Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Rart du ikke er ansatt i bmw. Siden du har så mye kunnskap mener jeg... :roll:

WTF? Unødvendig kommentar ass.. Dessuten har han jobbet for bmw som jeg har fått med meg.

Og fredrik, du er fortsatt rar i mine øyne selv om jeg ikke liker hans innlegg :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart du ikke er ansatt i bmw. Siden du har så mye kunnskap mener jeg... :roll:

WTF? Unødvendig kommentar ass.. Dessuten har han jobbet for bmw som jeg har fått med meg.

Og fredrik, du er fortsatt rar i mine øyne selv om jeg ikke liker hans innlegg :lol:

Sier du det ja.

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe som heter pressebiler også..

Hva tenker du på da? :?

Såkalte "Ringers" (referer til Nürburgring) biler. Presist oppsatte og kalibrerte biler som fabrikkene låner pressen når pressen skal teste på bane f. eks.

Fabrikkene sier at bila skal være mest mulig optimale før eventuelle banerunder, noen kritikere sier at bila bør plukkes opp/leveres random uten videre justeringer slik det er i virkeligheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe som heter pressebiler også..

Hva tenker du på da? :?

Såkalte "Ringers" (referer til Nürburgring) biler. Presist oppsatte og kalibrerte biler som fabrikkene låner pressen når pressen skal teste på bane f. eks.

Fabrikkene sier at bila skal være mest mulig optimale før eventuelle banerunder, noen kritikere sier at bila bør plukkes opp/leveres random uten videre justeringer slik det er i virkeligheten.

Er ikke Ferrari kjent for akkurat dette fenomenet ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såkalte "Ringers" (referer til Nürburgring) biler. Presist oppsatte og kalibrerte biler som fabrikkene låner pressen når pressen skal teste på bane f. eks.

Fabrikkene sier at bila skal være mest mulig optimale før eventuelle banerunder, noen kritikere sier at bila bør plukkes opp/leveres random uten videre justeringer slik det er i virkeligheten.

Så E65 AMG som de har testa i media nå er kanskje ikke så hårreisende rå likevel, altså den er jo rå uansett med de fartsresursene men liksom tonet ned bitte litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt ekstra tuning av motoren er heller ikke uvanlig.

Hvilke biler er det du sikter til? F10 M5 som jeg trakk fram eller E65 AMG som er testet nylig? :)

Jeg vet iallfall og har fått meg meg på diverse BMW forum at eiere av F10 M5 (ikke bare M5 heller men øvrige M modeller og high end motorer) har klart å benke bilene til vesentlig mer effekt enn hva fabrikken oppgir. Det amerikanske bilbladet Car and Driver måte M5en til 100 på 3,7 sekunder og dette var en vanlig produksjonsbil hentet ut fra en dealership :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...