Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

http://no.wikipedia.org/wiki/Tritium

Min nye russiske (ish) klokke er radioaktiv. I like!

Små tuber inneholdende tritium som gløder 24/7. Tøft :)

[ Bilde ]

Vostok-Europe Ekranoplan Caspian Sea Monster heter klokka, drømt om den i årevis men tenkt at det var ufornuftig å putte så "mye" penger i ei klokke. Så fikk Ladaen seg ett nytt hjem og jeg trengte noe å minnes den med. :)

Min gamle Citizen Eco-Drive til venstre er en rimelig stor klokke, men den ser jo liten ut i forhold til nyervervelsen!

Ekranoplan, en herlig sprø farkost fra det gamle Sovjet! Drømmen er å en dag oppleve ett av de få eksemplarene som er igjen på nært hold.

Fikk en gave på kjøpet, verdens kuleste musematte i mine øyne;

[ Bilde ]

Hvis noen tilfeldigvis har lyst på en Vostok-klokke vurderer jeg å selge en av mine to. Ble litt ivrig og klarte å kjøpe en noe billigere Expedition North Pole 1 i tillegg til denne #-o

[ Bilde ]

Sett hva broren min har gjort i dag? :mrgreen:

Neei? Få sjå!! :D

Tror han har kjøpt seg "ny" Lada. Ser ut til å være en en-eiers Lada, hvor selger er 92-93 år og har bestemt seg for å levere inn førerkortet. Han har visst siklet på denne i ca 15 år sånn ca...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker en dieseltank i uka jeg as....

Hvilken bil da? :P

E220CDI... Men kjører vel 1200km i uka så...

fy faen jeg får lyst på diesel når jeg leser slikt, haha

fyller 50-55l i uka på rundt 500-550km.... på ei normal uke.(altså ca 1l mila, gjerne rett under)

men har klart å begrense kjørelengden litt siste månedene.

får satse på finne meg en e46 330d eller e39 530d. må vell være litt snillere det. men har nå lyst på en bensiner sekser, pain. kommer aldri til å klare bestemme meg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fy faen jeg får lyst på diesel når jeg leser slikt, haha

fyller 50-55l i uka på rundt 500-550km.... på ei normal uke.(altså ca 1l mila, gjerne rett under)

men har klart å begrense kjørelengden litt siste månedene.

får satse på finne meg en e46 330d eller e39 530d. må vell være litt snillere det. men har nå lyst på en bensiner sekser, pain. kommer aldri til å klare bestemme meg :P

Forskjellen på deg og Wicky er at Wicky ikke har foten i gulvet hele tida :P Du sparer mye på å ikke kjøre med bånn gass hele tida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 l på mila bruker min 525d. :)

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2

er den så tørst? :?

kjører pent da du stenbakken :P om dette er bykjøring.

sist jeg kjørte fra stavanger til lyngdal lå jeg på ca 0,7 med snittfart på 83 km/t. syns ikke det er så alt for gale. da tok jeg ganske mye forbikjøringer og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På langkjøring får jeg faktisk min ned i 0.69 rundt der. Men da er det veldig rolig og gjærne uten fjelloverganger og slike ting. Klarte å få min ned i 0.75 fra Ålesund til Selje, og det er jo minst to fjelloverganger.

På småkjøring sier computeren 1.2, men jeg føler den bruker mer #-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 l på mila bruker min 525d. :)

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2

er den så tørst? :?

kjører pent da du stenbakken :P om dette er bykjøring.

sist jeg kjørte fra stavanger til lyngdal lå jeg på ca 0,7 med snittfart på 83 km/t. syns ikke det er så alt for gale. da tok jeg ganske mye forbikjøringer og.

Glemte det så jeg :P

Det er på litt blandet, men "by"kjøring er det nok ikke, mer landsby isåfall, haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...