Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Bor på ett møkkahotell på Averøy. Eieren er oppe i 2 etg og roper/drar møbler bortover gulvet, er ikke tv på rommet og wait for it... Ingen gardiner!!!!! Dette koster 1400kr natta og jeg er forbanna.

.

....

Hva i alle dager gjør du der? Kunne jo fått et SKIKKELIG hotell i Kristiansund om du hadde kjørt dit i stedet :)

Haha, gjett om vi prøvde å skaffe noe annet i går da :lol:

Fullt belegg overalt pga Tahiti festivalen, endte med at jeg kjørte hjem etter bryllusfeiring i natt. Det gikk greit bortsett fra at jeg traff ett av 1000 krater i veien og klarte å knekke dørstopperen på førersida. Man har solide felger når det er dørstopperen som får det :wink:

Utrolig fint område da, kunne gjerne bodd i Kristiansund-traktene!

170596.jpg

661630.jpg

100686.jpg

Hotellet, hyggelig personale og nydelig beliggenhet i det minste :)

602718.jpg

Første gang på Atlanterhavsveien, fantastisk! Vi så tilogmed 5 spekkhoggere på vei hjem!

946348.jpg

Utsikt fra lokalet der bryllupet ble holdt (Skipperforeningen)

92417.jpg

En liten tur på en av supplybåtene, evt en av de andre hadde gjort helga komplett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bra i det hele tatt... :/ "Norsk luksusbil kjørte inn i folkemengde - 17 skadet. Ulykke under Gran Turismo i Polen".

http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artik ... d=10104892

"Folk fløy rundt, og resultatet ble helt forferdelig. En ambulanse dukket raskt opp og måtte gjenopplive folk,sier vitnet til den polske avisen."

Edit: for sein ser jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bra i det hele tatt... :/ "Norsk luksusbil kjørte inn i folkemengde - 17 skadet. Ulykke under Gran Turismo i Polen".

http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artik ... d=10104892

"Folk fløy rundt, og resultatet ble helt forferdelig. En ambulanse dukket raskt opp og måtte gjenopplive folk,sier vitnet til den polske avisen."

Edit: for sein ser jeg...

Bilføreren hadde en veldig lav fart, omkring 70-100 kilometer i timen, opplyser arrangør Peter Ternström i Gran Turismo Events overfor VG.

Hadde dette vært i Norge tror jeg ikke det hadde stått akkurat det! :P

Top Gear er tilbake, Mercedes-Benz vant Formula 1 Silverstone Grand Prix, og snart Brazil mot Spania i finalen, ahh, Sunday= funday :D :D

Første soldag på lenge, så gadd ikke sitte inne å se TV i dag, men søndag er absolutt en bra Tv-dag! :) Dog ser det ut som at Raikkonen sliter litt i F1.. Nicht gut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, gjett om vi prøvde å skaffe noe annet i går da :lol:

Fullt belegg overalt pga Tahiti festivalen, endte med at jeg kjørte hjem etter bryllusfeiring i natt. Det gikk greit bortsett fra at jeg traff ett av 1000 krater i veien og klarte å knekke dørstopperen på førersida. Man har solide felger når det er dørstopperen som får det :wink:

Utrolig fint område da, kunne gjerne bodd i Kristiansund-traktene!

Hehe ja, det var stinn brakke hele KR i går.. Til gangs! Var en av de som bidro selv ;) Men du skulle sagt fra! Hadde ordna med overnatting vettu:) Dama har jo leilighet i KR!

Haha, værsting hjul da skjønner jeg:)

Er mange fine plasser ja, dog ville jeg ikke bodd i selve Kristiansund.. Sikkert fordi jeg er møkklei hele byen etter å ha gått skole der i 5 år. Skulle tatt en tur utover hit på Smøla i stedet, Norges paradis! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...