Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Hmm, vi har en nabo som er en ung alene mor og akkurat nå har hun herrebesøk. Ikke noe galt i det, for all del....meeen det er bare det at soveromsvinduet står åpent og de er veldig høylytte :oops: Vi hadde nettopp besøk som reiste og de kunne høre dem over 20 meter nedi veien.... :shock:

Hvordan får man fram og forteller at hun bør lukke vinduet nestegang, er jo litt sjenerene og flaut for oss også... :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å si det rett ut, eller gi faen. Du er ikke en gammal gubbe selv akkurat, så det burde ikke være noe stort problem for deg spør du meg.. Dessuten forstår jeg godt at de knuller med åpent vindu, det er jævlig klamt ute og sikkert rimelig klamt under dyna også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor finner man det? :P

http://www.rubmw.ru/vincode/eng/

alt man trenger er de syv siste sifrene i chassi nr og litt basic mattekunnskaper :P

Code

Description (interface)

Description (EPC)

S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Deleted, model lettering

S428A WARNDREIECK Warning triangle and first aid kit

S441A RAUCHERPAKET Smoker package

S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Seat heating driver/passenger

S502A SCHEINWERFER-WASCHANLAGE Headlight cleaning system

S520A NEBELSCHEINWERFER Fog lights

S662A RADIO BMW BUSINESS CD Radio BMW Business CD

S842A KALTLAND-AUSFUEHRUNG Cold-climate version

S850A ZUSAETZL. TANKFUELLUNG EXPORT Additional Export tank filling

S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Dealer List Europe

S888A DAENISCH / BORDLITERATUR On-board literature, Danish

S896A TAGFAHRLICHTSCHALTUNG Daytime driving lights

S925A VERSANDSCHUTZPAKET Dispatch protection pack

Close Standard equipment

Code

Description (interface)

Description (EPC)

S305A FERNBEDIENUNG F.ZENTRALVERIEGELUNG Remote control for central locking

S548A KILOMETERTACHO Kilometre speedo

:lol:

Imponerende... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, vi har en nabo som er en ung alene mor og akkurat nå har hun herrebesøk. Ikke noe galt i det, for all del....meeen det er bare det at soveromsvinduet står åpent og de er veldig høylytte :oops: Vi hadde nettopp besøk som reiste og de kunne høre dem over 20 meter nedi veien.... :shock:

Hvordan får man fram og forteller at hun bør lukke vinduet nestegang, er jo litt sjenerene og flaut for oss også... :?

Huk han og før han inn i 520, så kan du i ro og mak demonstrere god gammeldags robust tysk vindusheis. Etter at du har kjørt noen ganger, så han han få kjøre (litt).

Men må ærlig si det at du ikke slo meg som den typen som hadde vert betenkt med å klaske neven i ruta og bedd dem roe ned, du virker jo ganske frempå her på forumet ivertfall. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe voldsomme greier, bare en okei bruksbil :D

Samt et nytt panser til 328"en :mrgreen:

Autolat, 2soners air, sportsete, stor kjørecomp osv

Er luksus bil i forhold til 328'n med tanke på komfort å utstyr.

[ Bilde ]

2 Gjøvikregistrerte E36 touringer, hvor gikk det galt med mitt eksemplar montro?

[ Bilde ]

Takk Anders :D

Shattered:

328en er rett å slett blitt en prosjektsbil så måtte til me en bil med litt mer plass å større bruksområder, då fant jeg denna billig :-)

Å ikke mobb !!!

Ditta e 20 ganga mer enn det e e vant til !

Haha nytern :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huk han og før han inn i 520, så kan du i ro og mak demonstrere god gammeldags robust tysk vindusheis. Etter at du har kjørt noen ganger, så han han få kjøre (litt).

Men må ærlig si det at du ikke slo meg som den typen som hadde vert betenkt med å klaske neven i ruta og bedd dem roe ned, du virker jo ganske frempå her på forumet ivertfall. :)

Den første der trenger nærmere forklaring? :?

Ellers så liker jeg å si ifra, men samtidig så vil man jo beholde godt naboskap :) Vi er jo gjevngamle jeg og hun så jeg får legge det fram på en ordnet måte, selv om det er litt flaut. Kan iallfall ikke fortsette sånn, om sommeren liker man jo å sitte litt ute om kvelden og da vil man jo ikke sitte å høre på noen som har seg så madrassen nesten revner :wink:

Noen ganger er han litt frempå, men stort sett fremstår han som en verdensvant pensjonist! :D

Ta deg en tur i Passaten din du :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...