Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg håper den kommentaren var en heller umoden, dårlig og bisarr spøk. Voldtekt skal man ikke spøke med... og voldtekt er evt. også når damer ikke kan gjøre rede for seg selv i fylla. Jeg ville ha kjørt til legevakten for pumping, men Noekult gjorde det nest beste og det er enormt mye mer enn ingenting. Flotte saker & ting.

Var nok ment på tull, men er jo ikke voldtekt hvis hun er med på det [-X

Og nei, jeg oppfordrer ingen til å prøve seg i fylla :P

:!:

Den er god, men spørsmålet er hva du mener med "hvis hun er med på det"? Hvis du ikke kan gjøre rede for deg selv i fylla vet du heller ikke hva du gjør. Ergo kan man heller ikke si "at hun er med på det" i relasjon til f.eks sex. Dette er det dessverre mange menn som misforstår og/eller utnytter. Heldigvis har domstolene begynt å tolke straffeloven strengere på dette punktet. Det er uansett viktig å huske på at i forbindelse med sex betyr et nei fra en dame altså nei... uansett hvor mye man maser og forsøker å manipulere henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når man vrir om tenninga på e46, skal ikke det komme opp et motorlampe lys for kontroll? dette kommer ikke opp i en kompis sin e46. han bytta speedometer pga deffekt temp måler i det gamle, fortsatt lyster ikke motorlampa.

en tidligere eier som kan ha triksa med det her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror han trakk seg litt tilbake etter tvisten rundt salget av E30'en. Synd, han var en kjempefin ressurs for bimmers :)

Ja, har tenkt en del på det jeg også! pratet en god del med han på facebook i tillegg til bimmers, men nå har han forsvunnet helt, prøvde og sende han en PM her for noen uker siden, uten noe form for svar :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror han trakk seg litt tilbake etter tvisten rundt salget av E30'en. Synd, han var en kjempefin ressurs for bimmers :)

Ja, har tenkt en del på det jeg også! pratet en god del med han på facebook i tillegg til bimmers, men nå har han forsvunnet helt, prøvde og sende han en PM her for noen uker siden, uten noe form for svar :shock:

Han forsvant også fra MSN gruppa rimelig kjapt, Han kjente det nok på kroppen, kommer nok tilbake. Hyggelig fyr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror han trakk seg litt tilbake etter tvisten rundt salget av E30'en. Synd, han var en kjempefin ressurs for bimmers :)

Ja, har tenkt en del på det jeg også! pratet en god del med han på facebook i tillegg til bimmers, men nå har han forsvunnet helt, prøvde og sende han en PM her for noen uker siden, uten noe form for svar :shock:

Jeg fulgte saken fra sidelinjen, de kom jo til en enighet virket det som. Synd ressurs sterke brukere forsvinner, alle kan gå på en smell i blant og det tror jeg folk har forståelse for :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror han trakk seg litt tilbake etter tvisten rundt salget av E30'en. Synd, han var en kjempefin ressurs for bimmers :)

Ja, har tenkt en del på det jeg også! pratet en god del med han på facebook i tillegg til bimmers, men nå har han forsvunnet helt, prøvde og sende han en PM her for noen uker siden, uten noe form for svar :shock:

Jeg fulgte saken fra sidelinjen, de kom jo til en enighet virket det som. Synd ressurs sterke brukere forsvinner, alle kan gå på en smell i blant og det tror jeg folk har forståelse for :)

Dette er jeg helt enig i. Det er egentlig litt trist å tenke på hvor mange slike brukere som har vært her inne en stund for så å bli borte for alltit. Jeg har merket meg dette og som vi alle vet kan tonen dessverre være temmelig hard her inne. Enkeltpersoner får i den grad gjennomgå for bare bagateller... hvis det er så mye! Man skal være ganske hardhudet og sta hvis man gidder/orker (stryk det som ikke passer) å holde ut. Bimmers er jo på ingen måter en livsnødvendig og det finnes plenty av andre fritidstilbud. Heldigvis ser det ut som om vi alle nå er mer oppmerksomme på hva vi skriver og ikke minst hvordan vi omtaler hverandre når vi skriver innlegg... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motorlampe og airbag lampa er siste som slutter å lyse etter "self test" når man vrir om nøkkelen hos meg ivertfall :)

merkelig :P

må vell ha blitt triksa med noe en gang da kan jeg se for meg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen her som har tips ang skifing av casterstagsfòringer på e34? har handlet poly..

Tips? Ha en presse, ellers må du sage, banke, banne og svette for å få ut den gamle. Knakk ei billig skrustikke i mitt forsøk :lol: Endte med å borre ut gummien og sage/dunke ut ringen, den sitter jævla bra. Polyforingene er easy og få inn, men kan være slitsomt å få på plass skivene på siden av powerflexen når det skal monteres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet jeg ikke hva som har skjedd. Men synd er der !

Selv så har jeg vørt veldig tilbakeholden her inne så har ikke kommet opp i no klammeri di syv årene jeg har vært her.

Over til noe annet ! Kjøpt meg Yamaha R1 i helga ! Fyttigrisen det går unna 1 :P

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen her som har tips ang skifing av casterstagsfòringer på e34? har handlet poly..

Tips? Ha en presse, ellers må du sage, banke, banne og svette for å få ut den gamle. Knakk ei billig skrustikke i mitt forsøk :lol: Endte med å borre ut gummien og sage/dunke ut ringen, den sitter jævla bra. Polyforingene er easy og få inn, men kan være slitsomt å få på plass skivene på siden av powerflexen når det skal monteres.

jepp.. men mtp på hjulstilling, må jeg foreta det etterpå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...