Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

http://www.nrk.no/nyheter/norge/1.8265936

Hva er logikken i dette egentlig? Må si jeg skjønner mindre og mindre hva den sittende regjeringen holder på med.....helt til jeg skjønte det: Tjener penger..

De er da omtrent ikke noe som helst interessert i hverken klima, miljø eller andre ting som påvirker miljøet vi mennesker går i.. Vet hvor min stemme IKKE skal gå til høsten i alle fall.. Ikke at jeg tror det vil bli revolusjonerende, men mest pga prinsipp..

Her jobber folk for å skape et miljøvennlig drivstoff, og når staten ser de kan tjene penger på det så ødelegger de heller for selskapet pga prisnivået blir usmakelig og selskapet ville gått konkurs om de ikke hadde vunnet i retten.. Snakk om å grave opp veien foran seg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å ikke snakke om nestenuhell når det stopper opp foran deg og du styrer med klimaanlegg, radio eller ser i speilet.

Det har hendt meg også..

Var opptatt av hu som satt på, og ensa ikke at kolonna som gikk med litt sig bråstoppa forran meg!

Ble stive hjul og i mitt hue milimeter med klaring til bilen forran, var klart nok litt skummelt at jeg hørte hylende dekk bak meg også, etterfulgt av en bil som stoppa farlig nære [-X Forøvrig en forumbruker her han som lå bak!

Hehe, hjula mine låste seg også. Følte meg som den komplette idiot og tenkte at bland over 200 BMW`er så skulle det vel være sikkert som banken at jeg var den som presterte å kjøre inni ræva på en stakkar. Kjenner hjertepumpa godt etter noe slikt!

Det værste jeg så på treffet var på veg hjem. 10 minutter unna Bud legger en E92 seg ut for å kjøre forbi biler. Han kjører forbi en god del og i enden av strekket kommer det en sving. En E92 kommer i motgående og han karen som kjørte forbi klarer akkurat å slenge bilen inn igjen før bmw`en i motgående kommer. Altså både jeg og bruttern som satt på med meg ropte "åh åh åååh!!" og jeg tror vi begge kneip igjen med øynene et lite sekund der. Jeg var helt sikker på at det skulle smelle. Hadde han kjørt forbi bilene 1km/t sagtere så ville det der muligens vært dødsulykke, og det må være forferdelig å være vitne til.

Kjør forsiktig folkens! :) Å ende opp som grønnsak for å komme litt tidligere hjem eller fordi det er gøy å kjøre fort, er ikke verdt det. Er ikke sikkert han karen som kom i motgående hadde det like travelt og han hadde heller ikke godtatt risikoen han som kjørte forbi tok for han.

Dette såg faktisk jeg og! Ble forbikjørt av han jeg også, kjørte e90 med LM felger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har hatt penger utestående hos GS-bildeler før?

Leverte tilbake noe bremseskiver og fikk beskjed om å skrive opp kontonummer for tilbakebetaling. Dette er en uke siden og ser enda ikke noe penger inn på konto.

Kan selvfølgelig ta en telefon og det kan fint være at de har en fast dato i måneden for slike utbetalinger, men tenkte å bare høre her før jeg ringer :D

Dette såg faktisk jeg og! Ble forbikjørt av han jeg også, kjørte e90 med LM felger

På det langstrekke fra Bud ja? Grå E92 var det ikke? Kan godt være en grå E90 også. Mener på bilen som kom i mot var en E92 i alle fall. Ikke meningen å henge ut folk her, men fyren kjørte jo som en steike hakke pine gal mann :|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og media får ikke blåse det opp fordi dem kontrollerer media også ! latterlig politikk og løgner hele greia!

Deilig å komme hjem til e30en. Laksefiske i Namsen var en god opplevelse, fikk ikke fisk selv men han ene fikk ei shvøring på 15.3 kilo! :D

Hvor feska du? :)

http://www.nrk.no/nyheter/norge/1.8265936

Hva er logikken i dette egentlig? Må si jeg skjønner mindre og mindre hva den sittende regjeringen holder på med.....helt til jeg skjønte det: Tjener penger..

De er da omtrent ikke noe som helst interessert i hverken klima, miljø eller andre ting som påvirker miljøet vi mennesker går i.. Vet hvor min stemme IKKE skal gå til høsten i alle fall.. Ikke at jeg tror det vil bli revolusjonerende, men mest pga prinsipp..

Her jobber folk for å skape et miljøvennlig drivstoff, og når staten ser de kan tjene penger på det så ødelegger de heller for selskapet pga prisnivået blir usmakelig og selskapet ville gått konkurs om de ikke hadde vunnet i retten.. Snakk om å grave opp veien foran seg....

I concur. Rart staten ikke har legalisert hor, da de kan tjene masse penger :roll: Men de har vel en grense de også... enn så lenge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I concur. Rart staten ikke har legalisert hor, da de kan tjene masse penger :roll: Men de har vel en grense de også... enn så lenge!

I Tyskland er gledespiker/horer selvstendige næringdrivende og betaler skatt som alle andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I concur. Rart staten ikke har legalisert hor, da de kan tjene masse penger :roll: Men de har vel en grense de også... enn så lenge!

I Tyskland er gledespiker/horer selvstendige næringdrivende og betaler skatt som alle andre.

I USA har de flere prosjekter hvor de har horehus og alt skal de skje under kontrollerte forhold. Jentene testes og man sjekker inn som på et hotell og får velge gledespike. Var vel en dokumentar av sjølvaste Louis Theroux.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Tyskland er gledespiker/horer selvstendige næringdrivende og betaler skatt som alle andre.

I USA har de flere prosjekter hvor de har horehus og alt skal de skje under kontrollerte forhold. Jentene testes og man sjekker inn som på et hotell og får velge gledespike. Var vel en dokumentar av sjølvaste Louis Theroux.

Det er noe lignende i Tyskland også med bl.a et slags offisielt sertifikat som gledespikene får når de jevnlige legekontrollene viser at de ikke har HIV, kjønnssykdommer etc. Dette er uten tvil et etisk/moralsk minefelt, men jeg tror at tyske myndigheter gjør det rette. Jeg synes også at Louis Theroux lager veldig fine og interessante programmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...