Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Da det er lite aktivitet på "z3 til salgs" trådene så bare minner jeg om denne her også, dersom noen vil ha et pent eksemplar. Denne selges for 65.000 til førstemann men kr. 97 Z3 roadster, nye 18" dekk på greie felger. Pm for mer info.

ybr0lhdnaoocwo707fyw.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå på Brukerkontrollpanel->Oversikt->Overvåkninger så kan du se alle emner du abonnerer på.

Ja når jeg gjør det så står det at jeg ikke abonererer på noen ting, hverken forum eller emner :? Likevel får jeg masse Mail varsler, har heller ikke vært inne for å abonnere på noe heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som har noen skikkelig gode tips til mosefjerning på plena ?? :mrgreen: Er jo snart som en svamp hele greia, og den oppstilte trimma gamle Jonsered`n min (som dom ikke har fått olje eller pluggskift på 10 år, og som står ut hver vinter å startet på andre drag i år også) svelger snart ikke unna :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som har noen skikkelig gode tips til mosefjerning på plena ?? :mrgreen: Er jo snart som en svamp hele greia, og den oppstilte trimma gamle Jonsered`n min (som dom ikke har fått olje eller pluggskift på 10 år, og som står ut hver vinter å startet på andre drag i år også) svelger snart ikke unna :lol:

Finnes da ikke noe bedre enn å gå barføtt på mose.. :)

Og sånn bortsett fra det kjøpte jeg noe pulver jeg ikke husker navnet på hos felleskjøpet for etpar år siden, og når du nå nevner det kommer jeg på at det må ha funka. Ingen mose her lengre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå på Brukerkontrollpanel->Oversikt->Overvåkninger så kan du se alle emner du abonnerer på.

Ja når jeg gjør det så står det at jeg ikke abonererer på noen ting, hverken forum eller emner :? Likevel får jeg masse Mail varsler, har heller ikke vært inne for å abonnere på noe heller...

Brukt iPad'n din nå? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå på Brukerkontrollpanel->Oversikt->Overvåkninger så kan du se alle emner du abonnerer på.

Ja når jeg gjør det så står det at jeg ikke abonererer på noen ting, hverken forum eller emner :? Likevel får jeg masse Mail varsler, har heller ikke vært inne for å abonnere på noe heller...

Brukt iPad'n din nå? :lol:

Ja både den og IPhone i det siste, kan det ha noe å si :? Jeg bare spør for jeg har ikke peiling :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes da ikke noe bedre enn å gå barføtt på mose.. :)

Og sånn bortsett fra det kjøpte jeg noe pulver jeg ikke husker navnet på hos felleskjøpet for etpar år siden, og når du nå nevner det kommer jeg på at det må ha funka. Ingen mose her lengre..

Neida, men det ser jo ikke pent ut ;) Jernsulfat fikk jeg høre at skulle funke..(??)

Kjøp deg en mosefjerner? Har en slik maskin her, ser omtrent ut som en gressklipper, men med hjul med masse kroker på, som river opp mosen ;)

Sent from my brain, using my fingers to write

Funker mosefjerner skikkelig da? Ja, en fres hadde sikkert gjort susen da.. Men blir jo så mye arbeid med å fjerne alt :lol: Bedre at man bare kaster på noe som dreper mosen og ikke gresset ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som har noen skikkelig gode tips til mosefjerning på plena ?? :mrgreen: Er jo snart som en svamp hele greia, og den oppstilte trimma gamle Jonsered`n min (som dom ikke har fått olje eller pluggskift på 10 år, og som står ut hver vinter å startet på andre drag i år også) svelger snart ikke unna :lol:

Reinsdyr eller sau?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Tenkte bare at du kanskje hadde "sveipet" fingrene over skjermen og aktivisert noe du ikke var klar over. :-)

Aktivisert!? :roll:

Aktivert!

(Forøvrig en vanlig og unødvendig talefeil i dagens samfunn.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes da ikke noe bedre enn å gå barføtt på mose.. :)

Og sånn bortsett fra det kjøpte jeg noe pulver jeg ikke husker navnet på hos felleskjøpet for etpar år siden, og når du nå nevner det kommer jeg på at det må ha funka. Ingen mose her lengre..

Neida, men det ser jo ikke pent ut ;) Jernsulfat fikk jeg høre at skulle funke..(??)

Kjøp deg en mosefjerner? Har en slik maskin her, ser omtrent ut som en gressklipper, men med hjul med masse kroker på, som river opp mosen ;)

Sent from my brain, using my fingers to write

Funker mosefjerner skikkelig da? Ja, en fres hadde sikkert gjort susen da.. Men blir jo så mye arbeid med å fjerne alt :lol: Bedre at man bare kaster på noe som dreper mosen og ikke gresset ;)

Fungerer godt den, nesten litt for godt, tar litt av gresset også :P men den hae oppsamler så skal ikke være noe problem ;)

Sent from my brain, using my fingers to write

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Tenkte bare at du kanskje hadde "sveipet" fingrene over skjermen og aktivisert noe du ikke var klar over. :-)

Aktivisert!? :roll:

Aktivert!

(Forøvrig en vanlig og unødvendig talefeil i dagens samfunn.)

Se der ja.. og jeg som bruker å lese korrektur før jeg poster.. Ja ja, slik kan det gikk.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...