Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Funker ikke å bende den opp med et stort skrujern da? Det jeg bruker på E30n vertfall, men husker ikke helt hvordan det ser ut frammi en E39. Er vel linksgjenjer og regner jeg med.

Bende opp hvaforno?

For å gjøre det klart, jeg vil ha viskosekoblingen i fungerende stand når jeg er ferdig, da det er vannpumpa som skal byttes :P

Mannen som fant ut at bmw fortsatt skulle ha viskosevifter, og han som ikke laga plastdekselet rundt vifta i e39 i 2 deler... de begge skulle fått et sølvfat til å legge de avkappa hodene sine på.. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk et godt tilbud, både på finans og forsikring. 3000, full kasko inkludert leiebil og motor/gir forsikring. Blir 1500 billigere å ha denne i måneden enn Minien, bare i lån. Samt er dette diesel, og går vel på 0,5 mot Minien som går på 0,75. Så dette må ha vært fornuftig! Ville ikke ha E91, blir for lite bagasjerom. Bagasjerommet i Passat er gedigent, rett og slett.

Kan vel med det samme avsløre en stor hemmelighet, nemlig at jeg skal bli far i november! :)

Gratulerer så mye :D godt å høre om flere som måtte selge minien til fordel for unge ;D

Gled deg masse!

Takk alle sammen! :) Skulle gjerne hatt Mini fremdeles, men sånn kan skje... BMW blir det igjen senere, det er helt sikkert. Nå har jeg hvert fall bagasjerom med plass til det meste! Fin svenskebil! :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer 316! Morro å høre at du og skal bli pappa :D Som jeg sa, flott bil du har kjøpt. Et faktisk litt misunnelig. Nå måååå jeg få solgt E92en, sånn at pengene ligger klare når den perfekte familiebilen dukker opp. Får jo støtt og stadig inn flotte brukte staajonsvogner her på jobbe som innbytte-biler. F.eks en 2007 Audi A6 2.0TDI. Den gikk for 185 :/ Skulle hatt kloa i den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Funker ikke å bende den opp med et stort skrujern da? Det jeg bruker på E30n vertfall, men husker ikke helt hvordan det ser ut frammi en E39. Er vel linksgjenjer og regner jeg med.

Bende opp hvaforno?

For å gjøre det klart, jeg vil ha viskosekoblingen i fungerende stand når jeg er ferdig, da det er vannpumpa som skal byttes :P

Mannen som fant ut at bmw fortsatt skulle ha viskosevifter, og han som ikke laga plastdekselet rundt vifta i e39 i 2 deler... de begge skulle fått et sølvfat til å legge de avkappa hodene sine på.. :lol:

Fader.. Glemte å skrive det.. :P Bende opp reima så du holder igjen viskosen med reima.

Jeg husker som sagt ikke helg hvordan det ser ut foran i en E39, så mulig det ikke går..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny bil og kommende behov for nevnte bil Mads :)

Noen som har en god idé til hvordan jeg skal få av viskosevifta på e39'n? Jeg finner ingen fornutfig måte å låse reimhjulet på :\ Jeg vet hvertfall at e28'n min skal få seg elektriske vifter når viskosekoblingen blir dårlig der.. dette viskosedrittet er bare tungvindt..

På e28 er den bytta på 2min, og de holder lenge om de er nye! Flotte saker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden vi er på bimmers så får jeg si FYYYYY!! :P

Men de er flotte biler, og virker som du har fått en med godt med utstyr også ;)

Grattis!

Det smalt fra rett kjeft, gutten som skal bytte ut touringen i fordel for en Subaru! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk alle sammen! :) Skulle gjerne hatt Mini fremdeles, men sånn kan skje... BMW blir det igjen senere, det er helt sikkert. Nå har jeg hvert fall bagasjerom med plass til det meste! Fin svenskebil! :mrgreen:

Gratulerer og velkommen i klubben :D Ligger 2 mnd forran deg, så har kikket litt etter stv fra VAG :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...