Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Dama fikk knusa speilet på golfen sin her for litt siden.. Han som kjørte stakk selvfølgelig av. Ringte den lokale VW-forhandleren i Kristiansund og ville ha pris på nytt speilglass (varme og el-justerbart) samt nytt blinklys på speilet. Resten var berga.

Pris forhandler: Totalt 1311kr

Pris ebay: Totalt 246kr inkl frakt (ble ikke moms)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gamlingen var nettopp i tyskland hos audi å bytta forsterker i bilen(bose forsterker)

møller skulle ha 13k for forsterkeren. i tyskland betalte han 6k inkl 3,5 times arbeid(som dem ikke tok betalt for) pga noen ledninger som var irra/fucka.

syk forskjell :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gamlingen var nettopp i tyskland hos audi å bytta forsterker i bilen(bose forsterker)

møller skulle ha 13k for forsterkeren. i tyskland betalte han 6k inkl 3,5 times arbeid(som dem ikke tok betalt for) pga noen ledninger som var irra/fucka.

syk forskjell :P

Vi hadde ødelagt varmeapparat i V70en. Stenshagen ville totalt ha 15.000. Brukte første autoriserte Volvo-verkstedet vi fant over grensa og fikk reparert det + tatt service + ny nøkkel verdt 2000... til 7000 norske...

Blir det 118d på meg snart skal alle service taes i Sverige, altfor sjuke priser på norske verksteder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gamlingen var nettopp i tyskland hos audi å bytta forsterker i bilen(bose forsterker)

møller skulle ha 13k for forsterkeren. i tyskland betalte han 6k inkl 3,5 times arbeid(som dem ikke tok betalt for) pga noen ledninger som var irra/fucka.

syk forskjell :P

Vi hadde ødelagt varmeapparat i V70en. Stenshagen ville totalt ha 15.000. Brukte første autoriserte Volvo-verkstedet vi fant over grensa og fikk reparert det + tatt service + ny nøkkel verdt 2000... til 7000 norske...

Blir det 118d på meg snart skal alle service taes i Sverige, altfor sjuke priser på norske verksteder...

Er faktisk ikke horribelt mye å spare på BMW, dette fordi BMW har en del butikker i Norge som allerede presser prisene antar jeg.

Clutch og svinghjulsbytte + service på E60 i strømstad: Ca 20 000,-

Norge: 26 000,-

Dog skal nevnes at Auto7H i Strømstad som utførte dette gjorde jobben knirkefritt, til avtalt tid, pris og de hadde ekstremt hyggelig betjening. De sa bilen skulle være ferdig i løpet av dagen, og det var den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såklart vil de nærme grensen pushe opp prisene, men hvor langt nedover du skal dra før det blir noe mer lønnsomt er jo en annen sak.

Får du seriøst byttet både svinghjul og clutch på en E60 INKL jobb for 14k i DK?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er drittenkelt, rett og slett :lol:

Hvit tusj, merk regreima godt så er du good to go. Tok meg to timer fra stopp til oppstart på gamle E36n, og jeg hadde aldri bytta regreim før den bilen.

Eneste som er litt knot er innsuget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er drittenkelt, rett og slett :lol:

Hvit tusj, merk regreima godt så er du good to go. Tok meg to timer fra stopp til oppstart på gamle E36n, og jeg hadde aldri bytta regreim før den bilen.

Eneste som er litt knot er innsuget.

tror faktisk jeg slipper å av med innsuget da alle skruene til toppdekslet er lett tilgjengelig! eneste er at jeg må vekk med fordeleren da den sitter i framkant :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...