Kjexx Skrevet Juni 30, 2013 Skrevet Juni 30, 2013 141 ja. Ble målt i 141 i 90 sona i gtb tidligere i uka. Fikk en advarsel. Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2
Nytern Skrevet Juni 30, 2013 Skrevet Juni 30, 2013 Bor på ett møkkahotell på Averøy. Eieren er oppe i 2 etg og roper/drar møbler bortover gulvet, er ikke tv på rommet og wait for it... Ingen gardiner!!!!! Dette koster 1400kr natta og jeg er forbanna.. .... Hva i alle dager gjør du der? Kunne jo fått et SKIKKELIG hotell i Kristiansund om du hadde kjørt dit i stedet Haha, gjett om vi prøvde å skaffe noe annet i går da Fullt belegg overalt pga Tahiti festivalen, endte med at jeg kjørte hjem etter bryllusfeiring i natt. Det gikk greit bortsett fra at jeg traff ett av 1000 krater i veien og klarte å knekke dørstopperen på førersida. Man har solide felger når det er dørstopperen som får det Utrolig fint område da, kunne gjerne bodd i Kristiansund-traktene! Hotellet, hyggelig personale og nydelig beliggenhet i det minste Første gang på Atlanterhavsveien, fantastisk! Vi så tilogmed 5 spekkhoggere på vei hjem! Utsikt fra lokalet der bryllupet ble holdt (Skipperforeningen) En liten tur på en av supplybåtene, evt en av de andre hadde gjort helga komplett
FredrikE24 Skrevet Juni 30, 2013 Skrevet Juni 30, 2013 141 ja. Ble målt i 141 i 90 sona i gtb tidligere i uka. Fikk en advarsel. Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Er det ikke 144 km/h ved motorvei klasse A?
awt Skrevet Juni 30, 2013 Skrevet Juni 30, 2013 41 over på motorvei klasse A, ellers 36 over over 70 og 26 over under 70.
Poppy Skrevet Juni 30, 2013 Skrevet Juni 30, 2013 En som ikke skulle hatt en bil med slike krefter ... http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artik ... d=10104892
Jordfræsar Skrevet Juni 30, 2013 Skrevet Juni 30, 2013 Ikke bra i det hele tatt... :/ "Norsk luksusbil kjørte inn i folkemengde - 17 skadet. Ulykke under Gran Turismo i Polen". http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artik ... d=10104892 "Folk fløy rundt, og resultatet ble helt forferdelig. En ambulanse dukket raskt opp og måtte gjenopplive folk,sier vitnet til den polske avisen." Edit: for sein ser jeg...
Poppy Skrevet Juni 30, 2013 Skrevet Juni 30, 2013 Noen som vet hva disse felgene heter?[ Bilde ] viewtopic.php?f=9&t=242981
Kjexx Skrevet Juni 30, 2013 Skrevet Juni 30, 2013 141 ja. Ble målt i 141 i 90 sona i gtb tidligere i uka. Fikk en advarsel. Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Er det ikke 144 km/h ved motorvei klasse A? 41 Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2
hermanoo90 Skrevet Juni 30, 2013 Skrevet Juni 30, 2013 Top Gear er tilbake, Mercedes-Benz vant Formula 1 Silverstone Grand Prix, og snart Brazil mot Spania i finalen, ahh, Sunday= funday :D
Larsinnj Skrevet Juni 30, 2013 Skrevet Juni 30, 2013 Ikke bra i det hele tatt... :/ "Norsk luksusbil kjørte inn i folkemengde - 17 skadet. Ulykke under Gran Turismo i Polen".http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artik ... d=10104892 "Folk fløy rundt, og resultatet ble helt forferdelig. En ambulanse dukket raskt opp og måtte gjenopplive folk,sier vitnet til den polske avisen." Edit: for sein ser jeg... Bilføreren hadde en veldig lav fart, omkring 70-100 kilometer i timen, opplyser arrangør Peter Ternström i Gran Turismo Events overfor VG. Hadde dette vært i Norge tror jeg ikke det hadde stått akkurat det! Top Gear er tilbake, Mercedes-Benz vant Formula 1 Silverstone Grand Prix, og snart Brazil mot Spania i finalen, ahh, Sunday= funday :D Første soldag på lenge, så gadd ikke sitte inne å se TV i dag, men søndag er absolutt en bra Tv-dag! Dog ser det ut som at Raikkonen sliter litt i F1.. Nicht gut!
Jørgen Lie Skrevet Juni 30, 2013 Skrevet Juni 30, 2013 Haha, gjett om vi prøvde å skaffe noe annet i går da Fullt belegg overalt pga Tahiti festivalen, endte med at jeg kjørte hjem etter bryllusfeiring i natt. Det gikk greit bortsett fra at jeg traff ett av 1000 krater i veien og klarte å knekke dørstopperen på førersida. Man har solide felger når det er dørstopperen som får det Utrolig fint område da, kunne gjerne bodd i Kristiansund-traktene! Hehe ja, det var stinn brakke hele KR i går.. Til gangs! Var en av de som bidro selv Men du skulle sagt fra! Hadde ordna med overnatting vettu:) Dama har jo leilighet i KR! Haha, værsting hjul da skjønner jeg:) Er mange fine plasser ja, dog ville jeg ikke bodd i selve Kristiansund.. Sikkert fordi jeg er møkklei hele byen etter å ha gått skole der i 5 år. Skulle tatt en tur utover hit på Smøla i stedet, Norges paradis!
Anbefalte innlegg