Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Æsj, det der er jo helt sykt. Håper virkelig det går bra med de to som satt i M3'en... Det her er ikke mye morro å lese om.. Jeg som satt og gleda meg til oppdateringer og fine bilder fra E30Meet.

Jeg mener og jeg har sett den bilen i Skien tidligere. Har noen bilder på den andre telefonen, som jeg brukte å ta bilder av den med. Må sjekke det etterpå. For den var STRØKEN.

Krysser alt for at føreren klarer seg.

Og, for å pirke på deg 316: Det er en Ford (Transit) Connect. : D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det nok ikke den. Men mener den hadde samme hjul osv osv. Veldig lik. Men, bil er "bare" en bil. Ingenting av verdi i forhold til et liv. Håper som sagt alt går bra med føreren! Kan ikke ha vært morro for han i varebilen heller, på noen måte. Selvom det var hans feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner som bare det på sunnmøre også :( - og det har det gjort i en god periode nå. Vi hadde en del varme og fine dager i mai, men siste måneden har det vært lite som minner om skikkelig sommer. Heldigvis har vi 2 hele måneder med sommer foran oss, og der kan jo mye skje :D

Tenkte at jeg skulle vaske og skikkelig shine over bilen i dag, men gidder ikke det om det forsetter å bøtte ned med regn... spørs om jeg klarer å holde meg da :lol:

Detaling skal ikke være lett på sunnmøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dørlistene på e36, så er det noen smale men høye, og noen flate brede. passer dem overens?

flat brei

1340966376_379511038_1-Pictures-of--BMW-E36-M3-2-door-Savspeed-Turbocharged.jpg

høy smal

vhsfps2v2vj6sxg6c7eh.jpg

en kompis skulle gjerne hatt dem flate på sin 94 coupe. har slike høye i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...