Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Håper på det samme selv, men jobben prøver å ødelegge for det :(

Fikk igjen førerkortet i dag, og på mandag starter jeg å jobbe :D

Får gratulere da ;) Jeg har iallefall kommet iorden til lørdagen, så da blir det myye kjøring :D stiller med begge bilene :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får komme hjem idag jeg. :D Eller til Florø riktignok, verdens navle :roll: Blir enten å kjøre hjem i natt, eller hotell og så en melkerute med fly, buss og taxi i morgen.

Endte opp med 110 timer overtid. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper på det samme selv, men jobben prøver å ødelegge for det :(

Fikk igjen førerkortet i dag, og på mandag starter jeg å jobbe :D

Får gratulere da ;) Jeg har iallefall kommet iorden til lørdagen, så da blir det myye kjøring :D stiller med begge bilene :D

Jo takk! Jeg skal ikke på noe i helga men må få mdd meg e30meet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På alternativ beregning så blir ikke regnestykket så alt for galt på den der, vil komme godt under 300 000 på Norske skilt. Men så må du jo først betale full avgift for så å søke om alternativ etter det, skal ikke være enkelt serdu. Vi bor i Norge tross alt #-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig, det måtte jo skje :evil: Kjørte på en grevling med E34en i stad i 110 km/t, innfestningen til høyre tåkelykt gikk i stykker så lykta hang og slang inni fangern :(

Takke faen for at jeg kjører høy bil hvis ikke så hadde vel hele fangern fått, er jo harde som sementsekker disse grevlingene!! Jævla udyr :angry::evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...