Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Hei, vi oppdaterer sidene våre akkurat nå!

Vi åpner igjen kl. 07.00, og håper dette ikke er til bry.

Heldigvis holder hotell døgnåpent.

Velkommen tilbake!

Hilsen oss i FINN.no

typisk det på nattskift...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg blitt medlem av Netflix... Ikke så imponerende egentlig (gamle seriesesonger og for det meste gamle filmer), men for barn, og for en dokumentar i ny og ne som man ikke finner på nett virker det som en knallbra service.

79 kr. i måneden er bra pris, spes når man kan streame via Android-telefon også :D

Har vurdert å bare gå over til nett tv..

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2

Last ned media hint til internett leseren deres som en utvidelse så får du logget deg inn på amerikanske sia med vanlige brukernavnet og passordet ditt så har du mange filmer og serier :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... jeg opplevde en litt merkelig sak igår. Jeg skrev et innlegg i en diskusjon på dinside.no med disqussignatur. Dette innlegget slettet jeg imidlertid og det finnes ikke lenger på dinside.no. Stor var derfor overraskelsen da jeg i en artikkel i Aftenposten om det samme temaet ser mitt eget innlegg i deres diskusjon, men da som gjest (altså ikke mitt eget navn/nick).

På en eller annen måte samarbeider Aftenposten og dinside.no om det redaksjonelle stoffet uten å fortelle leserne at den tilhørende diskusjonen også er den samme. Spesielt kritikkverdig er det at databasen åpenbart ikke blir løpende oppdatert (i mitt tilfelle 6 timer). Man kan også argumentere for at eieren av artikkelen/diskusjonen (hvem nå det måtte være?) har stjålet mitt innlegg i diskusjonen... :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg blitt medlem av Netflix... Ikke så imponerende egentlig (gamle seriesesonger og for det meste gamle filmer), men for barn, og for en dokumentar i ny og ne som man ikke finner på nett virker det som en knallbra service.

79 kr. i måneden er bra pris, spes når man kan streame via Android-telefon også :D

Har vurdert å bare gå over til nett tv..

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2

Last ned media hint til internett leseren deres som en utvidelse så får du logget deg inn på amerikanske sia med vanlige brukernavnet og passordet ditt så har du mange filmer og serier :D

Dette fungerte faktisk strøkent! Netflix ble mye mer komplett :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer sterkt å fange meg en Yamaha R1 om dagen !! :)

Denne er seexy !

yhu3a8uz.jpg

Noen biler som støver ned i garasjen til en kompis av far !

Rustfri 633csi med hvitt sportskinn

rugume6u.jpg

850 alpina. Dønn strøken. Kommer en fra bavaria å ser over bilene ca en gang i året !

qy2evuqe.jpg

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke umulig den er tilsalgs da han har kjøpt en 650i og vurderer å selge alpina og 650i for å kjøpe M6 ! :)

Men man må være seriøs når man kommer.

Husker han solgte forrige 850'n og avviste folk han ikke likte og virka som ikke ville ta vare på det, selv om dem ga det han ville. Hehe

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke umulig den er tilsalgs da han har kjøpt en 650i og vurderer å selge alpina og 650i for å kjøpe M6 ! :)

Men man må være seriøs når man kommer.

Husker han solgte forrige 850'n og avviste folk han ikke likte og virka som ikke ville ta vare på det, selv om dem ga det han ville. Hehe

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Gikk rett inn på mobile for å sjekke 850 alpina :P hadde vært kult å kjøpe den :D men tviler på at jeg har råd desverre :/ hva tror du den ville gått for ish?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det aner jeg ikke. Vet bare han kanskje skulle selge unna den og 650'n.

Hva ligger di på på mobile ?

Den er ihvertfall i veldig go stand. Kjøres noen få fin værs dager i året. Og blir sett over av en bavaria tekniner jevnlig for at alt skal være stell ! :)

Funfact om den alpinan. I en reportasje i bmwccn sto det for en stund tilbake" så kom en eldre mann med med litt langt hår å lå bredest av alle rundt banen med en 850 alpina " hehe.

633'en er nydelig ja. Fadern hentet den på kaia i Oslo. Den er importert fra florida mener jeg det var. Så med lav km og aldri sett saltlake så holder det seg bra. :)

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...