Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Bra du fant utav det ihvertfall. Irriterende at folk skal oppføre seg slik.

Mange sverger til forhandlere når de skal kjøpe bil, men jeg er ikke overbevist om at det nødvendigvis er det beste. Jeg har et inntrykk av at folk som selger biler privat gjerne har tatt litt bedre vare på bilen, mens de som leverer i innbytte ofte ikke har brydd seg og vil bare bli kvitt bilen på en rask og enkel måte. Selv om man har bedre garanti når man kjøper via forhandler betyr jo ikke dette at alt er iorden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig unødvendig, ja. Enda mer unødvendig er det å legge på i telefonen... Han kunne tatt det med et smil, men det er klart, han skulle selge en totalskadd bil og trodde sikkert at han fikk lurt meg.

Enig i begge deler jeg. Men er ganske lett å se at bilen jeg kjøpte er godt tatt vare på hvert fall. Lagt på gjennomsiktig folie på bakfangeren inn mot bagasjeromsåpningen i bilen for å beskytte ved inn og utlast av bagasjerommet. Er ikke alle som hadde gjort det, hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredrik90: ble bra nå! Fikk lyst på e34 igjen selv..

Ja det blei ikke så aller værst, iallfall med tanke på at jeg har gjort det selv :wink: Er ikke helt komfortabel med poleringsmaskinen og liker å sette bort jobben til de som kan det, men han rakk kun E90en i år så da måtte jeg trå til selv

Strøkent !

E34 er kanon biler! :)

Takk for det :) Må si jeg har blitt veldig glad i E34 jeg også, var egentlig E39 mann men E34en har noe litt mer "gammal BMW" over seg :wink: Modellen har imponert meg på alle områder egentelig :)

skal gjøre detta sjøl også snart.. ferdig med barnedåp igår, så da har jeg litt bedre tid fremover :D

Det blir bra :D Så veldig strøken ut når jeg møtte deg i Strømmen på Lørdag, kompisen min som satt på er skikkelig Amcarentusiast men han bare "Jævlig strøken" 8) Skulle kjørt etter å slått av en prat men vi skulle av gårde i ett selskap, hadde allerede sendt damene i forveien så de ventet utålmodig :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine foreldre pleier å dra til Albert Bauer i Flensburg med sin BMW, er vist en helt imponerende service der :) De spanderte taxi til og fra hotellet/ byen, de kunne få en gratis Mini Lånebil hvis de ville og bilen ble levert nyvaska og nystøvsugd :wink: Hvis bilen er på inspeksjon så tar verksmesteren deg med inn på verkstedet og under bilen i bukk for å vise hva som må byttes og om de skal gjøre det eller ikke :)

Har vurdert Albert Bauer selv, men det er liksom bare så enkelt og greit å levere inn bilen på Bavaria og labbe bort til jobb og hente den når jeg er ferdig på jobb :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BMW her i Danmark merker åpenbart konkurransen fra tyske og uavhengige verksteder. Jeg fikk for et par dager siden en brosjyre fra BMW der de gjør reklame for ulike verkstedprodukter og prisen er faktisk ganske fornuftig. 1199 DKK inkl. mva for oljeservice til f.eks E46 med firesylindret motor. 1599 DKK inkl. mva for oljeservice til E39 uansett motor. 2999 DKK inkl. mva for bremseklosser og skiver foran til E46 uansett motor (500 DKK mer for tilsvarende til E39 uansett motor). Olje og deler er selvfølgelig originalvare fra BMW. Det kan være fornuftig å sjekke disse prisene i Danmark opp mot en evt. merkostnad mot å kjøre helt til f.eks Tyskland (iallefall hvis kun et servicebesøk er poenget)... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkeverstedene kjører veldig hardt mot eldre modeller her i Norge også, de vil gjerne ha de eldre BMWene inn på service og vedlikehold i tillegg til nye. Forstålig nok da eiere av eldre biler ofte velger billigere utenforstående verksteder.

Er ikke noe billigere for meg å ta service på andre utenforstående verksteder på E34en, Bavaria er ganske konkurransedyktige der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker Norwegian plutselig veldig godt.. :)

Kan uten videre gå inn å endre på bestilte turer, uten tillegg i pris! Det hadde jeg faktisk ikke trodd.. :P

Så da blir det 7 dager i London med frøkna kontra 5 dager.. :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...