FLOM!!!!

Akkurat i det øyeblikket følte jeg meg som Jim Carrey i the truman show :lol:

Vi har ikke pakka utav bilen da, håper at formen kommer seg snart så vi kan peise nedover! Må jo bare kjøre dobbelt så fort, kan hende at jeg snuser på 110km/t når vi ruller inn i mer siviliserte strøk!

herman: Vi burde seriøst ha en egen støttegruppe synes jeg! Jeg føler med deg :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(skjønte ikke delen med at ''vi oppi nord er ikke syke/varme/kulde) haha :P

Vær, pleier å være endel sånt nord for polarsirkelen. Kan ikke huske sist jeg var syk, væromslag pleier ofte å være et forvarsel og det har vi jo hverdag :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg jobbet ute hele vintern med snø til knæra stort sett hver dag, og regnvær og drit på sommern. Var sjuk maks en gang i året og da ble jeg alltid smittet av en eller annen. Helt klart at det har noe å si.. Går nå på skole og sitter inne i varmen hele tida, går ute i kulda fra tid til annen til og fra skolen bla. Har vært sjuk 3 ganger dette skoleåret :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en kundebil på bukken i dag, en 1995 Toyota Carina som var kjørt helt nøyaktig 38140km. Blir knapt 200 mil pr år, og det så i grunn ut som det aldri har vært et menneske inni den ever..

Hadde man bare hatt Toyotafetish.. :P

Jeg spotta en dønn strøken Hiace av første årgang i Hopen i fjor sommer. Orange mon tro? Til og med jeg følte glede av å se den bilen. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(skjønte ikke delen med at ''vi oppi nord er ikke syke/varme/kulde) haha :P

Vær, pleier å være endel sånt nord for polarsirkelen. Kan ikke huske sist jeg var syk, væromslag pleier ofte å være et forvarsel og det har vi jo hverdag :P

aha nå er jeg med :P! Jeg ble smitta denne gangen, ikke pga været altså, bare vært inne hjemme i det siste.. og øvd til eksamener . blæææ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en kundebil på bukken i dag, en 1995 Toyota Carina som var kjørt helt nøyaktig 38140km. Blir knapt 200 mil pr år, og det så i grunn ut som det aldri har vært et menneske inni den ever..

Hadde man bare hatt Toyotafetish.. :P

Bare vanlig service da el ? Eller utskifting av ihhelsgåtte deler :P

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en kundebil på bukken i dag, en 1995 Toyota Carina som var kjørt helt nøyaktig 38140km. Blir knapt 200 mil pr år, og det så i grunn ut som det aldri har vært et menneske inni den ever..

Hadde man bare hatt Toyotafetish.. :P

Bare vanlig service da el ? Eller utskifting av ihhelsgåtte deler :P

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Nei til begge. Ble levert for å få bytta til sommerhjul, løfta bagasjelokket og det lå dobbel presenning i bagasjen. Og så lå sommerhjulene i dekkposer ferdig sortert VF, VB og HF,HB med Toyotaspec luft-trykk. Det fins ikke tvil om at trykket ble optimert og hjulene ble plassert i henhold til en plan før bilen ble levert i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...