Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Har fremdeles lånepc fra elkjøp, måtte de brenne i helvete, og den fikser ikke hverken finn eller youtube spesielt og mesteparten av internet generelt.

Krav til låneprodukt er vel at de skal kunne brukes på samme måte som varen som er til reparasjon.

Hvor lenge har Elkjøp holdt deg med låne-pc forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja 4 år og 5 mnd uten en bot må jo være bra? Gratulerer til rævhålet i en sivil passat som fikk 2900kr mer til julebordet i år :) håper han dør av alkoholforgiftning..

Angrer på at jeg godtok forelegget. De tok meg 100 meter før det blir 80, i 71kmt.(60sone der) Dessuten hadde de bare 140meters måling? Er ikke det litt lite?

Argh det verste var at de forfulgte kun meg (ikke de 5 andre som holdt samme fart ifølge video) og jeg spurte hvorfor meg.. Da sa de: Vi prioriterer å ta de med stor motor! Er det blitt ulovlig nå?.. :P

Og joda de fulgte meg i gode 10 min før de stoppet meg, men smarte meg så de leeenge før de stoppet meg. Prøvde tilog med å snike meg vekk fra de ved å gå rett fra venstrefeltet på motorveien og så mellom to biler for å kjøre av motorveien :lol:

Men da bare stoppet de helt opp og blinket seg over..

EDIT: Hvor lenge kan jeg utsette boten? :lol: Bare for å gjøre dette mest mulig vanskelig og tidkrevende :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

facebook link takk :P

Ikke faen om jeg finner fyren som la den ut igjen, såg den tilfeldig på tidslinjen min. En jeg er venn med delte den, har bladd opp og ned 1000x2 ganger nå.... Fy så irriterenes...

Hadde en morsom hendelse med politiet på vegen idag, di kom fra venstre å sku i venstre i ett litt spessielt og ikke fullt så oversiktig kryss. Jeg sku rett fram i krysset så di hadde vikeplikt for meg, rett før jeg kommer så er politet halveis inn i krysset så når di ser meg stopper di opp og begynner å vase midt i vegen der. Gidde dem et langt tuuuuuuut så fikk di fart på seg :P hehe

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha. Bra noen tør å yppe litt tilbake, uten fare såklart :)

Jeg pleier bare å smile og vinke til dem. Og det virker som de blir sure for det. En vakker dag smeller det tilbake, og de kjører etter meg og gir meg beskjed om å fjerne solfilmen foran. Haha. Burde vel ligge lavt rundt purken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er da lov å leita etter feil på politibilane, mens dei ser på din? Kan eg melda dei til biltilsynet, viss finner noke feil?

Har sett litt av kvart på politibilar. Feks utslitte dekk, def lys/viskerblad, og manglande hjulboltar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja 4 år og 5 mnd uten en bot må jo være bra? Gratulerer til rævhålet i en sivil passat som fikk 2900kr mer til julebordet i år :) håper han dør av alkoholforgiftning..

Angrer på at jeg godtok forelegget. De tok meg 100 meter før det blir 80, i 71kmt.(60sone der) Dessuten hadde de bare 140meters måling? Er ikke det litt lite?

Argh det verste var at de forfulgte kun meg (ikke de 5 andre som holdt samme fart ifølge video) og jeg spurte hvorfor meg.. Da sa de: Vi prioriterer å ta de med stor motor! Er det blitt ulovlig nå?.. :P

Og joda de fulgte meg i gode 10 min før de stoppet meg, men smarte meg så de leeenge før de stoppet meg. Prøvde tilog med å snike meg vekk fra de ved å gå rett fra venstrefeltet på motorveien og så mellom to biler for å kjøre av motorveien :lol:

Men da bare stoppet de helt opp og blinket seg over..

EDIT: Hvor lenge kan jeg utsette boten? :lol: Bare for å gjøre dette mest mulig vanskelig og tidkrevende :lol:

Hugs på at politiet, spesielt up, er noen sjelløse jævler som tenner på å gi de som minst fortjener det forelegg.. Om de kan snike bilen litt opp på sida av bilen de stopper for å komme utenfor kameraets rekkevidde og kan gi litt juling til pensjonister som reagerer på grunnløs tullekjøring av de noldusene som tror de er fritatt folkeskikk fordi de kjører sivilbil, så er dagen helt perfekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fremdeles lånepc fra elkjøp, måtte de brenne i helvete, og den fikser ikke hverken finn eller youtube spesielt og mesteparten av internet generelt.

Krav til låneprodukt er vel at de skal kunne brukes på samme måte som varen som er til reparasjon.

Hvor lenge har Elkjøp holdt deg med låne-pc forresten?

Siden 16 februar, som erstatning for PCen jeg kjøpte i romjula.. Herregud så sint jeg er..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var med fadern å kjøpte e60 530d i dag med alt av utstyr ! Fader så digg aktiv styring og undersell var å kjøre med ! :D

Hel svart med sota ruter så er rimelig mafia look og. Hehe dette skal fadern skli rundt i :P

Var i garasjen til kompisen av fadern å lempa av vinter hjula, å der står det en rustfri strøken e24 633CS, hvit med hvitt strøkent skinn intr og en 850 alpina å støver ned da han har kjøpt seg 650i :P

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...