Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Er vel gjerne slik det funker ja!

Nei, når gradestokken kryper opp og over 15-20 grader, og den verste snøsmeltinga er unnagjort, så er det rett oppi elva å prøve en runde! :P Får jo sjokk med det samme, man man får jo kavet seg på land! Men fy så godt etterpå! Funker som prevensjon og, for det går nesten en ukes tid før man får noe som kan ligne på en penis igjen..! :P

Hahaha :lol: Den siste der :applause:

Muttern er en jævel til å bade når det ikke er bade sesong, så lenge det ikke er snø så bader ho. Er visst veldig frisk og godt for blodomløpet ja, men jeg har nok ikke mot til å prøve det :? Her jeg bor har jeg sjansen til å bade i både fersk og saltvann selv om jeg foretrekker sjøen, selv med de ulumskheter som bor der :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2000 mod. R6 er en del snillere ved pådrag. Men jeg ville ha R1 så måtte det bli det. :) hehe. Åsså kom jeg over denne som var meget strøken å ikke minst gromt modda i mine øyne.

Er no sånn flakes i regnbuens farger når sola treffer og. Pluss en del flammer og hode skaller og faktisk som er ganske fadet inn å inke syns sånn veldig. Noe jeg ikke så før dagen etter :P hehe

Syns ikke blå og rød er sånn veldig kult !

Men bare å handle ! Er sykt moro ! :-D

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal man ha bil som bare funker så er det Toyota som gjelder ! ;P

På min Toyota Carina 2,0gli touring 97 modell så funker alt ! Alle fire el vinduer, a/c etc.

Beste 11000,- jeg har investert i bil ! Hoho.

Men det stopper der ! Er ikke no BMW kjøreglede ! Men fader meg sprek. Går bedre enn e36 320 ! Hoho.

Skal jeg ha det moro så har jeg fanga meg denne rakkeren til det ! 8-)

[ Bilde ]

[ Bilde ][ Bilde ]

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Insane forsikring vel?

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fader altså... Joker'n tikka inn

A med talla 38232. Jeg hadde 38202. Altså, bomma med ETT tall. Jaja. Like hyggelig å se jeg vant 2035 kroner, i tillegg til 3 rette på Vikingen. 2090 kroner ekstra i boka :)

Det her er en liten stund siden :/

re4e8uqy.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal man ha bil som bare funker så er det Toyota som gjelder ! ;P

På min Toyota Carina 2,0gli touring 97 modell så funker alt ! Alle fire el vinduer, a/c etc.

Beste 11000,- jeg har investert i bil ! Hoho.

Men det stopper der ! Er ikke no BMW kjøreglede ! Men fader meg sprek. Går bedre enn e36 320 ! Hoho.

Skal jeg ha det moro så har jeg fanga meg denne rakkeren til det ! 8-)

[ Bilde ]

[ Bilde ][ Bilde ]

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Insane forsikring vel?

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2

5500 ,- i året ! :)

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen her som har erfaring med Jack Russell Terrier? :)

Strie bikkjer du skal være jæklig harde med for å få til å fungere bra! Er jo formet for å stikke hue inn i et hi og skremme ut grevling og rev så sier seg selv at de er harde i hue.

Er mange andre hunder jeg heller ville gått for som er mer familievennlig og roligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fader altså... Joker'n tikka inn

A med talla 38232. Jeg hadde 38202. Altså, bomma med ETT tall. Jaja. Like hyggelig å se jeg vant 2035 kroner, i tillegg til 3 rette på Vikingen. 2090 kroner ekstra i boka :)

Det her er en liten stund siden :/

[ Bilde ]

Fryktelig morro, men ogsp fryktelig trist. Ville heller ha 111 000,- enn 2000,- , selvom de kommer godt med nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...