ehrnst Skrevet Juni 6, 2013 Skrevet Juni 6, 2013 lurer på hvorfor det sprakk jeg.... jeg klarte faen med å rygge e30'en inn i en stolpe i dag. forbanna irriterende, skader på luke og bakplate. rustrfritt var det og
janerik171187 Skrevet Juni 6, 2013 Skrevet Juni 6, 2013 lurer på hvorfor det sprakk jeg....jeg klarte faen med å rygge e30'en inn i en stolpe i dag. forbanna irriterende, skader på luke og bakplate. rustfritt var det og ai ai ai, bulking er no dritt. er nok litt min egen skyld, tror jeg kanskje dro det til litt hardt tenkte bytte imorra for sikkerhets skyld, men var tett på tomgang, tenkte ta en liten rusing før jeg stoppa den, og da sa det bare pop, og olje overalt,
scoot Skrevet Juni 6, 2013 Skrevet Juni 6, 2013 Okei gutter, hvorfor får jeg ikke fylt på gass på ACn på e39n? 5bars trykk, fikk på 100gram på et tomt anlegg...
Jordfræsar Skrevet Juni 6, 2013 Skrevet Juni 6, 2013 Jeg har lystgass på min AC. Blir alltid godt humør av å kjøre
scoot Skrevet Juni 6, 2013 Skrevet Juni 6, 2013 Jeg har lystgass på min AC. Blir alltid godt humør av å kjøre
Robkill Skrevet Juni 6, 2013 Skrevet Juni 6, 2013 jeg klarte faen med å rygge e30'en inn i en stolpe i dag. forbanna irriterende, skader på luke og bakplate. rustrfritt var det og Godt jeg ikke er alene... Presterte å rygge i e23'n med en båthenger!
Der Barockengel Skrevet Juni 6, 2013 Skrevet Juni 6, 2013 Jeg har lystgass på min AC. Blir alltid godt humør av å kjøre Jeg har fylt helium på min. Funker bra, men jeg sliter litt med at folk ikke tar meg seriøst.
Jørgen Lie Skrevet Juni 6, 2013 Skrevet Juni 6, 2013 Jeg har lystgass på min AC. Blir alltid godt humør av å kjøre Jeg har fylt helium på min. Funker bra, men jeg sliter litt med at folk ikke tar meg seriøst. :lol: Synes jeg ser det.!
Jordfræsar Skrevet Juni 6, 2013 Skrevet Juni 6, 2013 Haha Hadde vært moro å prøvd svovelheksafluorid. Den gjør stemmen mørkere @jørgen: eller hører det? Slik:
Jørgen Lie Skrevet Juni 6, 2013 Skrevet Juni 6, 2013 En med mørk og en med lys i bilen Lite spørsmål: Hvor lenge "holder" en bilvoks seg på bilen egentlig?
Jordfræsar Skrevet Juni 6, 2013 Skrevet Juni 6, 2013 En med mørk og en med lys i bilen Lite spørsmål: Hvor lenge "holder" en bilvoks seg på bilen egentlig? Avhenger av forarbeidet for eksempel. Men du har Swissvax shield sant? Kan vare i 6mnd pluss minus. Spørs også hvilken såpe du vasker bilen med som vedlikeholdsvask. Har dessverre ingen fasit.
Anbefalte innlegg